gohya schreef:Hier schijnt die bíjna.Het word al lichter.Edit: de lucht is nu blauw en de zon is er!De natuur is in de war,heb nu weer frambozen aan me struik.
Wat een lekker weer, lekker de deur open, doggie's in en uit banjeren, dit wil ik wel hebben hoor als horror winter.
vorig jaar hebben we begin november ook zo'n warm weekje gehad, zegt dus niets over de winter, al mag het van mij zo blijven, heerlijk
Naath86 schreef:Maar we hebben toen toch ook al heel vroeg sneeuw gehad vorig jaar?? Toch ook rond deze tijd?ja was vlak daarna, dag of 10 later dacht ik dus voor hetzelfde geld zitten we over 10 dagen ineens in een winterwonderland
Het blijft voorlopig heerlijk weer hoor,met hoge temperaturen.Wat was het warm vandaag zeg op de wei,ik zweette me rot met mesten,liep gewoon in me t-shirtje.
Hier op de wei in de zon was het zeker 23 graden,twas gewoon zomer op de wei.En van de week word het zelfs 20 graden!
Het is nu lekker buiten !Zonnetje schijnt.Alleen is er idd voor vanmidag regen voorspelt , hoop zo dat het over waait.
Ik heb nu Frambozen in de tuin op 1 nov.Dit is nog nooit gebeurt.http://i44.tinypic.com/21aaic0.jpgTis zo'n heerlijk weer!