Susanne_ schreef:Ik heb een nieuwe pc omdat de andere kapot was, kan ik mijn reeds ingevulde aangifte ook nog ergens terugvinden?
Trouwens nog geen bericht hierzo...
Nee dan moet je m opnieuw invullen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_lauraaa_ schreef:ingedebruijn schreef:Heb je ook het kruisje gezet?
Mijn schoonmoeder heeft het voor me ingevuld (hoofdboekhoudster), dus het zal wel goed zijn. Handtekening heb ik uiteraard zelf gezet.
heb ik daarna zelf nog gecontroleerd voordat ik het opstuurde. _lauraaa_ schreef:Maar volgens mijn moeder gebeurde het schijnbaar wel vaker dat er iets mis ging. Las een tijdje geleden ook hier in het topic dat ze alweer hun rekeningnr moesten doorgeven. Dus ik doe het morge maar gelijk op de bus.
dat snap ik
ingedebruijn schreef:_lauraaa_ schreef:Maar volgens mijn moeder gebeurde het schijnbaar wel vaker dat er iets mis ging. Las een tijdje geleden ook hier in het topic dat ze alweer hun rekeningnr moesten doorgeven. Dus ik doe het morge maar gelijk op de bus.
Er is inderdaad een nieuw programma voor de rekeningnummers gekomen en daar zijn ook gewoon nummers bij verdwenen. Heel irritant!
ingedebruijn schreef:Susanne_ schreef:Ik heb een nieuwe pc omdat de andere kapot was, kan ik mijn reeds ingevulde aangifte ook nog ergens terugvinden?
Trouwens nog geen bericht hierzo...
Nee dan moet je m opnieuw invullen.
ingedebruijn schreef:Nee dan moet je m opnieuw invullen.
dus nog maar ff wachten..
Niene87 schreef:ik hang in de wacht bij de belastingtelefoon, moet eerst 4 tot 8 minuten wachten voor ik iemand aan de telefoon krijg...
is ff vragen of er bericht klaarstaat
edit: mijne is binnen en in behandeling maar garantie dat ik voor 1 juli bericht krijg.. nou ja logisch had hem voor 1 april gedaandus nog maar ff wachten..
die van mijn vriend heeft een dagtekening van 7 juni... dus eerste centjes komen er aan
maarja dat blijft het eigenlijk de hele dag
geen brief, geen dagtekening, geen geld... we wachten dus nog maar even...
hahahhaha grapje hoor