Ik ga er maar vanuit dat dat er inderdaad automatisch onder wordt gezet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinepgek schreef:Ohja wel een leuke ervaring(denk ik) via Boktmark, nog nooit iets gekocht via dat. Ben op zoek naar een groene, blauwe en rode wintec boom dus gevraagd mailtje gezet. Erbij gezet dat ik ze graag op kom halen in Zuid Holland, Utrecht of Gelderland(woon in Gld en werk nog 2 dagen in de week in ZH) en 7,50 per stuk wil betalen. Telefoonnummer erbij gezet want ik ben wel echt van het bellen en ophalen
.
Had ik net een gemiste oproep, mooie voicemail ingesproken dat ze groene en blauwe boom voor me heeft, waar ze woont en dat 7,50 per stuk prima is. Dus gelijk even teruggebeld en afspraak voor morgenavond gemaakt, en het is nog vlakbij mijn werk ook!
Lekker vlot want heb de advertentie gisteren pas geplaatst. Nou nog op zoek naar de rode wintecboom. Heeft iemand hier die toevallig nog voor mij?.
pmarena schreef:corinepgek schreef:Ohja wel een leuke ervaring(denk ik) via Boktmark, nog nooit iets gekocht via dat. Ben op zoek naar een groene, blauwe en rode wintec boom dus gevraagd mailtje gezet. Erbij gezet dat ik ze graag op kom halen in Zuid Holland, Utrecht of Gelderland(woon in Gld en werk nog 2 dagen in de week in ZH) en 7,50 per stuk wil betalen. Telefoonnummer erbij gezet want ik ben wel echt van het bellen en ophalen
.
Had ik net een gemiste oproep, mooie voicemail ingesproken dat ze groene en blauwe boom voor me heeft, waar ze woont en dat 7,50 per stuk prima is. Dus gelijk even teruggebeld en afspraak voor morgenavond gemaakt, en het is nog vlakbij mijn werk ook!
Lekker vlot want heb de advertentie gisteren pas geplaatst. Nou nog op zoek naar de rode wintecboom. Heeft iemand hier die toevallig nog voor mij?.
Mooi geregeld! He getsie, ben jij een beller en afhaler...daar hebben de meesten hier in het topic het geloof ik niet zo op
Ik heb in theorie nog ergens een rood kopijzer liggen, alleen al jaren niet meer gezien dus ergens verloren gegaan denk ik, anders had je hem zo mogen hebben. Mja, heb je dus ook niks aan
ElizeVdS schreef:Tyrcanol schreef:Ik heb dat weg gehaald.
Verstuurd vanaf m'n iPhone.
Ten eerste omdat het irritant en patserig is idd.
En mensen hoeven niet te weten dat ik via mijn mobiel mail :p
En idd fijne avond !
Hoe moet dat? Ik wil dat ook wel uit zetten