Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 08:37

Hey, she travels staat ook helemaal niet in mijn volglijst.. Ga het nog een keertje doen.

Edit: Sorry, ik had shetravels.blogspot ipv .net. Als het goed is, is het nu gelukt?

Dax

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 09:34

Ik heb er ook geen volger bij, maar ik weet ook niet hoe interessant je het vindt om te lezen over YA boeken natuurlijk :))

Nog een vraagje: mag je dit topic eigenlijk ook gebruiken voor updates van je blog, dus als je iets nieuws post, dat je het hier neerzet, of is het echt alleen om je blog te introduceren en elkaar tips te geven?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:04

Ik weet niet of een topic in LZP bedoeld is om iedere keer je nieuwste blogpost te promoten. Als mensen je blog leuk genoeg vinden gaan ze je vanzelf wel volgen en zien dus snel genoeg wanneer je iets nieuws post.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:11

Huh? Via bloglovin' heb ik inmiddels vijf volgers, maar er staan er maar drie in mijn lijst. Kun je een blog ook anoniem volgen ofzo?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:13

Echt niet? Van jou weet ik namelijk 100% zeker dat ik 'm heb geliked, omdat je naan Proud Horse er ook in voor kwam...

Oh Geerte, ik zie nu pas je vraag... Review aanvraag is als iemand je vraagt om een review over een product te maken en deze dan ook op het blog te zetten :). Maar dat is meer het geval bij o.a. nagellak en beautyproducten.

Weet even niet meer op wie zn blog ik gister zat te neuzen, maar dat was die post over dat amerikaanse masker.. Toevallig kreeg ik die avond een appie van iemand die dat masker ook op had en moest meteen uit de foto's uit die blogpost denken :).

De lijst is toch wat je zelf volgt, Chanen? Of zit ik nu verkeerd te denken?

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:14

.
Laatst bijgewerkt door xXLiekeXx op 24-02-24 00:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 10:19

Aangezien ik nog helemaal niks volg, lijkt mij dat sterk. Je kunt ook bekijken wie jouw blog volgen. ;)

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 11:57

Yv_ schreef:
Echt niet? Van jou weet ik namelijk 100% zeker dat ik 'm heb geliked, omdat je naan Proud Horse er ook in voor kwam...

Oh Geerte, ik zie nu pas je vraag... Review aanvraag is als iemand je vraagt om een review over een product te maken en deze dan ook op het blog te zetten :). Maar dat is meer het geval bij o.a. nagellak en beautyproducten.

Weet even niet meer op wie zn blog ik gister zat te neuzen, maar dat was die post over dat amerikaanse masker.. Toevallig kreeg ik die avond een appie van iemand die dat masker ook op had en moest meteen uit de foto's uit die blogpost denken :).

De lijst is toch wat je zelf volgt, Chanen? Of zit ik nu verkeerd te denken?

Ik zie het niet staan, maar misschien is hij wat langzaam met verwerken...

Edit: Oh wacht, misschien heb je de "verkeerde" gevolgd, degene waar ik niet bij kijk. Mijn blog heette eerst namelijk anders, maar omdat je je eigen bloglink niet kan veranderen heb ik mijn nieuwe blog ook geclaimd, waardoor ik volgens bloglovin 2 blogs heb, terwijl het er eigenlijk 1 is. Dan heb je me denk ik wel gevolgd :j De nieuwste heeft in de link 'thebookshimmy.blogspot.com' staan, de oude 'proudhorsebooks'. Dan snap ik al waarom ik je eerst niet zag staan :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:37

Wat mij betreft is het prima om nieuwe blogposts ook hier te plaatsen. Denk dat het wel effect heeft. Zo volgde ik de Mr. Dork-blog eerst niet en na twee blogposts die hier geplaatst waren als link nu wel.

Diegene die begon met het blog op Facebook en dat hier plaatsen ben ik dankbaar. Ik zit in het social media gebeuren voor studie en werk en kan zo ook een beetje die kennis toepassen. Echt tof. Soms plaats ik daar dus iets opwerkend naar een blogpost. Ik hoop dat ik daar ook meer volgers en dus hopelijk meer input krijg. Ik vind het interessant en leuk om het gesprek aan te gaan en denk dat social media daar een betere en meer toegankelijke tool is daarvoor dan een blog, tegenwoordig.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:39

Yv_ schreef:
Hey, she travels staat ook helemaal niet in mijn volglijst.. Ga het nog een keertje doen.

Edit: Sorry, ik had shetravels.blogspot ipv .net. Als het goed is, is het nu gelukt?

Ik heb er een volger bij kan alleen niet zien wie maar ik neem aan dat het gelukt is :)

Ik heb nog niet iedereen toegevoegd, dat ga ik dit weekend even doen. Iemand zei ooit eens tegen me, "maar elke blog is toch hetzelfde?!" nou in dit topic bewijs genoeg dat zelfs blogs met hetzelfde onderwerp zo verschillend zijn, leuk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 12:52

Ik zal straks even kijken proudhorse :D.

Kun jij toevallig wel Zien wie je volgt en de namen? Weet nou niet of ik nl via mijn email (naam daarvan weet ik dus niet) of via mijnkleinegeheimpjes volg..

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 14:50

Ik word echt knettergek van Wordpress. Weet iemand voor mij een mailadres waar ik naar toe kan mailen?

Ik zit met het volgende probleem:
1. Ik kan niet inloggen
2. Wachtwoord is AL-TIJD fout (heb mijn wachtwoord maar in een worddocumentje gezet, letterlijk gekopieerd, ook fout)
3. Gebruikersnaam kent hij niet als ik wachtwoord vergeten doe

Het stomme is, ik ontvang wel email op het email adres wat ik heb opgegeven, daarin staat mijn Username maar die telt hij dus elke keer fout.

En nu ben ik "geband", ik kan over een half uur weer proberen in te loggen. Aaargh -:(-

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 15:14

Ja, dat heb ik volgens mij ook gehad in het begin. Ik ga even nadenken over wat je dan moet doen, want ik werd daar ook schijtziek van.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 15:17

Heb je wel je account geactiveerd? En probeer eens in te loggen met je e-mailadres in plaats van je wachtwoord. Volgens mij lukte het bij mij toen ook, maar daar durf ik mijn hand nu niet voor in het vuur te steken. Wel balen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 15:23

Ik log eigenlijk altijd in met mijn emailadres ipv mijn username. Daarvan weet ik tenminste zeker dat ik de juiste heb :+
Verder zou ik ook niet weten hoe je het op kan lossen. Kan je bij wachtwoord vergeten niet je email invullen? Misschien toch iets verkeerd getypt? Misschien bij de registratie al?

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 15:25

Ik gebruik ook altijd mijn e-mailadres, volgens mij - bedenk ik nu, helder licht - pakt Wordpress mijn gebruikersnaam ook niet.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:31

Chanen schreef:
Waar kun je trouwens zien hoeveel pageviews je hebt? Staat die optie standaard aan in Wordpress, of moet ik daar een plugin voor downloaden?

Gevonden! Linksboven in de hoek van je dashboard staat eerste de Wordpress W, dan de blognaam en dan een stippellijntje waar streepjes uit omhoog komen. Als je daarop klikt ga je naar je statistieken.

Ik krijg alleen niet gevonden waar ik kan aanvinken dat mijn eigen pageviews niet geteld worden. Ik heb al 22 pageviews terwijl mijn blog nog op privé staat :+

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:36

Ja, dat van die pageviews op Wordpress is soms best vermoeiend.

Een tijdje logde Wordpress me automatisch in en alle views die ik zelf deed, sloeg hij ook op als "vreemden". Toen ik begon met mezelf iedere keer zelf inloggen, stopte dat ook.

Waarschijnlijk ben jij dus zelf die tweeëntwintig viewers. :P

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:48

Dat weet ik wel zeker, want die blog staat op privé en niemand anders kan hem zien ;)
Maar ik moet dus dat automatisch inloggen uit zetten?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:50

Ow, als je inlogt zie je ook bovenaan een knop stats staan!

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:54

Even je wachtwoorden wissen bij je instellingen denk ik. Of nee, nog beter: Even uitloggen en dan bij het inlogscherm gewoon normaal inloggen. Waarschijnlijk vraagt-ie dan of je automatisch ingelogd moet worden en dan op "nee" klikken. Zoiets is het.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:25

Dat had ik nu gedaan, ben benieuwd of het effect heeft. Wel een beetje omslachtig hoor :\

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:27

Toch wel jammer dat je tegenwoordig verplicht bent een thema te gebruiken en dat je daar nog maar nauwelijks aan kan sleutelen :\

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 22:42

Ja, dat is echt heel jammer. Maar om nu €50,- uit te geven en er vervolgens achterkomen dat het niets is, is ook zo jammer.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 23:30

Ik ga er ook echt geen geld aan uitgeven! Als het ooit nog eens wat wordt met mijn blog kan ik dat altijd nog doen.