[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:36

Juwelendoosje dan? Zo 1 met een spiegeltje en van die laatjes.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:04

Dat is ook een hele goeie idd!!!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:22

Iemand een leuke idee voor mijn moeder? Ze wordt zaterdag 42 en ik heb echt geen inspiratie :+
Ze houdt erg van koken en lekker eten, maar zit nu op een dieet met voornamelijk van die eiwit shake dingen dus daar kan ik vrij weinig mee. Verder ment ze, maar dan weet ik nog niet wat ik kan kopen want pony moet binnenkort een nieuw borsttuig maar dat kan ik niet betalen als arme student zijnde :')
Dus zoek meer iets voor vrouwen in het algemeen zegmaar ? :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:02

Hallo,

afgelopen maandag is mijn vriend jarig geweest ( 21 ) en nu heb ik nog geen kadootje, weet echt niet wat ik voor hem kan halen.. voor zijn werk hoeft hij niks, geurtjes en kleding heeft hij genoeg sieraden houd die niet van. Uit eten wilt hij niet en we zijn 2 jaar geleden al een weekend weggeweest.

Ik wou eigenlijk een leuk pakketje maken maar weet niet wat ik er allemaal in kan stoppen

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:19

Bioscoopbon?

Wat voor hobby's heeft hij?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:33

Gall en Gall bon.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:38

Pakketje met een favoriete drank (mooie wijn?), nootjes, boek..?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:41

Chocola, tijdschrift? Misschien zelf iets bakken (zijn favoriete koekjes?) en er bij doen?

mayadeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:29

hallo,

ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor mijn vriend, die spaart voor een brommer.
ik dacht eraan een spaarpot te kopen id vorm van een brommer maar dit is niet zo makkelijk te vinden.
iemand verdere ideeën ?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:44

Ik ben nu meer als een jaar samen met mijn vriend en hij is binnenkort jarig, echter koopt hij echt altijd alles wat 'ie wil al zelf. Nu heeft 'ie nog een aantal dingen die hij echt graag wil maar dat is echt onbetaalbaar als leuk cadeau (zeker boven de 100 euro als het niet richting de 200 gaat) en dat heb ik gewoon even niet. Verder wil 'ie graag een aantal boeken maar dat vind ik zo'n 'raar' cadeau als vriendin zijnde .. Vorig jaar heb ik 'm een CD die hij al een tijdje zocht cadeau gedaan en zijn we naar de NASA expositie geweest .. maar ik weet 't echt even niet meer. Hij sport veel, is veel bezig met muziek en klust ook relatief veel ..... Help? :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 12:22

Een concert?? :)

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 17:34

Lastig als je er niet zoveel geld voor over hebt:p dingen waar mijn vriendjes blij mee waren; horloges, mooie kleding, reisje naar buitenland, een awesome taart:p (daar wordt iedereen blij van... Zeker een aanrader) ....

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 17:57

@mayadeby Misschien is het mogelijk om met een beetje creativiteit zelf een brommer spaarpot te maken? :roll: (denk aan dozen, papiermaché??) Of misschien een potje dat je leuk versiert met dingen die met een brommer te maken hebben en er zelf ook een bijdrage indoen?

@courses Een concert zoals Marjoow inderdaad zegt? Of een superlekkere taart voor hem maken deze samen opeten en dan er samen ook weer 'afsporten'? :')

Zelf weet ik niet zo goed wat ik voor een vriend van mij voor sinterklaas moet doen. Het gaat om een jongen die homo is en later kapper wil worden. Hij houdt erg van mode en sieraden ed. maar daar heeft hij al zoveel van... := Vaak weet ik wel leuke dingen te bedenken, maar ben nu toch wel even inspiratieloos.. :o

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 18:53

@zaai... heeft je vriend al mascara?:p er is speciale mascara voor mannen:p weet niet wat voor type jongen het isxD

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 19:25

hidsiiiggg schreef:
@zaai... heeft je vriend al mascara?:p er is speciale mascara voor mannen:p weet niet wat voor type jongen het isxD

Hahahaha, :') Zo is hij dan net weer niet... :+ In tegenstelling tot een andere vriend van me...

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 14:37

Mijn beste vriendin wordt 30. Ze is creatief en houd van leuke dingen doen, koken , wat is leuk om te geven.

Zelf wordt ik 26 en wordt gek van iedereen die vraagt wat ik wil hebben, ik weet het niet.

Mijn moeder wordt 60 en voor haar hebben we iets met foto's gemaakt op hout.

Richtprijs 15-20 euro

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:40

eroslover schreef:
Mijn beste vriendin wordt 30. Ze is creatief en houd van leuke dingen doen, koken , wat is leuk om te geven.

Zelf wordt ik 26 en wordt gek van iedereen die vraagt wat ik wil hebben, ik weet het niet.

Mijn moeder wordt 60 en voor haar hebben we iets met foto's gemaakt op hout.

Richtprijs 15-20 euro

Weet je van je vriendin een recept dat ze erg lekker vindt? Misschien is het leuk om haar een mand met allemaal ingrediënten te geven voor een recept dat ze lekker vindt . Zou alleen niet weten hoe het met verse ingrediënten zou moeten en hoe je uit komt met je budget.

Als ik zelf jarig ben ga ik nadenken over dingen die ik nog nodig heb; make-up, sokken enz. Of dingen die ik graag een keer zou willen proberen; volumespray voor in mn haar, bepaalde smaak BenJ ijs. Dat soort dingen! Misschien kom je op die manier wel op iets?

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:56

Ik wil voor EEN vriend :o die bijna jarig is een klein kadotje kopen.
Alleen ik weet niet zo goed wat het moet niet te duur en te groot zijn (ik verstuur dat namelijk samen met een kaart en zou zonde zijn als het dan niet aankomt en het wat duurs is _/-\o_ )

Dus iemand een idee? Ik zelf zat een een chocoladen letter te denken ofzo... :Y) maar ik denk dat er wel leukere dingen zijn hahaha

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:18

Een chocolade telegram dan?

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 23:46

Veulen84 schreef:
Een chocolade telegram dan?

Wat is dat :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 00:10

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:31

Hallo iedereen, al een paar dagen scroll in door dit topic heen om te kijken of ik er een leuk idee tussen zie zitten wat ik kan gebruiken.
Maar helaas heb ik het nog niet gevonden, al moet ik wel bekennen dat ik zelf het oh zo moeilijk vind een cadeau voor mijn man die ik alweer 10 jaar ken waarvan net mee getrouwd ben.

Mijn idee zo van wat ik beetje in mijn hoofd heb is dat ik het graag samen met onze kinderen wil gaan doen, sowieso knutselt onze oudste ook al iets op school.

Manlief verjaart op 13 november enige wat ik voor op deze dag al geregeld heb is gezellig als gezin lekker uiteten bij WOK paleis bij ons om de hoek. Verder heeft mijn man niet echt hobby' s maar gaat zijn interesses uit naar de auto sport en de F1.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:38

Dagje uit naar iets wat je man graag zou willen.Ook als het een super saai automuseum is of zoiets.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 20:30

Hoi allemaal, ik zoek een cadeau voor mijn vriend die in december jarig is. Hij is helemaal gek van herdershonden, specifiek de Mechelse herder. Hij is op zoek naar een eigen huisje, zodra hij dat gevonden heeft wil hij heel graag een pup. Nu leek het me leuk om hem alvast iets cadeau te doen voor de pup, maar liever iets originelers dan een voerbak, dat is zo gewoontjes. Bokt heeft altijd goede ideeen, vandaar mijn oproepje hier!

Barst maar los, ik ben reuze benieuwd :P

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 10:18

Misschien een kadobon van de petsplace en daar wat speeltjes/snoepjes in doen en leuk inpakken?