Furminater werkt geweldig bij de pony's Gebruik hem daar ook altijd voor Wij hebben drie bejaarde shetten die moeilijk vergaren Werkt echt super, wintervacht is er zo af
Inmiddels wacht ik ook weer op veel spullen. Pa wou ook zo'n card case en ik heb wat kleine spullentjes gekocht voor me telefoon en nog andere dingen. Verwacht ook nog wel rond de 10/15 pakketjes
ik heb ook voor mezelf en mn pa zo'n gorrila pod gekocht. Ik kwam ze tegen bij media markt zaterdag en dan zijn die krengen verdorie €49!! pfff wat een geld
Die had ik ook in m'n wishlist voor m'n iPod, maar had eerst een andere gekocht en die bleek niet te passen Dus toen ook wel blij dat ik er niet meteen meer had gekocht
Yellowfish
Geplaatst: 07-05-12 20:33
Mezelf zojuist getrakteerd op deze ketting! Ze hebben 'm in goudkleurig, zilverkleurig, en zwart
Foto ís de link
Laatst bijgewerkt door Yellowfish op 07-05-12 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt
dan moet je in overleg met de verkoper. Ik loop nu al 1,5 te leuren om mn geld van een tas die nog steeds niet aan is gekomen. Ik ga nu een slechte feedback schrijven
Het is al langer geleden... en ik kan geen feedback meer geven Hij zei dat ik het geld terug kreeg maar nog niks ontvangen, ga het nu even kijken via paypal want ben het nu wel zat. Al 2 keer mailtje gestuurd waar het blijft en niks ontvangen. Ben best geduldig maar het houd ook een keer op....