Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:http://www.change.org/petitions/inmates ... ree-states
Teken!![]()
Ik vind net een heel leuk uitziend profiel van een meisje waarmee ik veel overeenkomsten heb. Blijkt ze in exact dezelfde unit te zitten als mijn andere vrouwelijke inmateniet heel verstandig ok die te gaan schrijven dus. Wel jammer. Ze houdt ook van paardrijden
Magrathea schreef:Hoe kom je aan hun adressen.. heb je het topic wel eens doorgelezen, TS..![]()
Mijn kerel in Arizona is echt leuk. Hij heeft echt humor, superleuk. Volgens mij is hij het type dat prima in afzondering in een hutje in de bergen kan leven in zelfvoorziening zegmaar. Hij schrijft dat hij vroeger vaak ging jagen, vissen, klimmen, survivalen etc. Ik ben dan wel vegetariër, maar iemand die een dier zelf jaagt (en dat kundig doet zonder onnodig lijden van het dier) en alles gebruikt (dat doet hij ook) kan ik mee levenliever dat dan lekker lui een stukje vlees uit de supermarkt trekken
arian_wolf schreef:Magrathea schreef:Hoe kom je aan hun adressen.. heb je het topic wel eens doorgelezen, TS..![]()
Mijn kerel in Arizona is echt leuk. Hij heeft echt humor, superleuk. Volgens mij is hij het type dat prima in afzondering in een hutje in de bergen kan leven in zelfvoorziening zegmaar. Hij schrijft dat hij vroeger vaak ging jagen, vissen, klimmen, survivalen etc. Ik ben dan wel vegetariër, maar iemand die een dier zelf jaagt (en dat kundig doet zonder onnodig lijden van het dier) en alles gebruikt (dat doet hij ook) kan ik mee levenliever dat dan lekker lui een stukje vlees uit de supermarkt trekken
Het is mijn eigen profiel... dus ja... en als jij het topic goed had doorgelezen had je gesnapt wáárom ik het niet meer wist... ( volgens mij had ik het in dit topic vermeld )
Citaat:Even if you review my profile and decide not to write or write someone else, thank you for your time and then you for giving others like me an escape from the reality we face on a day-to-day basis. Your attempt at reaching out to people in my situation is greatlyappreciated. God Bless.