Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:nou je 't zegt.... weet ik nog wel een héél erge.... mijn zusje en ik waren paardje aan 't spelen, en ik had een touw om haar middel geknoopt alleen uhh, toen moest ze poepen... dus zij op de wc... ik had touw nog vast enne uhh, toen kon ik het laten om aan dat touw te trekken, volgens mij waren we toen 7 ofzo... alleen toen viel dus net haar 'boodschap' ernaast, ons moeder boos, heeeel boos, en ik kwam niet meer bij van 't lachen volgens mij
Marije112 schreef:Ik heb ook een keer naar de telefoonlijn van de Venz gebeld voor een stuggie (jawel, een suggestie), dat er te weinig chocolaatjes in de hagelslag zat (van die gekleurde dingen, die in de vorm van de laatste film waren).
En het mocht van me papa! En die mevrouw werd heel erg boos, en ik heul erg verdrietig!
En toen moest papa aan de telefoon komen en kreeg papa op z'n kop van die mevrouw. En toen zei papa tegen die mevrouw dat ze het niet zo hoog op moest pakken omdat je zoiets kan verwachten als je het telefoonnummer op kinderbroodbeleg zet. En toen heb ik lekker geen straf gekregen
Arc_En_Ciel schreef:Ze waren ze zat omdat ze altijd ziek waren. Ze waren altijd buiten en aten van alles..
Op een gegeven moment kregen ze wormen die ook overgebracht konden worden op mensen.
Omdat zw dus niet wilden dat het hele gezin besmet zou raken met alle gevolgen van dien hebben ze ze weggebracht.
Zoiets leg je moeilijk uit aan een driejarig kind..
Kwanyin schreef:Marije112 schreef:Ik heb ook een keer naar de telefoonlijn van de Venz gebeld voor een stuggie (jawel, een suggestie), dat er te weinig chocolaatjes in de hagelslag zat (van die gekleurde dingen, die in de vorm van de laatste film waren).
En het mocht van me papa! En die mevrouw werd heel erg boos, en ik heul erg verdrietig!
En toen moest papa aan de telefoon komen en kreeg papa op z'n kop van die mevrouw. En toen zei papa tegen die mevrouw dat ze het niet zo hoog op moest pakken omdat je zoiets kan verwachten als je het telefoonnummer op kinderbroodbeleg zet. En toen heb ik lekker geen straf gekregen
Achut hoe gemééééééén. Ik vind het jaren later nog steeds zielig voor je
![]()
![]()
Zo was er wel laatst een jongetje dat een brief had geschreven waarom ze tijgerbrood tijgerbrood noemen, terwijl het toch meer op de vlekken van een giraf lijkt? Die hebben het jongetje teruggeschreven dat het een geweldig idee was en nu heet het daar giraffenbrood.
Arc_En_Ciel schreef:Ze waren ze zat omdat ze altijd ziek waren. Ze waren altijd buiten en aten van alles..
Op een gegeven moment kregen ze wormen die ook overgebracht konden worden op mensen.
Omdat zw dus niet wilden dat het hele gezin besmet zou raken met alle gevolgen van dien hebben ze ze weggebracht.
Zoiets leg je moeilijk uit aan een driejarig kind..
Mijn ouders waren ook helemaal niet into dieren. Dus toen mijn moeder het konijntje beu was, had ze mij wijsgemaakt dat er een lieve vrachtwagenchauffeur was langsgekomen die hem wilde meenemen voor gezelschap op zijn lange reizen.![]()
In werkelijkheid had ze hem gewoon losgelaten in het bos. Ik weet nu echter wel dat als ik ooit huisdieren zou hebben, ik er véél anderser meer ga omgaan dan mijn ouders.
Oh, en we hadden ook elk jaar kippen. Maar 's winters waren de kippen altijd weg. En mamalief zei dat de kippen verhuisd waren naar een mooie grote boerderij om gezellig nog lang en gelukkig bij de boer op het erf te mogen wonen. Ik mocht ze alleen niet gaan bezoeken, want de boer had niet zo graag bezoek. We aten opvallend veel kip in die periodes maar het lichtje is pas jaren later gaan branden.