Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Lailaa schreef:Hahaha ik neem ook altijd de laptop mee naar de wc.
Soms kijk ik dan net Gtst en dan presteer ik het zo dat ik een hele aflevering blijf zitten.
Lukt je dat om een hele aflevering te blijven zitten???
Ik heb ook wel eens een spannend boek meegenomen..... geen goed idee! Kon na 3 kwartier niet eens meer fatsoenlijk opstaan, mn benen gingen vreselijk tintelen en de wc bril heeft nog een halve dag een afdruk in mn billen en benen gehad.....
Dát doe ik dus niet meer....
Pascal schreef:Ik meld het altijd zodat mensen weten waar ik de komende 15 minuten uithang....
Optiwolk schreef:Ik ga altijd zitten lezen op de wc. Dus als ik fluitend passeer met 'n boekje onder me arm hebben ze het thuis ook wel door waar ik naartoe ga
F_Orumster schreef:Optiwolk schreef:Ik ga altijd zitten lezen op de wc. Dus als ik fluitend passeer met 'n boekje onder me arm hebben ze het thuis ook wel door waar ik naartoe ga
Dit soort dingen snap ik nooit. Wat móet je daar zo lang?
En waarom ga je niet lekker op de bank lezen?
Ik wacht altijd tot ie bijna kopjes geeft en ben nog sneller klaar dan iemand die alleen nr 1 hoeft te doen.
Vlucht voor je eigen lucht(ik stink niet zo hard gelukkig)
cissy schreef:Ik laat als ik alleen thuis ben altijd de deur open en bij mij gaan de katten altijd gezellig mee naar het toilet, ze zitten er soms wel alle 4 (groot toilet), kennelijk ruik ik interessant? Alleen op schoot springen is niet zo'n goed idee, ik heb grote katten met grote poten met grote nagels en dat op je blote benen is geen pretje....
Vaak kruipt de kleinste dan voor de lol in de zak met wc rollen, vindt ze leuk.... en dan in de rollen bijten
1 van mijn vroegere katten ging altijd in mn (bij voorkeur pyjama)broek zitten, dan trok ik mn onderbroek wat omhoog en nestelde hij zich lekker in mn broek, ging dan gewoon liggen pitten....tja, dan moet je wel even blijven zitten anders is het zo sielugh voor poezel
loveidefix schreef:Ik heb sinds kort ook een ruitertje voor mijn pony, en die ging heel braaf zijn hoeven krabben,
Helaas was ik haar vergeten te vertellen dat idefix echt ENORM ruft als je zijn achterbenen uitkrabt![]()
Nadat ze een hap frisse lucht had gehad kon ze er gelukkig wel om lachen
Lins_Vetra schreef:Gelukkig ken ik jullie niet persoonlijk. Ik zou toch uhm... anders naar jullie kijken met deze kennis op zak