Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 12:56

Weken inderdaad :j Maar het kan ook spreektaal zijn, ik ken genoeg mensen die uit andere delen van het land komen en voor mijn gevoel heel gestoord praten :=

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 13:21

UMayDream schreef:
Ik kan echt niet tegen huilende/zeurende/jengelende kinderen.. Sowieso kinderen in het algemeen erger ik me heel snel aan. := Neefjes/nichtjes etc vind ik wel hartstikke leuk en gezellig maar alles wat ik niet ken, brrr. Ik ben geen kinderhater oid, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan en erger me kapot aan lawaaimakende kids :o

Of de peuterschool die vraagt of je een ochtend of middag ook wil blijven.. euh nee.. mijn eigen prima, maar ik ga niet vrijwillig tussen andere peuters zitten. Ben absoluut geen kinderhater, maar heb niet voor niks voor de bovenbouw gekozen tijdens mijn pabo studie..
Geef mij maar wat oudere kinderen.
Ik ergerde me ook dood aan die ouders die hun kids niet in toom kunnen houden. Ben je op bezoek met de hele meute bij de lammetjes, mijne staat schattig een lammetje melk te geven en dan zijn er 2 kids die rondrennen, beestjes hartstikke bang en moeders beide maar zeggen, dat mag niet hoor.. HUH wat.. bij de arm pakken en streng toespreken! %&^%$ -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 13:24

Elan_GV schreef:
UMayDream schreef:
Ik kan echt niet tegen huilende/zeurende/jengelende kinderen.. Sowieso kinderen in het algemeen erger ik me heel snel aan. := Neefjes/nichtjes etc vind ik wel hartstikke leuk en gezellig maar alles wat ik niet ken, brrr. Ik ben geen kinderhater oid, maar ik kan er gewoon niet mee omgaan en erger me kapot aan lawaaimakende kids :o

Of de peuterschool die vraagt of je een ochtend of middag ook wil blijven.. euh nee.. mijn eigen prima, maar ik ga niet vrijwillig tussen andere peuters zitten. Ben absoluut geen kinderhater, maar heb niet voor niks voor de bovenbouw gekozen tijdens mijn pabo studie..
Geef mij maar wat oudere kinderen.
Ik ergerde me ook dood aan die ouders die hun kids niet in toom kunnen houden. Ben je op bezoek met de hele meute bij de lammetjes, mijne staat schattig een lammetje melk te geven en dan zijn er 2 kids die rondrennen, beestjes hartstikke bang en moeders beide maar zeggen, dat mag niet hoor.. HUH wat.. bij de arm pakken en streng toespreken! %&^%$ -:(-

Zo stond ik een keer in een restaurant.. Stond een bak met snoepjes op de toonbank/bar zeg maar. Kinderen waren al de hele tijd snoep aan het pakken, dit waren dan kinderen van een jaar of 10. Was een grote partij die uit eten was dus medewerkers elke keer nee dat mag niet, nee dat mag niet, kinderen elke keer maar weer pakken. Op een gegeven moment werd de bak achter de bar gezet, wat denk je, kinderen pakken een stoel en graaien er zo overheen. Ik stond echt even met mijn bek vol tanden, ik heb niet eens kinderen maar als dat mijn zusje/nichtje/neefje/zelfs mijn eigen kind was geweest had ik hem echt even flink op z'n plek gezet hoor. Wat denk je, volwassenen niet respecteren?!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:39

unihorses schreef:
dat veel van jullie wat hebben tegen stakke leggings :D ik sport erin :):) en loop dan ookgewoon in me zilverglans legging en zebraprint laarzen naar me paarden toe, te voeren ( direct na sport ) door de hele woonwijk. zal wel al veel mensen hebben geiiriteerd :o

Had ik wel gedaan ja _O-

Emmaa__; echt belachelijk :n Vind moeders in winkels ook vaak zo soft. Alsof ze bang zijn dat kind een keer tegen te spreken.
Denk soms dat ik een hele strenge moeder wordt := Als ik zeg geef hier of stoppen, gebeurt dat ook gewoon..

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:44

Of moeders die hun kinderen niet leren dat achter duiven aanrennen gewoon pesten is, laatst ging zag ik mama zelfs meedoen :n

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 16:47

Hier dicht bij heb je ook een héél druk kruispunt.
En als de fietsers dan mogen oversteken gaan sommigen ook gewoon midden over het kruispunt.
Erger me daar ook altijd aan, maar ja, als ze gewond willen raken moeten ze t zelf weten he :P
Maar laatst zag ik een of ander raar wijf met haar kinderen dat ook doen, ben je ook neit
echt beschermend naar je kinderen toe he :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:03

NeverGiveUp schreef:
Emmaa__; echt belachelijk :n Vind moeders in winkels ook vaak zo soft. Alsof ze bang zijn dat kind een keer tegen te spreken.
Denk soms dat ik een hele strenge moeder wordt := Als ik zeg geef hier of stoppen, gebeurt dat ook gewoon..

Mijn ouders waren nooit bang om een tik uit te delen in dat soort situaties hoor := En anders als ik thuis kwam wel, zodat ik het de volgende keer niet in mijn hoofd zou halen om zoiets te flikken. Ik werd gewoon aan mijn arm vastgepakt en flink hard op een stoel geramd en als ik dan niet bleef zitten was 1 vinger in de lucht voldoende om te weten dat ik anders de klos zou zijn.

Nou moet ik zeggen dat mijn ouders ons nooit echt mee uit eten hebben genomen toen mijn zusje en ik nog héél jong waren. Wij hadden het nooit zo breed en mijn ouders vonden het zonde om zo veel geld uit te geven zodat wij kipnuggets en patat konden eten en dan vervolgens de helft konden laten staan. Uit eten was voor ons echt speciaal, en nu mijn zusje en ik wat ouder zijn kunnen we het ook echt op prijs stellen.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 17:13

Over het streng zijn. Mijn kind zegt ook heel vaak dat papa lief is en mama de baas.. hehe :7

Oeh, ik geloof dat ik me niet had geërgerd, maar ik had wel even hoofdschuddend naar je legging en schoenen gekeken.. }:0

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 23:23

ik erger me aan mensen die een ander niet in hun waarde kunnen laten. zowel innerlijk als uiterlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:50

Meiden die shorts/dekjes/iphonehoesjes/bikini's willen met een print van de Amerikaanse vlag, maar voor de rest zijn ze nog nooit in Amerika geweest. Maar de vlag is zo cool, The Hills is zo gaaf en 'I love New York'. Bah. :')

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:52

Mannen in rode, groene broeken, sokken in sandalen en mannen met hun broek in de laars.. echt zoo verschrikkelijk lelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:30

Anthea schreef:
Meiden die shorts/dekjes/iphonehoesjes/bikini's willen met een print van de Amerikaanse vlag, maar voor de rest zijn ze nog nooit in Amerika geweest. Maar de vlag is zo cool, The Hills is zo gaaf en 'I love New York'. Bah. :')

Hoooo ja daar heb ik ook een verschrikkelijke antipathie voor. Wij zijn er dan wel geweest maar mijn zusje is zo'n tiep :')

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 09:52

Emmaa_ schreef:
NeverGiveUp schreef:

Mijn ouders waren nooit bang om een tik uit te delen in dat soort situaties hoor := En anders als ik thuis kwam wel, zodat ik het de volgende keer niet in mijn hoofd zou halen om zoiets te flikken. Ik werd gewoon aan mijn arm vastgepakt en flink hard op een stoel geramd en als ik dan niet bleef zitten was 1 vinger in de lucht voldoende om te weten dat ik anders de klos zou zijn.

Nou moet ik zeggen dat mijn ouders ons nooit echt mee uit eten hebben genomen toen mijn zusje en ik nog héél jong waren. Wij hadden het nooit zo breed en mijn ouders vonden het zonde om zo veel geld uit te geven zodat wij kipnuggets en patat konden eten en dan vervolgens de helft konden laten staan. Uit eten was voor ons echt speciaal, en nu mijn zusje en ik wat ouder zijn kunnen we het ook echt op prijs stellen.

Mijn ouders namen ons wel mee uit eten toen we heel jong waren (althans toen ik heel jong was ben nl. veruit de jongste van het gezin). Zij hadden het standpunt dat ze ons overal mee naartoe moesten kunnen nemen en dat we wel wisten hoe we ons moesten gedragen. Ik heb mijn kinderen ook van jongs af aan meegenomen als we uit eten gingen. Uiteraard in eerste instantie met wat speelgoed en later met een boekje. Ze wisten heel goed dat door een restaurant rennen, veel lawaai maken etc. niet mocht. We hebben alleen maar complimenten gekregen dat ze zich zo goed gedragen. Conclusie: je kunt er als ouder heel veel aan doen.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 10:11

Nou, ik vind het wat zonde. Vaak maak weet je wel hoe je kind het lekker vind en in het restaurant betaal je dan best veel en dan eten ze de helft niet op.
Dan haal ik liever voor thuis wat lekker eten en dat heeft naar mijn idee niks met opvoeden verder te maken. Mijne blijft ook echt wel zitten, maar ik heb het geld er ook niet voor over.

Ik erger me ook aan mensen die alles slechter hebben dan een ander en ondertussen weet je dat het niet zo is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:14

MarjaG schreef:
Mijn ouders namen ons wel mee uit eten toen we heel jong waren (althans toen ik heel jong was ben nl. veruit de jongste van het gezin). Zij hadden het standpunt dat ze ons overal mee naartoe moesten kunnen nemen en dat we wel wisten hoe we ons moesten gedragen. Ik heb mijn kinderen ook van jongs af aan meegenomen als we uit eten gingen. Uiteraard in eerste instantie met wat speelgoed en later met een boekje. Ze wisten heel goed dat door een restaurant rennen, veel lawaai maken etc. niet mocht. We hebben alleen maar complimenten gekregen dat ze zich zo goed gedragen. Conclusie: je kunt er als ouder heel veel aan doen.

Ooh ik heb er ook niks op tegen hoor :) Als mijn ouders het hadden gekund waren we ongetwijfeld wel wat vaker uit eten geweest, helaas was dat niet het geval. Zo lang kinderen zich goed kunnen gedragen in restaurants vind ik het prima, maar zodra ze wel rondjes gaan rennen en lawaai gaan maken is het echt mijn grootste irritatiepunt.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:20

Daks schreef:
ik erger me aan mensen die een ander niet in hun waarde kunnen laten. zowel innerlijk als uiterlijk.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 11:40

ik had vroeger altijd een vriendin enals we in de stad waren zeurde ze om macdonalds zei ik altijd nee kunnen we beter niet doen (ik kan het hebben zei had overgewicht) bleef ze door zeuren dus goed naar de macdonalds en na het eten zeuren en janken dat ze zich zo dik vind uhh ja ik had al gezegt dat we beter niet daar konden eten .. daar irriteer ik me dus aan mensen die lekker aan de fastfood zitten en niet sporten en maar zeuren dat ze te dik zijn -O-

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:07

Ja zo'n vriendin heb ik ook. ze is ongeveer 20-30 kg te zwaar.
Ik heb geen overgewicht, eerder ondergewicht en toch vind ze het nodig om elke keer als ze mij ziet te zeggen dat ik toch steeds dikker word. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:17

Ik eet laatste tijd veel minder. Dus met feestjes of als ik bij iemand anders eet. Krijg ik vaak de opmerking: Ben je bang dat je aankomt? Dan heb ik acuut geen honger meer. Aangezien ik zelf ook wel weet, dat ik aan de zware kant ben. Maar als vriendlief erbij dan zegt maakt hij vaak een flauwe opmerking terug.

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:12

UMayDream schreef:

jaa ik herken het ik wilde al verhuizen omdat er hier echt superveel gillende kinderen zijn.
ik neem later dan ook geen kids

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:49

Ik vrees als ik hier me verhaal moet opschrijven waaraan ik me werkelijk waar kapot erger dat hier hele ruzie's en discussie's los barsten.

Maar ik erger me rot aan roddelende stokende en dat soort smerige praktijken die mensen uit vreten. Ik kan daar niet heel goed mee om gaan. Helaas als je die mensen een spiegel voor houd dan hebben ze een gigantisch bord voor hun kop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:35

Ik moet zeggen.. Ik heb geen antipathie tegenover dikkere of vollere mensen, ben zelf ook niet de slankste. Maar zo heb ik ook een klasgenoot die zichzelf werkelijk volpropt met alles wat er maar te vinden is in de kantine bij ons. Die werkt binnen 2 uur twee broodjes gezond, drie van die halve litertjes Vifit (vivit? kan me ineens niet meer herinneren hoe je het schrijft :') ) en een blik red bull weg, nou daar kan ik echt geen medelijden mee hebben. En dan maar zeggen dat het in je genen ligt, nee het ligt in het feit dat je gewoon heel veel ongezonde dingen eet. Daar kan ik écht niet tegen.
Ik ben niet de allerslankste, komt omdat ik een half jaar niet heb kunnen sporten, maar ik leef gewoon op bruine boterhammen met kaas en limonade of water wat ik in flesjes meesleep. Ik ga 3/4 keer per week naar de sportschool en je zal mij nooit horen zeuren dat ik dik ben. Ben daarin toch wel weer trots op mezelf :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:46

Ik kan echt niet tegen mensen die zich het beste voelen, mensen die pesten en tegen oudere mensen die de jeugt van tegenwordig aso vinden. Maar als ik met vriendin (in rolstoel) door de stad loop, laten ze ons moelijk van de stoep aflaten gaan zodat hun recht door kunnen lopen. Ik ga toch ook opzij voor mensen die moelijk ter been zijn. Raar dat ze dat wel van mij verwachten maar ze het zelf niet doen.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 20:53

Mensen achter de kassa die opmerkingen over je aankopen maken. Brr. Dan leg ik het liefst alles weer terug.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 21:12

Emmaa_ schreef:
Ik moet zeggen.. Ik heb geen antipathie tegenover dikkere of vollere mensen, ben zelf ook niet de slankste. Maar zo heb ik ook een klasgenoot die zichzelf werkelijk volpropt met alles wat er maar te vinden is in de kantine bij ons. Die werkt binnen 2 uur twee broodjes gezond, drie van die halve litertjes Vifit (vivit? kan me ineens niet meer herinneren hoe je het schrijft :') ) en een blik red bull weg, nou daar kan ik echt geen medelijden mee hebben. En dan maar zeggen dat het in je genen ligt, nee het ligt in het feit dat je gewoon heel veel ongezonde dingen eet. Daar kan ik écht niet tegen.
Ik ben niet de allerslankste, komt omdat ik een half jaar niet heb kunnen sporten, maar ik leef gewoon op bruine boterhammen met kaas en limonade of water wat ik in flesjes meesleep. Ik ga 3/4 keer per week naar de sportschool en je zal mij nooit horen zeuren dat ik dik ben. Ben daarin toch wel weer trots op mezelf :')

+1 :j :')