XMandylover schreef:Paardje1005 schreef:Waarom horen anderen je stem anders dan dat je zelf hoort?
Is dat zo ?
Ja.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
noorhermans1 schreef:waarom ik altijd zeg; voor deze toets heb ik echt een 3 en dan een 10 hebben en als ik zeg; ik heb hiervoor echt een 8, een 4 hebben
Boheme schreef:murness schreef:
Ohh raap me op..
Waarom een boterham (bijna) altijd op de besmeerde kant valt...
Die kant is zwaarder
Leffroi schreef:Citaat:Déjà vu
Je brein verwerkt het onbewust iets te snel dat het al een kleine herinnering is; dus het komt later aan in je bewustzijn waardoor je denkt dat je het eerder hebt meegemaakt of hebt gezien. Klein foutje met verwerken zeg maar
Raar eigenlijk, want soms heb ik dat ook en weet ik zéker dat ik dat vorige week bijv. een keer eerder gezien heb xD

JasmijnJoy schreef:SienenIvo schreef:Waarom zien mensen er anders uit of zie je mensen anders als je zo langer aan gaat kijken?
Omdat als je ze even aankijkt, je niet alle details etc ziet. Maar waneer je gaat staren, zie je echt alle details enz. En dan lijken ze anders ( ik zeg maar wat)
XMandylover schreef:XMandylover schreef:Wie heeft scheldwoorden bedacht
Niemand die een antwoord weet
mobart schreef:xDaantjxx schreef:Hmmm ik ben altijd al benieuwd geweest naar hoe dat met bellen zit.
Je pakt een losse telefoon, toetst een nummer in en juist daaaar gaat die telefoon over.
Is misschien logische verklaring voor, maar vind zo raar.
Je hoort elkaar terwijl je soms mijlen ver van mekaar af betn
Ik vraag me dit dus af met faxen, want het papier wat je erin doet komt er bij jou weer uit én bij degene naar wie je faxt. Maar gaat er dan een 'kopie' door de telefoonlijn?

SienenIvo schreef:JasmijnJoy schreef:
Omdat als je ze even aankijkt, je niet alle details etc ziet. Maar waneer je gaat staren, zie je echt alle details enz. En dan lijken ze anders ( ik zeg maar wat)
Maar dan lijkt hun gezicht zo anders. Zijn dat dan details?
Doanique schreef:Waarom hebben sommige dames wel menstruatiepijn en ik niet? Ik heb letterlijk nergens last van.
kosseh schreef:xDaantjxx schreef:Nee is niet beter door je neus.
Is juist "slechter" omdat je neus er ook kapot van gaat. Doe je alles via je mond en longen heeft je neus en bijna geen klap van
Hmmm ik ben altijd al benieuwd geweest naar hoe dat met bellen zit.
Je pakt een losse telefoon, toetst een nummer in en juist daaaar gaat die telefoon over.
Is misschien logische verklaring voor, maar vind zo raar.
Je hoort elkaar terwijl je soms mijlen ver van mekaar af betn
Die cijvers worden omgeschakeld naar een signaal, die worden gestuurd naar de dichtbezijnde telefoon mast en dan gaat het via kabels als elektrische Singalen naar de de mast die bij de gene die je belt in de buurt is. De telefoon van die gene zet die Singalen over in tonen en dat hoor jij als spraak.
Citaat:Waarom een boterham (bijna) altijd op de besmeerde kant valt...Citaat:nee, alle tafels hebben ongeveer dezelfde hoogte. Als een boterham valt maakt die een bepaald aantal draaiingen waardoor hij bv anderhalve keer draait en daarom met belegde kan op de grond komt
als de tafels weer hoger of lager waren gebeurde dat niet. Ooit eens ergens gelezen