Zo, het is flink te keer gegaan gisteren, idd morgen nog erger zeggen ze. hier nog geen prive buitenbad. Verder is het droog met een koude wind hier.
Romeo2007
Geplaatst: 04-01-12 09:43
Het klaarde gisteravond op (omgeving amsterdam), wel harde wind maar heb droog kunnen longeren. Wel was mijn paard echt helemaal door dolle, duurde een half uur voordat hij eindelijk aan de slag kon. Hoop dat het vanavond beter weer is want wil er eigenlijk even op. (maar geen vliegles)
Hier schijnt zo af en toe zelfs de zon! Ik heb nog geen regen gezien, wel waait het nog maar minder hard dan gisteren.
gohya
Geplaatst: 04-01-12 13:19
Hier is het nu ook een poosje droog en af en toe laat de zon zich zien. De wind valt nu nog wel mee. Maar vanavond komt er weer storm en regen en onweer.
Het blijft zo te zien de hele dag droog en vanaf ongeveer 7 uur komen de eerste buien, ik zag rond 2 uur 's nachts zelfs rode plekken in de buien zitten... Dat belooft niet veel goeds!
Ons land ziet er ook zo uit hoor... er zwemmen zelfs ganzen en eenden in
nu zon, dus hoop dat het een beetje snel droogt
Marnixx
Geplaatst: 04-01-12 13:37
Jep is een drama ligt ontzettend veel water!! Noorden is erg bang voor het hoge water! Vanmorgen was er grote zorgen over een eventuele overstroming van de A7...