Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
HorseTopShop schreef:De dag nadat mijn oma overleden is, heb ik gezegd dat ik haar kettinghanger wil hebben die ze altijd om had.
Ik heb daar een jaar op moeten wachten, maar vanaf het moment dat ik hem heb (en elke dag draag) zijn er wel momenten dat het lijkt of ze er is.
Ze had altijd pepermuntjes bij zich. Soms komt er een vlaag pepermunt-geur voorbij. Terwijl we die nooit in huis hebben.
Ik doe er wel lacherig over, maar soms......
DynamiteS schreef:HorseTopShop schreef:De dag nadat mijn oma overleden is, heb ik gezegd dat ik haar kettinghanger wil hebben die ze altijd om had.
Ik heb daar een jaar op moeten wachten, maar vanaf het moment dat ik hem heb (en elke dag draag) zijn er wel momenten dat het lijkt of ze er is.
Ze had altijd pepermuntjes bij zich. Soms komt er een vlaag pepermunt-geur voorbij. Terwijl we die nooit in huis hebben.
misschien je vriend die net pepermunt heeft gegeten?
DynamiteS schreef:HorseTopShop schreef:De dag nadat mijn oma overleden is, heb ik gezegd dat ik haar kettinghanger wil hebben die ze altijd om had.
misschien je vriend die net pepermunt heeft gegeten?
cherell0 schreef:Ja dat gebeurd ( volgens horen zeggen dan , heb het gelukkig nooit mee gemaakt)
Maar ook bijv. Regen in huis die van beneden naar boven gaat of horizontaal .
Gordijnen die spontaan branden .
Gasfornuis wat aan gaat ( vooral zonder vlam , waardoor koolmonoxidevergiftiging ontstaat)
Je kan het zo gek niet bedenken .