Imke.

Ik had Ymke sowieso al mooier gevonden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
19marjo90 schreef:Vroeger wilde ik altijd anders heten. Ik wilde graag Natasha heten (hihi). Had ik zelfs de vader van een basisschoolvriendinnetje wijsgemaakt dat ik zo heette. Nu ben ik toch blij dat ik gewoon Marjolein heet!
Manon94 schreef:Manon is in het frans trouwens 'bitter'
...
Maargoed, ik wilde vroeger Michelle of Melissa heetten. Mooie namen!
jorika1986 schreef:Ik ben heel erg blij met mijn voornaam.
Er zijn niet zo heel veel mensen die het zelfde heten als ik.
Mijn naam is J.orika, rijmt op horeca en orka.
Ik weet dat er in Nederland 5 mensen het zelfde heten, met allemaal een andere schrijfwijze!
En de leeftijd varieerd van 50+ tot 10 jaar.
Vind ik wel heel bijzonder!
CRos95 schreef:Ik heet Claire (op z'n Frans uitgesproken kler, maar dan mooier)
Eigenlijk zou ik liever anders geheten hebben. Mijn ouders hebben hem gekozen omdat hij nergens op rijmt en het niet verkort kan worden, maar dat vind ik juist zo leuk. Het enige wat er op rijmt is camamber en laat ik dat nou net ontzettend vies vinden...
Ik vind Marloes een hele mooie naam
TrIjNiE__ schreef:CRos95 schreef:Ik heet Claire (op z'n Frans uitgesproken kler, maar dan mooier)
Eigenlijk zou ik liever anders geheten hebben. Mijn ouders hebben hem gekozen omdat hij nergens op rijmt en het niet verkort kan worden, maar dat vind ik juist zo leuk. Het enige wat er op rijmt is camamber en laat ik dat nou net ontzettend vies vinden...
Ik vind Marloes een hele mooie naam
Het kindje waar ik soms op pas heet ook Claire, ik vind het een hele mooie naam![]()
Maar camamber rijmt daar toch niet op
eclair98 schreef:hihi grappig, mijn verzorgpony heet Eclair