Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blubdevis

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:48

Ik zal de link eens doorsturen, wat een gedoe zeg.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 00:16

Tja, daarom mail ik de koper altijd gelijk de tracktrace code door, mocht dan het bonnetje wegraken, staat de code altijd nog bij de verzonden mails.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:01

Tsja, bonnetje niet bewaren is niet zo slim.
Er op vertrouwen dat het goed gaat? Dan neem je bij postNL wel een hele grote gok.
Ik had laatst een polopad gekocht via MP. Heeft ook ruim 1,5 week geduurd voordat ie er as.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:43

Ik heb nu tijd lang iets met mijn zwarte wintec boom.... Tijd geleden was iemand geinteresseerd en had geld gestort. Geld nooit gezien en ook geen bericht meer gehad, dus had het maar laten zitten. Ik dacht dat die op het laatste moment afhaakte. Krijg ik ineens ongeveer anderhalve maand laten een bericht dat het geld allang afgeschreven is en dat zij nog geen boom binnen heeft... Ik heb nog goed op mijn rekening gekeken er staat echt niks bijgeschreven van haar. Ze reageert nog erg aardig, maar ben bang dat ze me straks voor oplichter aanziet... ik heb niks gehad. Tenzij zij wil dat ik kosteloos een wintec boom opstuur en ik wordt opgelicht :?

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:45

birte schreef:
barrymuis: je kunt gewoon even het adres opzoeken van die postcode en ff bellen oid

Adres heb ik gevonden blijkt ergens in kampen te zijn maar kan geen telefoon nummer erbij vinden.
En kampen is nu niet echt in de buurt als je in het zuiden woont anders was ik er wel naar toe gereden.
Maar het moet toch voor die mensen heel duidelijk zijn er staat een ander naam op, een ander adres en op de achterzijde staat een afzender.
Als ik zoiets zou krijgens zou ik het gewoon retour doen aan de postbode.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 09:48

Nou, mijn zadel van een aantal posts geleden is opgehaald, netjes betaald, súperaardige vrouw en ze zou een foto sturen met het zadel op het paardje! ^^ Hele fijne afhandeling dus. Mag ook weleens gemeld worden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:16

xHaithi schreef:
Nou, mijn zadel van een aantal posts geleden is opgehaald, netjes betaald, súperaardige vrouw en ze zou een foto sturen met het zadel op het paardje! ^^ Hele fijne afhandeling dus. Mag ook weleens gemeld worden.

Mooi dat 't zo gelopen is!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:35

barrymuis schreef:
birte schreef:
barrymuis: je kunt gewoon even het adres opzoeken van die postcode en ff bellen oid

Adres heb ik gevonden blijkt ergens in kampen te zijn maar kan geen telefoon nummer erbij vinden.
En kampen is nu niet echt in de buurt als je in het zuiden woont anders was ik er wel naar toe gereden.
Maar het moet toch voor die mensen heel duidelijk zijn er staat een ander naam op, een ander adres en op de achterzijde staat een afzender.

oh kampen is hier vlak bij, een goede vriendin van mij woont daar, als je het boekje graag wilt hebben mag je mij wel het adres sturen dan vraag ik wel of mijn vriendin kan kijken of ze het op kan halen, mocht dat lukken kan die zo weer opgestuurd worden naar jou

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 12:05

Batlow schreef:
Ik heb nu tijd lang iets met mijn zwarte wintec boom.... Tijd geleden was iemand geinteresseerd en had geld gestort. Geld nooit gezien en ook geen bericht meer gehad, dus had het maar laten zitten. Ik dacht dat die op het laatste moment afhaakte. Krijg ik ineens ongeveer anderhalve maand laten een bericht dat het geld allang afgeschreven is en dat zij nog geen boom binnen heeft... Ik heb nog goed op mijn rekening gekeken er staat echt niks bijgeschreven van haar. Ze reageert nog erg aardig, maar ben bang dat ze me straks voor oplichter aanziet... ik heb niks gehad. Tenzij zij wil dat ik kosteloos een wintec boom opstuur en ik wordt opgelicht :?

Dit heb ik ook wel eens gehad, maar dan op bokt. Zocht een sperriem en ik had er nog wel een liggen.
Zij zou het geld overmaken, maar heb nooit wat mogen ontvangen.. Ik stuurde haar terug of ze mijn rekenningnummer wou controleren, misschien dat er ergens een foutje zat.
Kreeg ik een hele boze PB terug dat ik het geld maar moest houden (3/4 euro?) en dat ze wel naar de winkel ging..

Vond dat zo vreemd, bied ik hulp aan krijg ik stand voor dank :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 12:11

lifeofmarit schreef:
Batlow schreef:

Dit heb ik ook wel eens gehad, maar dan op bokt. Zocht een sperriem en ik had er nog wel een liggen.
Zij zou het geld overmaken, maar heb nooit wat mogen ontvangen.. Ik stuurde haar terug of ze mijn rekenningnummer wou controleren, misschien dat er ergens een foutje zat.
Kreeg ik een hele boze PB terug dat ik het geld maar moest houden (3/4 euro?) en dat ze wel naar de winkel ging..

Vond dat zo vreemd, bied ik hulp aan krijg ik stand voor dank :+

Ja maar je kan niet weten of ze nou eerlijk zijn of niet.... dat is zo lastig! Straks is ze eerlijk en denkt ze dat ik haar oplicht, of ze probeert zo mij op te lichten.....

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 12:17

Maar anderhalve maand later vind ik wel erg lang wachten hoor :=

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 12:21

lifeofmarit schreef:
Maar anderhalve maand later vind ik wel erg lang wachten hoor :=

Dat vond ik dus ook. Het blijkt trouwens een maand te zijn, maar het geld zou op 28-8 op mijn rekening moeten staan. paar dagen blijven kijken of er niks werd gestort. Dit was niet het geval. Ik mailde maar niet meer terug, vond ik de 'moeite' niet waard. Weer iemand die afhaakt als het erop aan komt.... en dan ineens enkele dagen geleden een mail.... -O-

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:20

Dan vraag je een printscreen, misschien heeft ze het zelf wel fout over gemaakt

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:51

Ik krijg in het engels een PB (Bokt) of ik ook naar Frankrijk verzend.. Mw heeft nog geen posts oid, is dit betrouwbaar?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 13:52

Nee lijk mij niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:22

Mwah, als zij het geld hebben overgemaakt, waarom niet? :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:27

als je maar geen cheque accepteert, prima toch?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:47

met een gewone bank overboeking kan er niet zo veel mis gaan, gewoon in pakket verzenden met track en trace

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 15:41

Jep, alleen als het rechtstreeks op jouw bankrekening gestort wordt. Een cheque niet accepteren.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:48

En weer iemand die wel op komt dagen! :D
De cd-kasten zijn weg, onze zooi in dozen , eerst uitzoeken maar voordat het weer in een andere kast gaat.

*kijkt om d'r heen wat er nog meer op MP kan*

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:54

Thanks!

Ik krijg van de week ook iemand van MP die wat om wil komen halen.. Ben benieuwd :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:56

barrymuis schreef:
birte schreef:

Kun je het adres PB'en? Ik woon ook in Kampen namelijk, misschien ken ik die mensen wel!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:13

Noujaa, nu heb ik al 3 biedingen van verschillende kopers gehad, van 5 euro op een scapa pad.. Hallo.. :') :=

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:21

birte schreef:
...dus ik sta regelmatig dingen in de brievenbus te proppen wat er eigenlijk niet in kan (je word er handig in)

:') Zo stond ik een tijdje geleden met een aantal op MP verkochte lappen stof bij het postkantoor, en vroeg om de stevigste envelop die er was.
Postkantoormeneer kijkt me aan, kijkt naar de lapjes en zegt "dat gaat echt niet passen hoor."
Ik zei "Denk dat het wel meevalt" en prop ondertussen voor meneers neus al die lapjes in de envelop, en jahoor, het ging NET :D
Stond ie toch wel even verbaasd te kijken en zegt "Iets zegt me dat je dat vaker hebt gedaan" :')
Was wel komisch!

Nu net een mooie lens binnen die ik op MP gespot had (ken de verkoper) en net ontvangen :D Helemaal blij!
Had hem wel uit voorzorg naar een kennis laten sturen, afgelopen twee weken hadden we een postbode die pakketten achterover drukte en de post maar half bezorgde -O- Mooi niet dat ik wilde riskeren dat mijn lens daartussen kwam...

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 20:37

ShauniBef schreef:
Noujaa, nu heb ik al 3 biedingen van verschillende kopers gehad, van 5 euro op een scapa pad.. Hallo.. :') :=

Oh God.. Ik onlangs 8 euro op een winterdeken. Later 10 -_-' Keep on dreaming mensen.