Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Ik had helemaal geen vooroordeel over deze mensen. Mijn mening was is puur en alleen gevormd door hun acties![]()
Voor dit gedonder dacht ik namelijk dat het gewoon hele schappelijke mensen waren.
Neemt niet weg dat ik blij ben met de huidige ontwikkeling, ben alleen benieuwd of ik niet weer blij word gemaakt met een dode mus, maar we gaan gewoon van het goede uit
Liselot schreef:Als alles wel goed gaat dan moet je ze voor zijn en heel snel(desnoods van het tankstation) een bosje bloemen geven, kost je nu misschien 15 euri maar dan heb je waarschijnlijk echt nooit geen last weer, die buurman heeft toch niets in te brengen bij vrouwlief en dan heb je die helemaal ingepakt, succes.
IKbenEllen schreef:Amaris schreef:Toch wel bijzonder eigenlijk, dat soort mensen. Iedereen weet dat als je het echt bont maakt in een huurhuis dat je gewoon een probleem hebt. Maakt het zulke mensen dan gewoon niet uit dat ze elk moment uit hun huis gezet kunnen worden? Of zouden ze zoiets hebben van 'dat overkomt ons niet'?
Echt, je moet heel heel heel veel op je kerfstok hebben om je (huur)huis uitgezet te worden. Vriendin van me zit al jaren naast zo'n idioot. Tot rechtszaken toe, ook de woningstichting krijgt hem er niet uit.
xEmily schreef:Liselot schreef:Als alles wel goed gaat dan moet je ze voor zijn en heel snel(desnoods van het tankstation) een bosje bloemen geven, kost je nu misschien 15 euri maar dan heb je waarschijnlijk echt nooit geen last weer, die buurman heeft toch niets in te brengen bij vrouwlief en dan heb je die helemaal ingepakt, succes.