Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:00

Vieze tandplak mondlucht van ongefloste tussenruimtes? :r

Cubone

Hahaha, we waren al ruim anderhalf jaar samen toen :') Maar denk dat toen de 2 jaar kwamen ik er dan toch eindelijk over uit was dat ik toch getraumatiseerd was door dat moment :j

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Hahahaha kan ik me zo voorstellen Horsii _O-

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:05

het enige wat ik me kan bedenken was dat ie idd rotte tanden ofzo had? of ergens een infectie ofzo in z'n keel ofzo dat ging stinken...heel vreemd hoor, maar die lucht was serieus niet te harden :n dan zat iedereen met z'n hand voor z'n neus

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:06

ik had een keer een ex en die zoende me en daarna zag ik dat hij vanalles tussen zijn tanden had zitten, bleugh, ik kon wel wegrennen...maar dat was volgens hem toch ook nie erg als je dan toch met elkaar zoent...toen was het toch ook snel uit :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:15

Van een infectie daar kun je ook gaan niezen dus misschien zit je er niet veel naast. Of had ie gewoon zulke erge stink-adem dat die partikeltjes het ook al verspreidden. _O-

Zoenen doe je toch niet om de etensresten tussen elkaars tanden weg te peuteren?

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:18

ahjoh als je echt van elkaar houd kijk je daar toch doorheen. Ik moet elke ochtend 1,5 uur eerder weg dan mijn vriend en dan blijft hij altijd liggen. Als ik opsta laat ik daarna altijd de deur openstaan anders vind ik de slaapgeur zo vies. Op het moment dat je zelf in je slaapkamer ligt is het niet erg, maar als je er dan even ben uitgeweest. Bleh. Maar daar kan die arme jongen niets aan doen :) .

En ochtendadem, bleh. Ben wel iemand die het eerlijk zegt en dat vind hij niet altijd even tof. Dus dan is het snel kusje op de mond en wegwezen. Dan maar geen intense zoen.

Oh en tot zijn ergelijkheid zeg ik hem altijd wanneer hij wat etensresten naast zijn mond heeft zitten of tussen zijn tanden. Ik zou juist willen dat het me gezegd word zodat ik niet als een zwerver rondloop := /

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:32

Slaapgeur en ochtendadem zijn wat anders denk ik. ;)

Ik wil ook dat het me gezegd wordt hoor!

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:51

Na spinazie eten je tanden vergeten te poetsen, ook al zo leuk.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 12:53

bij mijn huidige vriend vind ik het ook niet zo erg als hij wat tussen z'n tanden heeft ofzo, maar hij zal me dan ook zo niet zoenen :P hij haalt het er wel netjes eerst tussenuit :') nee, vieze mond is voor mij echt een afknapper, ik wil idd ook dat mensen het gewoon tegen me zeggen als er wat tussen mijn tanden zit, dat voel je ook niet altijd...ochtendadem ook, eerst ff die tanden poetsen hoor :Y)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 13:26

verography schreef:
ahjoh als je echt van elkaar houd kijk je daar toch doorheen. Ik moet elke ochtend 1,5 uur eerder weg dan mijn vriend en dan blijft hij altijd liggen. Als ik opsta laat ik daarna altijd de deur openstaan anders vind ik de slaapgeur zo vies. Op het moment dat je zelf in je slaapkamer ligt is het niet erg, maar als je er dan even ben uitgeweest. Bleh. Maar daar kan die arme jongen niets aan doen :) .

En ochtendadem, bleh. Ben wel iemand die het eerlijk zegt en dat vind hij niet altijd even tof. Dus dan is het snel kusje op de mond en wegwezen. Dan maar geen intense zoen.

Oh en tot zijn ergelijkheid zeg ik hem altijd wanneer hij wat etensresten naast zijn mond heeft zitten of tussen zijn tanden. Ik zou juist willen dat het me gezegd word zodat ik niet als een zwerver rondloop := /

Mijn vriend die heeft daar dus echt schijt aan hoor, die stopt zijn lap ook 's morgens zo in mijn mond als hij net wakker wordt. :r

Maar hij weet dat ik het bij een subtiel kusje hou..

Eerst tandjes poetsen, want af en toe heb je het idee dat er al 3 weken een dode mus ligt te rotten ofzo.... -O-

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:37

Zinn schreef:
het enige wat ik me kan bedenken was dat ie idd rotte tanden ofzo had? of ergens een infectie ofzo in z'n keel ofzo dat ging stinken...heel vreemd hoor, maar die lucht was serieus niet te harden :n dan zat iedereen met z'n hand voor z'n neus

Of er kwam wat mee tijdens het niezen langs de andere kant :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 14:50

PPPPPFFFFFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTT :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:05

ijoewww

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 15:05

dan denk ik een infectie in z'n darmen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:40

Nee hoor, sommige mensen zijn gewoon rot van binnen, die winden veel. :')
Ligt ook aan wat je eet natuurlijk.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:55

Zinn schreef:

Mondschimmel?
Ex-vriendje heeft een tijdje moeten puffen voor astma, en een van de mogelijke bijwerkingen ...

Dus dat was puffen en dan vlug tandenpoetsen en spoelen met mondwater

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:57

Gatverdamme je kunt ook echt overal schimmels krijgen he...

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:59

vies he

Ken zelfs iemand die het op z'n tenen heeft, van steeds in dezelfde pantoffels te lopen
Bah

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:02

Ben bang dat voetschimmels vrij normaal zijn anders... :o
Ik vermoed namelijk met reden dat mijn broertje het heeft en het niet weet en dan steeds op blote voeten hier door het huis loopt. :(
En mijn huid is al niet best.

Maar het weten en er dan iets aan doen is een heel ander verhaal natuurlijk.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:05

voetschimmel komt vrij veel voor ja :)

ik weet wel dat bv veel kankerpatienten mondschimmel krijgen door de chemo, dan stort je immuunsysteem in elkaar en je mond is natuurlijk in ideale broedhaard voor bacteriën...die man had volgens mij wel hooikoorts ofzo, mss idd door medicijnengebruik ....

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:06

Nou ja als hij zware allergiemedicijnen moet... een allergie is een immuunreactie en die moet onderdrukt worden, ik kan me voorstellen dat niet alle medicatie even specifiek alleen op dat deel van je immuunsysteem werkt dat de allergie veroorzaakt?

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:12

Dat dacht ik ook, daarmee dat ik het zei

Ja oké, voetschimmels zijn veel voorkomend, maar daar doe je toch iets aan?
Als het nu tussen je tenen woekert omdat je steeds pantoffels aanhebt en dus zweetvoeten, ga je toch blootvoets/ op sokken lopen?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:17

Of beter je tenen afdrogen na het douchen, of die pantoffels weggooien, etc.

Het verbaast me echt hoe weinig mensen van dingen als voetschimmels weten hoor! Ik vermoed dus echt dat mijn broertje het heeft en er niets aan doet, maar ik durf hem er niet op aan te spreken omdat vanuit mijn opleiding hij het vreselijk irritant vindt als ik met iets biologisch aan kom zetten.

Maar iedere keer als ik er zelf net van af ben EN de betreffende schoeisels netjes heb afgewassen etc. (als ik er al met blote voeten in was, m'n slippers bv.) dan komt het binnen een week of twee weer terug! :(

En ja, dat vind ik ook best wel smerig... maar ik doe er tenminste nog iets aan.
Heb echt de neiging voeten van broertje aan een nauwkeurig onderzoek te onderwerpen, maar dan graag wel eerst nadat ie gedouchet heeft. :=

Smerige dingen van dieren kan ik hebben, maar smerige dingen van mensen al een stuk minder.
Er is toch echt een reden dat ik geen humaan arts word!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 14:19

Dat kan toch niet van op dezelfde vloer te lopen?
Gedeelde sokken of schoenen, ja, maar een vloer?

Ik kan niets smerigs hebben, behalve modder :')
Al de rest, kippevel!