Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
birte schreef:barrymuis: je kunt gewoon even het adres opzoeken van die postcode en ff bellen oid
barrymuis schreef:birte schreef:barrymuis: je kunt gewoon even het adres opzoeken van die postcode en ff bellen oid
Adres heb ik gevonden blijkt ergens in kampen te zijn maar kan geen telefoon nummer erbij vinden.
En kampen is nu niet echt in de buurt als je in het zuiden woont anders was ik er wel naar toe gereden.
Maar het moet toch voor die mensen heel duidelijk zijn er staat een ander naam op, een ander adres en op de achterzijde staat een afzender.
Als ik zoiets zou krijgens zou ik het gewoon retour doen aan de postbode.
Batlow schreef:Ik heb nu tijd lang iets met mijn zwarte wintec boom.... Tijd geleden was iemand geinteresseerd en had geld gestort. Geld nooit gezien en ook geen bericht meer gehad, dus had het maar laten zitten. Ik dacht dat die op het laatste moment afhaakte. Krijg ik ineens ongeveer anderhalve maand laten een bericht dat het geld allang afgeschreven is en dat zij nog geen boom binnen heeft... Ik heb nog goed op mijn rekening gekeken er staat echt niks bijgeschreven van haar. Ze reageert nog erg aardig, maar ben bang dat ze me straks voor oplichter aanziet... ik heb niks gehad. Tenzij zij wil dat ik kosteloos een wintec boom opstuur en ik wordt opgelicht
lifeofmarit schreef:Batlow schreef:Ik heb nu tijd lang iets met mijn zwarte wintec boom.... Tijd geleden was iemand geinteresseerd en had geld gestort. Geld nooit gezien en ook geen bericht meer gehad, dus had het maar laten zitten. Ik dacht dat die op het laatste moment afhaakte. Krijg ik ineens ongeveer anderhalve maand laten een bericht dat het geld allang afgeschreven is en dat zij nog geen boom binnen heeft... Ik heb nog goed op mijn rekening gekeken er staat echt niks bijgeschreven van haar. Ze reageert nog erg aardig, maar ben bang dat ze me straks voor oplichter aanziet... ik heb niks gehad. Tenzij zij wil dat ik kosteloos een wintec boom opstuur en ik wordt opgelicht
Dit heb ik ook wel eens gehad, maar dan op bokt. Zocht een sperriem en ik had er nog wel een liggen.
Zij zou het geld overmaken, maar heb nooit wat mogen ontvangen.. Ik stuurde haar terug of ze mijn rekenningnummer wou controleren, misschien dat er ergens een foutje zat.
Kreeg ik een hele boze PB terug dat ik het geld maar moest houden (3/4 euro?) en dat ze wel naar de winkel ging..
Vond dat zo vreemd, bied ik hulp aan krijg ik stand voor dank
lifeofmarit schreef:Maar anderhalve maand later vind ik wel erg lang wachten hoor
barrymuis schreef:birte schreef:barrymuis: je kunt gewoon even het adres opzoeken van die postcode en ff bellen oid
Adres heb ik gevonden blijkt ergens in kampen te zijn maar kan geen telefoon nummer erbij vinden.
En kampen is nu niet echt in de buurt als je in het zuiden woont anders was ik er wel naar toe gereden.
Maar het moet toch voor die mensen heel duidelijk zijn er staat een ander naam op, een ander adres en op de achterzijde staat een afzender.
Als ik zoiets zou krijgens zou ik het gewoon retour doen aan de postbode.
birte schreef:...dus ik sta regelmatig dingen in de brievenbus te proppen wat er eigenlijk niet in kan (je word er handig in)