Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:09

Jammer van het schuurtje voor beide partijen... hihi ja dat "verstuurd vanaf mijn iPhone" staat altijd een beetje patserig ofzo :P

Ik ga er maar vanuit dat dat er inderdaad automatisch onder wordt gezet.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:10

Ik heb dat weg gehaald.
Verstuurd vanaf m'n iPhone.

Ten eerste omdat het irritant en patserig is idd.
En mensen hoeven niet te weten dat ik via mijn mobiel mail :p

En idd fijne avond !

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:12

corinepgek schreef:
Ohja wel een leuke ervaring(denk ik :P) via Boktmark, nog nooit iets gekocht via dat. Ben op zoek naar een groene, blauwe en rode wintec boom dus gevraagd mailtje gezet. Erbij gezet dat ik ze graag op kom halen in Zuid Holland, Utrecht of Gelderland(woon in Gld en werk nog 2 dagen in de week in ZH) en 7,50 per stuk wil betalen. Telefoonnummer erbij gezet want ik ben wel echt van het bellen en ophalen :P.

Had ik net een gemiste oproep, mooie voicemail ingesproken dat ze groene en blauwe boom voor me heeft, waar ze woont en dat 7,50 per stuk prima is. Dus gelijk even teruggebeld en afspraak voor morgenavond gemaakt, en het is nog vlakbij mijn werk ook!

Lekker vlot want heb de advertentie gisteren pas geplaatst. Nou nog op zoek naar de rode wintecboom. Heeft iemand hier die toevallig nog voor mij? :P.

Mooi geregeld! He getsie, ben jij een beller en afhaler...daar hebben de meesten hier in het topic het geloof ik niet zo op :P

Ik heb in theorie nog ergens een rood kopijzer liggen, alleen al jaren niet meer gezien dus ergens verloren gegaan denk ik, anders had je hem zo mogen hebben. Mja, heb je dus ook niks aan :+

NoTrouble

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:40

Pff ik krijg een Pb over mn kentucky broek. Is splinternieuw, met kaartjes eraan. Vraagprijs 85,00 euro. Krijg ik een PB: ik bied 20 euro. Ik heb gereageerd; Sorry maar daar ga ik niet serieus op in. Ik hoop dat u dat zelf ook begrijpt.
Niet zo netjes misschien maar daar kan ik echt moe van worden :P 85 euro is geen vaste prijs, maar 20 euro is dan ook wel weer een beetje overdreven :P

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:44

pmarena schreef:
corinepgek schreef:
Ohja wel een leuke ervaring(denk ik :P) via Boktmark, nog nooit iets gekocht via dat. Ben op zoek naar een groene, blauwe en rode wintec boom dus gevraagd mailtje gezet. Erbij gezet dat ik ze graag op kom halen in Zuid Holland, Utrecht of Gelderland(woon in Gld en werk nog 2 dagen in de week in ZH) en 7,50 per stuk wil betalen. Telefoonnummer erbij gezet want ik ben wel echt van het bellen en ophalen :P.

Had ik net een gemiste oproep, mooie voicemail ingesproken dat ze groene en blauwe boom voor me heeft, waar ze woont en dat 7,50 per stuk prima is. Dus gelijk even teruggebeld en afspraak voor morgenavond gemaakt, en het is nog vlakbij mijn werk ook!

Lekker vlot want heb de advertentie gisteren pas geplaatst. Nou nog op zoek naar de rode wintecboom. Heeft iemand hier die toevallig nog voor mij? :P.

Mooi geregeld! He getsie, ben jij een beller en afhaler...daar hebben de meesten hier in het topic het geloof ik niet zo op :P

Ik heb in theorie nog ergens een rood kopijzer liggen, alleen al jaren niet meer gezien dus ergens verloren gegaan denk ik, anders had je hem zo mogen hebben. Mja, heb je dus ook niks aan :+

Haha als je hem toch nog tegenkomt denk dan aan mij :p. Kom hem dan alleen niet ophalen hoor, maak ik verzendkosten wel over ;).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:49

Gelijk heb je.

Ik reageer ook wel eens met een: sorry maar dit bod kan ik natuurlijk niet serieus nemen gezien de nieuwstaat en de nieuwprijs van xxxx. Hopelijk vind je snel iets anders.

Corine: ik zou er niet op wachten hoor als ik jou was, heb een jaar of wat geleden nog 2 dozen doorgespit tijdens verhuizing deel XXI van oude naar nieuwe opslag, waarbij ik echt aan de "ooit-een-keer-op-Marktplaats-zetten" dozen was toegekomen, en daar zaten ook geen kopijzers in... spul staat nog steeds niet op Marktplaats en zachtjes aan zou ik niet meer weten waar die dan nog vandaan tevoorschijn kan komen :P

Misschien ook wel een keer weggegeven aan een stalgenoot in zijn Wintec-periode nog voordat hij ook eens naar een Barefoot informeerde :P

Als we nou eens aan die plinten in de woonkamer toe komen dan kunnen we eindelijk de kasten weer eens op hun plek zetten en de boel inrichten, en wie weet wat er dan allemaal nog boven water komt aan spullen die nu in dozen op zolder staan :P

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:53

Ja ze stuurt nu een bericht dat er een andere kentucky broek op mp stond voor 20 euro en dat ze dat daarom bood. Nou prima, dan moet je hem lekker daar weg halen :P Ik weet wat de prijs van de broek is, en de staat, dus als zij denkt dat ze ergens anders beter/goedkoper kan krijgen dan is ze vrij om dat te doen hoor. Ik heb de advertentie die ze bedoelde nog opgezocht ook, gaat ook inderdaad om een heel ander model enzo.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:19

Ik word gek van de PostNL, ik ben vanmorgen al heel kwaad geworden op de klanten service

er moesten gisteren 4 pakketten bezorgd worden, komt er wel geteld 1 pakket aan, dus hoopte dan vandaag de andere 3 te krijgen, maar er stond vanmorgen al bij 1 van de code's dat deze weer een dag was opgeschoven, dus toen ik dat zag maar eens gebeld waar dat nu weer voor nodig is om 2x een dag later te bezorgen (en dat pakket was nog wel zaterdag al afgegeven, ik had toen namelijk de code al en kon hem al volgen), de andere 2 pakketten zijn wel vandaag bezorgd, maar ik snap het niet, als je toch bijna elke dag naar het zelfde adres moet om een pakket af te leveren, hoe moeilijk kan het zijn om alle pakketten dan mee te nemen?? Mevrouw zij ook nog leuk van ja, we mogen er 5 dagen over doen, nou veel succes met morgen bezorgen want dat is de 5e dag, dus als ze het dan niet bezorgen dan hang ik weer aan de telefoon.

grrr... zo frustrerend als je ergens op zit te wachten, heb je een keer verkopers die snel een pakket versturen werk de post gewoon niet mee

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:27

Het is geen marktplaats, maar wel telsell.
Na 7/8 weken wachten staat eindelijk mijn pakketje sinds vanavond op verzonden :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:47

Tyrcanol schreef:
Ik heb dat weg gehaald.

En idd fijne avond !

Hoe moet dat? Ik wil dat ook wel uit zetten :)

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:02

Ergens bij je email instellingen op je tel.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:51

ElizeVdS schreef:
Tyrcanol schreef:
Ik heb dat weg gehaald.

En idd fijne avond !

Hoe moet dat? Ik wil dat ook wel uit zetten :)

Nou als ik een mailtje krijg waaronder staat : verzonden vanaf .... dan kan ik er nog begrip voor opbrengen als zinnen een beetje krom staan, of vreemde woorden in de tekst staan.

Ik verstuur zelf ook wel eens een mailtje via mijn telefoon. Maar als het meer dan 2 zinnen zijn gaat mijn telefoon raar doen en kan ik de tekst niet meer lezen, en ook niet naar boven scrollen om te kijken of het wel fatsoenlijk NL is.
Om die reden laat ik er dus onder staan dat het verzonden is vanaf mobiel.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:17

Ik ben niet zo'n actieve marktplaatser, maar mijn broer knapt nog wel eens een willekeurig voertuig op dat hij voor een kleinigheidje op de kop tikt. Nu verkocht hij laatst een auto, behoorlijk veel bieders, die uiteraard allemaal op het laatste moment niets meer van zich lieten horen terwijl ze al de kijkafspraak hadden gemaakt. Zat een meneer bij die bij iedere mail die hij verzond een foto van zijn kat meestuurde :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:19

Wees blij dat het geen mevrouw was :D :))

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:25

Oh, dat had mijn broer niet heel erg gevonden denk ik :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:31

Afbeelding

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:33

Sssttt jullie maken herrie. Trrriiiinnngggg zegt me tel als er een nieuw bericht is geplaatst hihi :D.
O me wekker gaat om half 6 en ben gewoon niet moe.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:41

Sorry ... zal zachtjes doen ...

Vervelend als je niet in slaap kunt komen :(

Gewoon lekker gaan liggen, ogen dicht en verstand op 0

Ik ga zo ook een poging doen, eerst nog even een paar emmers slobber klaarzetten voor morgenochtend, of eigenlijk: voor strakjes :D

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:44

Hihi ga jij nog maar even slobberen :D .
Ga ook maar een poging tot slapen doen...truste!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 02:50

Truste !

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:50

jemig, wat zijn jullie hard gegaan :P

pmarena, dat is precies de deur die ik heel graag wil!!!!!!!!!
(en hij is inderdaad niet goedkoop, zeker niet aangezien wij in onze nieuwbouwwoning hoge en breede deuren hebben }:0 )

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:54

Wist niet dat die glas-in-lood-deuren en -ramen zo populair ( en duur ! ) waren :D

Heb hier ook nog e.e.a. staan , toch maar eens kijken of het verkoopbaar is dan ?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:57

Echt wel!!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:04

Dat wordt dan toch eens op de zolders snuffelen, weet dat er van die ruitjes zijn ( heb ik hier in de keuken ook nog twee deuren van ) en ook nog hoge deuren met gekleurd glas ...

Spannend :):)

(Extra centjes zouden ook bijzonder welkom zijn momenteel)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:42

Ik had nu een super ervaring!
Maandag wat op MP gezet, dinsdag het geld op de rekening en het pakket afgegeven op postkantoor :D

Zo wil ik vaker zaken doen haha