Ach ja... Ga binnenkort nog een keer met mn zusje samen. Misschien heb ik dan meer geluk. Ze hadden nog wel van die andere neon shirtjes, maar dan met een soort streepjes en knoopjes. Vond ik niet zo heel leuk. Hempjes waren ook leuk, maar hadden ze weer geen roze van
ja vandaag even in de primark rotterdam geweest. wel leuke dingen gescoord maar zou er niet speciaal voor gaan rijden. Volgende keer een keertje kijken in hoofddorp.
In Rotterdam was er vanmorgen nog redelijk veel felgekleurde kleding
Ik vond het een beetje tegenvallen, wel heb ik twee leuke korte broekjes gescoord (die zelfde als van ik geloof 1 pagina terug, in het groen en donkerbruin), een hemdje, groen-wit-donkerblauw gestreept, een jurkje en een slaap-hemdje
Skessa_
Geplaatst: 12-06-12 13:48
Polivy schreef:
Dan weet ik niet zeker hoeveel er nog is. Al minder dan in Zaandam begreep ik.
Alleen dat leuke shirtje van jou niet zoveel Rest hing er nog wel redelijk wat, maar die vond ik minder leuk.
Sleehakken ook zat gezien, maar ook niet mijn smaak.
happyhorse
Geplaatst: 12-06-12 15:36
Vanochtend naar primark rotterdam geweest. Waren er voor half 10 en was nog lekker rustig, Weer veel te veel gekocht natuurlijk:
Ik ben nu 3 keer bij Rotterdam geweest, het is het dichts bij voor mij. Alleen wil een keer naar een andere, welke vinden jullie het leukst/fijnst? Is het daar ook minder druk als Rotterdam en is het groter? ;3
Ik ben weer thuis, ben met vriendin naar Zaandam geweest, viel erg tegen. Vriendin had 1 paar lichtroze all-star look a like's gekocht en ik:
Beige broek €13 Grijze sjawl (zo'n Snood) €4 Wit blauw gestreept shirt €4,50 Beige korte broek €5 (had ik de vorige keer ook gekocht maar was niet goede maat) Zwart wit grijze gestreepte slip 2x, €2 p.s. Grootte borstel €2 (ze zijn echt heel fijn! Fijner als een dure van de kapper ) Grijze look a like all stars €7 Grijze schoentjes €3 Blauw wit gestreepte schoentjes €4