Just_Sannee schreef:Geen Genante opmerking, maar wel een genante, maar geniale actie van m'n moeder
Mijn zus vergat vroeger vaak haar sleutel waardoor ze moest aanbellen en wij dan weer open moesten doen, dat werd zo onderhand best vermoeiend. Zo ook dit keer.
Er word aangebeld, en m'n moeder doet open. Maar nee, ze doet niet normaal open, ze dacht grappig te zijn..
Trekt de deur met een ruk open, steekt haar hooft om het hoekje, geeft een enorme rare brul en een gekke bek, bleek dat het m'n zus niet was maar de postbode die een pakketje kwam afleveren![]()
Postbode wist niet hoe snel ze weg moest komenZag lijkbleek
Ik heb echt in m'n broek gezeken van het lachen![]()
![]()

Just_Sannee schreef:k was een week terug met mijn moeder en mijn neef naar de MediaMarkt, want ik moest een nieuwe laptop voor school hebben.
Goed, mijn neef en mijn moeder waren gelijk weg van een champagnekleurige laptop die ik echt gruwelijk vond.
Ik had zelf al een hele mooie zwarte gezien die aan de eisen voldeed, dus we stonden een beetje te ruzieen over welke laptop het nou moest worden want die champagnekleurige zou beter zijn.
Vervolgens is mijn moeder het zat, roept ze keihard: 'Vraag het anders even aan die leuke jongen daar!'
*Ik wil door de grond zakken*
Vervolgens komt die jongen dus op ons af, dus ik zei: 'Goh kan je even helpen, ik wil graag deze laptop maar hun vinden die beter.'
Dus die jongen een heel verhaal houden en het kwam er op neer dat het niet zoveel uitmaakte en dat die zwarte ook goed was, dus ik gelijk: 'Okee dan wil ik de zwarte!'
Zegt mijn moeder keihard: 'Jaja je viel gewoon op zijn mooie bruine ogen, daarom luister je naar hem.'
*Asjeblieeefd kan ik nu door de grond zakken? *
raap me op