Van mij mag het zoals vandaag blijven tot december!! Beetje meer zon... of ben ik dan erg hebberig?
gohya
Geplaatst: 21-09-12 18:38
Ja aerdenhout,dan ben je hebberig! Er zijn hier bokkers die heul graag Sneeuw willen. Maar je mag tot 21 Okt genieten van dit weer,met wel af en toe regen. Vandaag was heerlijk weer,droog en een dun zonnetje. Hele middag in me T-shirt op de wei gelopen.
Nayomie
Geplaatst: 21-09-12 18:39
Joolien schreef:
Holy cow, dit is echt een heel bizar weersverschijnsel in Nederland:
Hier hoosde het net even flink zeg,lucht was helemaal zwart. Vanuit het Noorden nog steeds hele donkere lucht die er aan komt. Aan de Oostkant is het redelijk blauw.
Akecheta
Geplaatst: 22-09-12 09:41
Temperatuur hier is 11 graden. Zie dat er op de buienradar wel wat buitjes boven Nederland zitten. Gelukkig nog niet hier, en met het zonnetje buiten voorlopig nog geen klagen.
Gisteravond,bakken met water....zo erg,dat we de voor vandaag geplande outdoor wedstrijd naar binnen hebben moeten verplaatsen. Jammer,want het is nu prachtig weer.
Pff ik weet niet eens meer wat voor weer het was gisteravond
quartel
Geplaatst: 22-09-12 10:01
De lucht is hier redelijk blauw en hier en daar steken er wat zonnestralen de straat in. Ik mis echter wel het heerlijk geluid van druk werkende vogeltjes. De temp lijkt iets beter dan gisteren maar dat kan ook aan mij persoonlijk liggen. Ik hoop dat we het droog weten te houden hier vandaag.
Prachtig weer gehad vanmiddag,het was zelfs erg warm in de zon! Aankomende nacht enkele graden vorst aan de grond! gister ook al,maar dan wel in het Oosten. Das best vroeg voor de tijd v/h jaar, 22 sept. pas.