Cynn_x schreef:Ik krijg een kruisje.
Wat bedoel je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:UPDATE!!!!!!!!
Nou vooruit....daar komt hij dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal bij elkaar exclusief het boeket hebben we nu het absurde bedrag van..............1209,84
Het bloemstuk kost dan -160,00
Maakt dat we naar de stichting kunnen brengen een totaal van nu 1049,84!!!!!!!!!!!!!!!
Wat denken jullie......
Denken jullie dat we nog een klein stukje door kunnen gaan voor iets speciaals voor de familie???????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_
lifaya schreef:het hartje is niet compleetdus denk dat je dan nog niet op de helft zit haha.
Ik vind dit echt super, dat zoveel mensen een steentje hebben bijgedragenLaat toch weer zien dat "typisch bokt" niet alleen in de negatieve zin kan worden gebruikt want ik vind het typisch bokt dat men voor een medebokker klaar staat
yvonnedv schreef:lifaya schreef:het hartje is niet compleetdus denk dat je dan nog niet op de helft zit haha.
Ik vind dit echt super, dat zoveel mensen een steentje hebben bijgedragenLaat toch weer zien dat "typisch bokt" niet alleen in de negatieve zin kan worden gebruikt want ik vind het typisch bokt dat men voor een medebokker klaar staat
De lijst is wel geupdated tot 12 uur en daar staan er 222 op
yvonnedv schreef:lifaya schreef:het hartje is niet compleetdus denk dat je dan nog niet op de helft zit haha.
De lijst is wel geupdated tot 12 uur en daar staan er 222 op