Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
litilaura schreef:Hoi zal even wat duidelijker zijn. Mijn vader en goede vriend waren samen een rallyteam. Zaterdag is er een crash geweest en beide op slag dood.
Word zelf helemaal gek van alle aandacht kranten die liegen om het ongeluk. Mensen vinden dit nieuws. Maar dat is het niet gelukkig heb ik een lieve vriend die mama en mij heel erg steunt. We zijn vanaf zaterdagavond niet meer alleen gelaten allemaal mensen die ons willen steunen. Heb papa gezien en ligt er heel mooi bij je kunt niet echt zien dat hij een ongeluk heeft gehad.
litilaura schreef:Hoi allemaal ik ben mijn vader afgelopen zaterdag verloren, was zelfs op hart van Nederland enzo.
Papa is 48 geworden, ik ben 16. Niemand had er aan gedacht dat ooit zo fout kon gaan
RoosG schreef:Ja klopt, dat had ik ook. Na een paar weken wordt er van je verwacht dat je eroverheen bent en het een plekje hebt gegeven. Terwijl ik af en toe ook wel een knuffel wou of zo. Zelfs nu, na 8 jaar, heb ik daar soms behoefte aan.
RoosG schreef:Heel veel sterkte Litilaura! Fijn dat je even bij de paarden terecht kunt, die bieden vaak zo veel meer steun dan mensen.
Morgen moet ik toch echt contact op nemen met mijn HA, want ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken... Heb mijn nieuwe SLB'er op school ook al een mail gestuurd met de vraag of ik een keer met hem kan praten, dan kan ik school ook een beetje inlichten.
Sabinee__ schreef:RoosG schreef:Heel veel sterkte Litilaura! Fijn dat je even bij de paarden terecht kunt, die bieden vaak zo veel meer steun dan mensen.
Morgen moet ik toch echt contact op nemen met mijn HA, want ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken... Heb mijn nieuwe SLB'er op school ook al een mail gestuurd met de vraag of ik een keer met hem kan praten, dan kan ik school ook een beetje inlichten.
Ik ben een tijdje terug ook naar de HA geweest voor een doorverwijzing (psycholoog in mijn geval). Kreeg hem vrij simpel mee (HA was op de hoogte van overlijden).
Ik ben echter maar twee keer geweest. In verband met mijn eigen beroep/studie vond ik het al lastig (maatschappelijk werk). Ik merkte dat ik veel voor die man ging denken (Wat zou kunnen helpen? Welke methode? Wat gaat hij vragen?). Ik zat mezelf daarom erg in de weg.
Ook merkte ik dat ik geen.. Klik had? Is niet helemaal het goede woord, maar merkte dat ik er verwarder van zo'n sessie kwam als dat ik heen ging.
Ook gooide die man het over een boeg die ik niet bedoelde of zocht. (Weet je zeker dat je vader wel van je hield? Uh, ja duhhh?)
Kreeg erg het gevoel dat ik mijn thuissituatie/ouders moest verdedigen.
En hij gaf tijdens eerste gesprek al aan dat rouwverwerking binnen het eerste jaar/anderhalf jaar niet gebruikelijk is.
Toen zat ik daar gelijk van 'wat de fiets doe ik hier dan??' Dus al met al geen denderend succes..