Kan amper ergens komen met de auto, extra lange files, uitglijden met je zware boodschappentas... Neuh ik zie de lol er niet zo van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDDMakkink schreef:ik heb nog geen vlok gezien
alleen maar regen dus voor de afwisseling zou het wel leuk zijn
Pluizebolpum schreef:DDDMakkink schreef:ik heb nog geen vlok gezien
alleen maar regen dus voor de afwisseling zou het wel leuk zijn
Alleen al voor de afwisseling ja, tot nu toe zijn de enige vlokken die ik heb kunnen spotten die in het schap bij de supermarkt. Heb al gewoon geen zin meer om de deur uit te gaan bij het idee dat je toch wel weer nat thuis komt
. Het is al zo erg dat ik zelfs het idee van een vroege zomer niet eens zo erg meer vind. En dat voor iemand die niet van zomerweer houdt...
NienSCHaap schreef:Nou ik wacht nog steeds op die extreme kou en veel sneeuwheb nog geen sneeuw gezien.
Het is af en toe wel eens glad maar echt extreem koud? hmm.
Eerst was het al begin november dat het zou zijn, toen half november en uit eindelijk is er nog niks van gekomen.
We gaan al bijna het nieuwe jaar in, zul je zien komt die grapje straks allemaal in maart ofzo
Sees schreef:Ik ben zo kláár met de blubber en nattigheid en ben héél blij dat het ein-de-lijk droog is (en de paarden ook trouwens). Van mij mag er best nog wel wat winter komen hoor; beetje vriezen (goed tegen allerlei ongedierte etc), beetje sneeuw. Maar aub NOOIT meer zo'n slechte natte winter als deze
.
Tinkels schreef:Ik vindt dit weer heerlijk!
Lekker doortrainen.... met die sneeuw zooi is het onmogelijk en ook de wedstrijden gaan lekker door! Wat willen we nog meer!!!
Dit is helemaal top!
Zwerte schreef:Tinkels schreef:Ik vindt dit weer heerlijk!
Lekker doortrainen.... met die sneeuw zooi is het onmogelijk en ook de wedstrijden gaan lekker door! Wat willen we nog meer!!!
Dit is helemaal top!
Ik kan door alle nattigheid juist bijna niks qua training.... In sneeuw en jet bevroren grond kan ik juist veel meer... Vind het best vreemd dat ik als enige hier last van schijn te hebben?