Neem ik wel moeilijke eters mee, ben zelf vegetarisch en mijn zus veganistisch. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Neem ik wel moeilijke eters mee, ben zelf vegetarisch en mijn zus veganistisch. MyLittleLove schreef:Als ik een keer in de buurt ben kom ik zeker langsNeem ik wel moeilijke eters mee, ben zelf vegetarisch en mijn zus veganistisch.

Courses schreef:Vegatarisch is sowieso geen enkel probleem!
Veganistisch, zou ik mogen vragen wat daarbij wel allemaal mag?
Gezien veganistisch is toch geen producten die afkomstig van dieren zijn toch?
Dus geen kazen oid ook niet, dus dan kom je uit op groentes en fruit etc?
Geen melk en ei, dus ook geen kaas. Valt prima te vervangen, maar voor de zekerheid zeggen we altijd dat ze allergisch is.

- ramptoerist - 
Wat vreselijk.

IK VIND 'M ECHT LEUK HAHAHAHAHA.

Courses schreef:Kegel-en Zalencentrum;
De eigenaar die wijst mensen hun tafel, loopt zo weer terug naar de bar ...
Staan ze lekker met z'n alle daar bij de bar omg hahaWat vreselijk.
'Hoe heet dat ding?' NEEEEEEE
NEEEEE. Dat is hetzelfde als 'Hier is je voedsel!'
Omg, die jongen is wel echt heel leuk trouwens
Omg, 'Wij zijn geen wijnkenners, misschien kan je zelf even kijken?'
Ze kijken niet op of om, hahaha
AH. DIE JONGEN IS ECHT KEILEUK HAHAHAHAHAHAIK VIND 'M ECHT LEUK HAHAHAHAHA.

amenicora schreef:Vorige week zouden vriendin en ik high tea doen in Alkmaar, netjes gebeld van te voren nee hoor vanaf 1 uur was geen probleem en high tea hoefde van tevoren niet gereserveerd te worden.. Dus wij staan daar om half 2. Nee hoor high tea kan pas vanaf 3 uurr.. Ehh ik had gebeld en er was mij verteld dat het wel kon??. Ja mevrouw daar kan ik niks mee, anders moet u later maar terug.komen. Nou wij dachten kan gebeuren dus we nemen wel een clubsandwich prima.
20 min verder..30 min verder.. Mevrouw wilt u misschien vragen hoe lang het nog gaat duren? Ja hoor ik kom direct bij u terug.. Na 3 keer bestellingen gebracht te hebben en 15 minuten later. Hij wordt nu voor u gemaakt, het heeft inderdaad wat langer geduur d dan normaal dus daarom wil ik u een gratis drankje aanbieden. nou ook prima. Alleen kwam het broodje pas na een kwartier samen met het nieuws dat de drankjes die we besteld hadden er miet meer waren dan toch iets anders? Nou vooruit.. Moest alleen bij het brengen van de rekening vragen of wij.ons gratis drankje nog.geserveerd kregen (20 minuten na bestelling. ) beetje jammer
Heb zelf ook in de horeca gewerkt dus je kan mij niet wijsmaken dat 6 tafels buiten en 5 binnen met mensen druk is voor 2 bediening! Volgende keer gaan we wel naar de locatie in Haarlem.. Veel beter geregeld!
De drankjes waren overigens wel goed van smaak
Was ik er net van bekomen.
WAAT? 

Staan ze bij de verkeerde tafel.

Graag voor maandag 4 juli 12:00!