Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
(zijn plastic flesjes)
Courses schreef:Wij hebben nu preuverie. Wat betekent terras springen en hopen dat je er nog langs komt. Maar het valt me op dat et merendeel 'Ik WIL 2 biertjes' gebruikte ipv 'Mag ik .....' .. Mooi dat je 't wilt, maar we zijn geen honden

Konstantine schreef:Ik snap sowieso nooit zo goed dat je uit eten gaat met een kind dat moeite heeft zich te gedragen... Dan zit je zelf als ouder toch ook niet lekker? Ik zou me behoorlijk opgelaten voelen als ik daar zat met zo'n mormel en iedereen zou zich duidelijk merkbaar zitten ergeren.
Regel dan gewoon een oppas, dan heb je zelf ook eens een avondje rust.
) : 'Hee jij, stop! Breng mij water ja?' Ouders zeiden er niks van. 

, daar ging ook meteen de fooi weer terug in mijn portemonnee.

Konstantine schreef:Ik zie hier echt nergens posts waaruit dat naar voren komt hoor?
Er is hier volgens mij vrij recent een kilometeres lang discussietopic over geweest en dat was niet zo'n gezellig topic geloof ik, dus ik weet niet of het wel zo wijs is om deze vraag te stellen.

inochiyo schreef:ik heb de indruk dat sommige mensen fooi verwachten. ik vraag me af hoe dit komt.
Jullie krijgen toch gewoon loon zoals een ander?
Tja, sommige landen is het verplicht ja. Hier niet

Courses schreef:inochiyo schreef:ik heb de indruk dat sommige mensen fooi verwachten. ik vraag me af hoe dit komt.
Jullie krijgen toch gewoon loon zoals een ander?
Heb ik nog weinig gezien in dit topic. Ik verwacht geen fooi, maar het is wel er lekker aan het eind van de maandTja, sommige landen is het verplicht ja. Hier niet
Caira schreef:Ik had van de week iemand die met zijn vingers knipte om mijn aandacht te krijgen, geloof mij, dat doet hij nooit meer![]()
![]()
Hij heeft na mijn tirade wel 3x zijn excuses aangeboden, ik ben verdikkie geen hond
. Ik zou het echt not done vinden als gast zijnde, ook al was hij misschien ook niet zo netjes.