Waar mannen op afknappen bij vrouwen 18+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:20

Geryon schreef:
Ik vind een buikje bij een man mooi, als hij voor de rest erg gespierd/breed is.

I agree! Ik heb tot twee keer toe een vriend gehad zonder enige grammetje vet en beiden ruim 2 meter lang.
De eerste durfde ik nauwelijks stevig vast te pakken, de tweede was gelukkig een stuk gespierder maar dan nog miste ik toch wat vastpak-vetjes.
Mijn huidige vriend is in mijn ogen perfect. Niet te groot en heerlijk knuffelbaar. <3

Wouter82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:21

Jolien87 schreef:
Maar kom op, ik moet stiekem toch best lachen om de opmerking van Wouter.

goed zo :D
ik eigenlijk ook wel. het was ook absoluut niet als serieuze opmerking bedoeld :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:22

Smee__ schreef:
Wouter82 schreef:
ten eerste is dat gewoon ultra mannelijk en daarmee dus de reden waarom het een afknapper is als vrouwen het hebben :D :+
ten tweede hangt goed gereedschap bij mannen gewoon onder een afdakje :P

Zegt de maagd :+

Dat zegt niks over het functioneren, en kent hij zijn gereedschap als de beste ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:22

Die van mij is ook zo'n heerlijke knuffelbeer <3 Alhoewel zijn buikje nu wel iets minder mag worden.

JobR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:23

suikermeisje schreef:
Vrouwen met buikspieren worden bij bepaalde mannen best geliefd hoor O:) tot mijn 17e ongeveer echt sixpack gehad en nu alleen bovenste 2 blokjes te zien. Train er alleen niet voor, ontwikkel makkelijk spier en krijg ze van het paardrijden.

Iedereen heeft buikspieren alleen door een lager vetpercentage worden ze zichtbaar :o Door ze te trainen krijg je geen grotere buikspieren maar alleen een grotere spleet ertussen.

Mijn vriend doet aan bodybuilding en houdt juist van gespierd, niet te gespierd :D echte afknappers volgens hem zijn: Slechte adem, geen verzorgd gebit, meer piercings dan vrouw, te lange nepnagels en dierenprints!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:24

Mijn lief is helemaal into sportscholen en dus best wel gespierd, maar daar zit 't 'm niet in voor mij. Het zit 'm in wanneer hij mijn kat uitlaat en zo ongelooflijk voor banketstaaf loopt met dat beest, maar het toch doet omdat het mijn kat is.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:25

lieveli schreef:
Mijn lief is helemaal into sportscholen en dus best wel gespierd, maar daar zit 't 'm niet in voor mij. Het zit 'm in wanneer hij mijn kat uitlaat en zo ongelooflijk voor banketstaaf loopt met dat beest, maar het toch doet omdat het mijn kat is.

Awh <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:28

Bodyboulding, dus ook dat hij eens in de zoveel tijd enorm gaat cutten?

Mijn vriend is ook helemaal into sportschool, maar hij mag echt geen zichtbare sixpack hebben van mij. Vreten zal je :')

inochiyo

wat is een banketstaaf?
die uitdrukking heb ik hier in belgie nog nooit gehoord.

En waarom laten jullie die kat niet gewoon buiten op zn eentje?

Anoniem

Beetje sixpack en zo'n v lijntje is wel lekker :j Maar dan moet er geen oerwouden van haar opgroeien.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:29

inochiyo schreef:
wat is een banketstaaf?

_O- Held van de dag jij

F_Orumster

inochiyo schreef:
wat is een banketstaaf?

Dat is boktcensuur. L.ullig wordt banketstaaf.

Geryon

Bokt maakt van scheldwoorden het woord banketstaaf, cencuur dus :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:30

inochiyo schreef:
wat is een banketstaaf?

Raskat + ik woon midden in de stad, tussen de prutsmutsen en de coffeeshops.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:30

Wouter82 schreef:
Jolien87 schreef:
Maar kom op, ik moet stiekem toch best lachen om de opmerking van Wouter.

ik eigenlijk ook wel. het was ook absoluut niet als serieuze opmerking bedoeld :D

Oh, ik ben het absoluut met je eens dat muffintops niet bepaald aantrekkelijk zijn. Maar vooral in combinatie met die foto uit je profiel moest ik er erg om lachen en kon ik het niet bepaald meer serieus nemen. :P
En al helemaal toen je er ook nog op in ging. ;)

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:34

imd schreef:
Nynke1 schreef:
Denk dat dit filmpje zo ongeveer wel alle afknappers samen vat voor mannen:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=-Ddd-3AvvUg[/vide]

Oud maar goud :') . Zeker het afkijken waard als je hem nog niet kent.

Briljant _O-

Haha ja hij was droog, maar duurde te lang :P

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:40

jans1999 schreef:
jiehaaa schreef:
En qua lingerie? Houden de mannen hier van kantjes of sportief? En wat kan echt niet?

ik denk dat ze liever niets hebben XD

Nee hoor. Een mooi setje vind ik véél opwindender om te zien dan volledig naakt. Of het met kant of sportief is maakt niet eens zoveel uit. Zolang het er maar sexy uitziet. Een strak hemdje met hipster kan ik net zo opwindend vinden als een mooi setje met kant :j

Wat niet kan? Open kruizen of zo'n volledig bodysuit. Vind dat niet echt opwindend :')

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:42

Ethirty schreef:
jans1999 schreef:
ik denk dat ze liever niets hebben XD

Nee hoor. Een mooi setje vind ik véél opwindender om te zien dan volledig naakt. Of het met kant of sportief is maakt niet eens zoveel uit. Zolang het er maar sexy uitziet. Een strak hemdje met hipster kan ik net zo opwindend vinden als een mooi setje met kant :j

Wat niet kan? Open kruizen of zo'n volledig bodysuit. Vind dat niet echt opwindend :')

De jaren 90 belden, ze willen hun bodystocking terug :')

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:43

Pff dan val ik ook onder de afknapper, ben klein 1.53 en ben wat meer dan mollig (door schildklierprobleem)

Zo'n muffintop draag ik niet hoor, maar helaas ben ik door medicatie wat gezetter (zal ik het zo noemen) waardoor je soms wel mn buik erover heen zie (waar ik zelf ook een hekel aan heb).

Mijn mn man (1.96) knapt voornamelijk af op veel make up, netjes opgemaakt vindt hij niet erg, als er maar geen plamuurlaag op zit. Haar ergens vindt hij dan weer geen probleem (niet teveel uiteraard), hij zegt dat hij toch wel weet wat voor lekkers eronder zit hahaha

crocs ofzo boeit hem ook niet, moet ik allemaal zelf weten. Kleding heeft hij dan wel weer een bepaalde smaak over. Sletterige types haat hij ook, meiden die denken dat ze alles zijn en elke man kunnen versieren. Terwijl je dan niet eens een normaal gesprek kan voeren.

Geurtjes horen er hier bij met de paarden lol

Wouter82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:46

Jolien87 schreef:
Wouter82 schreef:

Oh, ik ben het absoluut met je eens dat muffintops niet bepaald aantrekkelijk zijn. Maar vooral in combinatie met die foto uit je profiel moest ik er erg om lachen en kon ik het niet bepaald meer serieus nemen. :P
En al helemaal toen je er ook nog op in ging. ;)

ow hahaha, ik dacht dat de opmerking die je bedoelde mijn reactie op jouw reactie was.
want muffintops vind ik serieus geen porum (ook niet bij mannen)

maar goed, je zat dus op mijn profiel te neuzen naar aanleiding van die opmerking? ben je d'r al een beetje van bijgekomen? :P
Laatst bijgewerkt door Wouter82 op 10-05-13 14:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Ossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:47

Biancaa schreef:
Pff dan val ik ook onder de afknapper, ben klein 1.53 ben wat meer dan mollig (door schildklierprobleem)

Mijn mn man (1.96) knapt voornamelijk af op veel make up, netjes opgemaakt vindt hij niet erg, als er maar geen plamuurlaag op zit. Haar ergens vindt hij dan weer geen probleem (niet teveel uiteraard), hij zegt dat hij toch wel weet wat voor lekkers eronder zit hahaha

Holy oliebol... ik vind zoenen met iemand van onder de 180cm al lastig... Wel een goede reden om op te tillen <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:48

Ik kon beide opmerkingen niet echt serieus nemen eigenlijk. ;)
Betreffende de muffintop, vond ik het een gevalletje 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'.

En die opmerking over het afdakje, tja, wat zal ik ervan zeggen? Ik vond het zo'n typische mannen opmerking. Het is maar net hoe het uitkomt en daar wordt dan een opmerking bij uitgezocht. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:49

Wouter82 schreef:
maar goed, je zat dus op mijn profiel te neuzen naar aanleiding van die opmerking? ben je d'r al een beetje van bijgekomen? :P

Het gaat nu wel weer een beetje ja :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:51

Een muffintop is vooral een kwestie van goede kleding aan. Ik ben ook Hollands Welvaren maar ik draag goede jurkjes en panty's.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 14:54

lieveli schreef:
Een muffintop is vooral een kwestie van goede kleding aan. Ik ben ook Hollands Welvaren maar ik draag goede jurkjes en panty's.

:j

Zonder kleren loopt er bij mij ook niet een volledig vloeiende lijn van mijn heupen naar mijn taille.
Maar het is inderdaad maar net hoe je de boel verpakt. Ik draag ook regelmatig rokjes of jurkjes met een tailleriem of iets dergelijks.
Je kan toch beter een maatje groter kopen, dan te kunnen zeggen dat je in een maatje 36 of 38 past waarbij je de striemen in je buik hebt staan.