Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu wil ik hem helemaal snel! 

_Micha_ schreef:Spoiler:
Ik heb precies dezelfde ik heb alleen niet de zelfbruiningsspray maar een creme
Moet alleen nog even bedenken wanneer ik die uit ga proberen.
Ik wil nu die van juli al hebben
Kelly ik raad je aan om gewoon op de verschillende sites van de boxen te kijken en dan te zoeken wat er in de vorige boxen zat, zo krijg je een goed idee bij de verschillende boxen.
?
welke kleur heb je? Vriendinnetje heeft 'm al 2 dagen op en nog niks gechipt terwijl het normaal heel snel is.
.
Totaal niet mijn ding maar misschien wel eens leuk. Qua nagellak heb ik een beetje bordeaux-rood, mooi kleurtje
De zelfbruiner/aftersun ziet er ook goed uit en ruikt lekker, al met al ben ik dus tevreden! Als mijn salaris er is bestel ik gelijk die van juli
Emmaa_ schreef:Ik heb de WAAT box binnen en ik vind hem leuk! Dat horloge er ook echt bijTotaal niet mijn ding maar misschien wel eens leuk. Qua nagellak heb ik een beetje bordeaux-rood, mooi kleurtje
De zelfbruiner/aftersun ziet er ook goed uit en ruikt lekker, al met al ben ik dus tevreden! Als mijn salaris er is bestel ik gelijk die van juli
Volgensmij moet je het opzeggen in het begin van de maand doen aangezien ze de boxen in de derde en vierde week opsturen. Willeke_ schreef:Ik krijg m niet egaal op hoor
Oja ik heb de lichtgroene