Focussed schreef:Nou ik vind het vooral erg jammer dat kritiek en een skeptische houding worden afgedaan als "er niet voor open staan" waardoor we het niet kunnen "zien". Als het te heet onder de voeten wordt en er geen bewijs is om te pleiten voor het bestaan van paranormale verschijnselen en gaven dan wordt er meteen naar dat soort drogredenen gegrepen.
Maar wordt het niet eens tijd dat er dan wordt gekeken of je je eigen mening moet bijstellen, in plaats van blijven hangen aan een mening (want het is geen feit)?
Ik praat niet over 'paranormale verschijnselen', daar heb ik geen ervaring mee en ook geen kennis van.
Het enige wat ik heb is een zintuig wat meer ontwikkeld is dan gemiddeld. Een zintuig wat iedereen heeft maar door alle omstandigheden waar we in leven, niet tot ontwikkeling komt bij het gros van de mensen.
Iets wat overigens iedereen kan leren, de een beter dan de ander.
Hoe vaak heb je niet dat je net aan iemand zat te denken en dat deze persoon bv belt?
Hoe kan het dat bij een tsunami er geen dode dieren worden aangetroffen?
Ik zie ook niet wat het probleem is dat ik voor de anderhalf uur dat ik bezig ben, 30 euro krijg.
Eerst deed ik het voor niets maar toen kreeg ik een mailbox vol van Pennymeisjes met onzinnige vragen.
Ik kon het niet allemaal beantwoorden. Om de dieren en mensen te kunnen helpen met een serieuze vraag ben ik geld gaan vragen. Zo simpel.
Ik draai niemands arm om, bedreig niemand om mij een mail te sturen, dat is een vrijwillige keuze. En als er vanaf nu geen mailtje meer binnenkomt dan ben ik blijkbaar niet meer nodig, ook prima.
Iemand haalde aan dat het zo vaag gehouden wordt, dat er geen verhalen openbaar te lezen zijn. Op mijn site kun je verschillende readings lezen met antwoorden van de eigenaar. Openhartiger kan ik niet zijn, lijkt mij.
Als je me niet gelooft zal me dat echt niet schelen, ik zit er helemaal niet mee en heb ook totaal geen behoefte om ook maar iemand te overtuigen. Voel me ook helemaal niet geroepen om een tegendeel te bewijzen. Daarnaast heb ik ook de reden al gemeld waarom ik ook niet mee doe aan dit 'onderzoek'.
Nu zullen er nog wel 20 mensen gaan schrijven dat het zwak is, dat ik het niet durf, etc. Be my guest

Ik wens iedereen nog veel plezier met gekissebis, ik lees mee als ik tijd heb