Mijn mams heeft onderhand geleerd geen extreem lekkers in huis te halen. Want zodra wij het opmerken, wordt er net zolang gezeurd tot het op gaat
Scheelt dat we altijd erg weinig lekkers in huis hebben.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. Twee uur later dwarrelde het wat harder buiten en tegen de tijd dat we met zijn allen gezamenlijk geluncht hadden waren een paar collega's (die ver moesten) al richting huis gegaan i.v.m. sneeuw en ijs en NS enzo..
Dus ik was gebleven om nog vier uur te vergaderen en daarna een leuke quiz en een biertje te doen met collega's als afsluiter.
ik zal het nooit meer vergeten

en tja 'je bent niet lief genoeg dus de sint komt niet...' slaat inderdaad nergens op. Hij komt toch ook op school waarom dan niet thuis
Varekaj schreef:Mijn buren hebben aan hun trap (denk ik) blauwe neonlichtjes. Hun voordeur is mat glas, dus je kan al raden wat voor sfeertje dat geeft naar buiten toe. Vorig jaar hadden ze er niet beter op gevonden om witte lampjes rond hun keukenraam te doen met gordijnen dicht en dan rode lampjes ipv blauwe in hun inkomhal.
Moet er een tekening bij? En dan klagen ze dat mijn voortuin met onkruid (mijn bloementuintje vooraan groeit beetje wild en door elkaar met lavendel en dergelijke) "een vreemde indruk nalaat"

!