De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dinek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 19:50

Alwiene schreef:
kiki1983 schreef:
vriendin van mij kreeg voor haar 18de verjaardag een neuscorrectie en een borstvergroting..voor de duidelijkeid..niks mis met haar neus en borsten en dat vond ze zelf ook alleen haar moeder vond wat anders.

OMG :7 Ik denk dat degene die mij dat kado zou doen zelf een neuscorrectie kan gebruiken daarna 8-)

_/-\o_ _/-\o_

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:27

kiki1983 schreef:
vriendin van mij kreeg voor haar 18de verjaardag een neuscorrectie en een borstvergroting..voor de duidelijkeid..niks mis met haar neus en borsten en dat vond ze zelf ook alleen haar moeder vond wat anders.

Een vriendin van mij kreeg 1 borst als kerstcadeau en 1 als verjaardagscadeau.. Moeder had namelijk ook geen borsten en voelde zich daardoor onvrouwelijk. Ze wilde haar dochter mooie borsten gunnen.. Dochter wae eerst super excited,maa nu een jaar later heeft ze er spijt van..

Neuscorrectie vind ik echt super gemeen trouwens!

saskiakefie

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:35

Ik vind het ongelooflijk als je zulke dingen als moeder aan je kind geeft en zeker als het kind er niet eens om vraagt. :n Als moeder accepteer je toch zoals je kind is?! Juist je moeder?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 22:36

_Rosanne_ schreef:
Hihi, de cadeau's gaan van grappig naar echt erg! Ik weet ook nog wel een leuk voorbeeld: van mijn schoonmoeder een boekje over sterrenbeelden. Met de mededeling erbij dat Vissen en Tweelingen geen geweldige combi is. :roll:

Stille hint?!? <<)

suussiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:10

Ik heb voor mijn laatste verjaardag een emmer gehad (van m'n oma) :+ Tsja, wat zeg je dan...

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:15

suussiej schreef:
Ik heb voor mijn laatste verjaardag een emmer gehad (van m'n oma) :+ Tsja, wat zeg je dan...

:')

Die neuscorrectie en borstvergroting vind ik wel heel erg hoor!

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 10:04

,
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 17-07-22 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 10:07

_Rosanne_ schreef:
Hihi, de cadeau's gaan van grappig naar echt erg! Ik weet ook nog wel een leuk voorbeeld: van mijn schoonmoeder een boekje over sterrenbeelden. Met de mededeling erbij dat Vissen en Tweelingen geen geweldige combi is. :roll:

:')

Die neuscorrectie en borstvergroting..als ik daar nooit iets over heb gezegd zou ik voor zo'n cadeau echt zo kwaad worden dat ik mijn moeder gerust jaren niet meer hoef te zien en dat meen ik, de lààtste persoon op aarde die mij complexen aan mijn uiterlijk hoort aan te praten is toch wel mijn bloedeigen moeder!
Ze heeft er toch geen gebruik van gemaakt onder haar druk mag ik hopen? := .

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 10:12

suussiej schreef:

Dat is een origineel cadeau :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:39

Ik heb ooit van mijn broers (4 stuks) een compleet stallen-uitmest assortiment gekregen.
Emmer, kruiwagen, mestvork etc.
Ik was trouwens wel echt heel erg blij mee, aangezien mijn kruiwagen toen nog maar 1 wiel had. :+ (van de 2)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 15:58

Laatst klein cadeautje van mijn moeder gekregen. Een lampje dat je in de usb-poort van je laptop kan stoppen, dan schijnt dat lampje op je toetsenbord.
Heel leuk bedacht, maar ik heb geen laptop... :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 16:08

Haha die heb ik ook! Geen idee waar hij nu nog ligt.
Was een "ijsbergje" die van kleur veranderde maar jezus zo een vervelend licht

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 16:15

suussiej schreef:

Ik zou er nog blij mee zijn ook, emmers kun je op stal nooit te veel hebben :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:07

Oké, dat uitmest-assortiment vind ik best een toffe actie. :P

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:44

Giolli schreef:
Ik heb ooit van mijn broers (4 stuks) een compleet stallen-uitmest assortiment gekregen.
Emmer, kruiwagen, mestvork etc.
Ik was trouwens wel echt heel erg blij mee, aangezien mijn kruiwagen toen nog maar 1 wiel had. :+ (van de 2)

Dat vind ik echt een leuk cadeau! Daar heb je tenminste iets aan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:36

Bij ons in de vriendengroep was het op een gegeven moment zo erg, dat wij daarna hebben besloten te stoppen met kado's.. Manlief werd 30, kreeg van 1 kameraad 3 cd's, we dachten toen nog dat er misschien wel iets op stond, foto's ofzo. Helemaal niks dus :+ Andere kameraad kwam aan met 1 zakjes knieperties, die waren die dag over van een verkoop. Van de rest kreeg ie niks, veel van zijn kameraden deden niet aan kado's, maar hierdoor zijn wij er sindsdien ook mee gestopt. Kinderen en trouwen ed doen we wel kado's hoor, maar de verjaardagen niet meer.

Op onze bruiloft hebben we van de kameraden een mooie grote picknickbank gekregen. Echter was manliefs beste kameraad er de hele dag bij (met zijn vriendin en 2 kids), de rest niet. Maar van zijn beste kameraad kregen we, naast die picknicktafel, dus verder niets.. Zijn vriendin had de bruidstaart gemaakt, had ze zelf aangeboden, ik had wel gezegd dat ze de kosten even door moest geven. Taart was mooi, maar niet super en zeker niet professioneel qua kwaliteit te noemen. Daar moesten we wel 150 euro voor aftikken. Dus dat ging wat mij betreft ook een beetje scheef..
Volgend jaar gaan ze zelf trouwen, dus maar even kijken wat wij dan doen..

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 18:41

Mijn broertje heeft vroeger aan mijn vader voor vaderdag een koetjes eierdopje gegeven en een afwasborstel. :Y) := en aan mijn moeder eens thee lepels. :+

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:34

Ik kreeg voor mijn 17e verjaardag een boek over 'het fokken van falabella's', van mijn tante,(even voor de duidelijkheid, ik heb nisk met falabella's en al helemaal niet met fokken) want er stond een lief paard op de voorkant. :P

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:38

Alwiene schreef:
kiki1983 schreef:

OMG :7 Ik denk dat degene die mij dat kado zou doen zelf een neuscorrectie kan gebruiken daarna 8-)

_/-\o_

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:18

waar ik een aantal pagina's terug vertelde over de kinderlijke kaart van mijn tante:ja hoor vanmorgen kreeg ik er dus weer 1 van haar voor mijn verjaardag en weer met een kinderlijke beer.grrr ik ben podverdorie 31 geworden,geen 13!

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:39

elliecuijk schreef:
waar ik een aantal pagina's terug vertelde over de kinderlijke kaart van mijn tante:ja hoor vanmorgen kreeg ik er dus weer 1 van haar voor mijn verjaardag en weer met een kinderlijke beer.grrr ik ben podverdorie 31 geworden,geen 13!

gefeliciteerd :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:24

elliecuijk schreef:

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:39

dank je kwanyin!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:41

Graag gedaan, speciaal voor jou een kaart met clown en ballonnen gezocht :D :P

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:51

Gefeliciteerd!
Ach, een taart met een beer is niet zo erg toch? zolang hij maar smaakt!