Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:ahjoh als je echt van elkaar houd kijk je daar toch doorheen. Ik moet elke ochtend 1,5 uur eerder weg dan mijn vriend en dan blijft hij altijd liggen. Als ik opsta laat ik daarna altijd de deur openstaan anders vind ik de slaapgeur zo vies. Op het moment dat je zelf in je slaapkamer ligt is het niet erg, maar als je er dan even ben uitgeweest. Bleh. Maar daar kan die arme jongen niets aan doen.
En ochtendadem, bleh. Ben wel iemand die het eerlijk zegt en dat vind hij niet altijd even tof. Dus dan is het snel kusje op de mond en wegwezen. Dan maar geen intense zoen.
Oh en tot zijn ergelijkheid zeg ik hem altijd wanneer hij wat etensresten naast zijn mond heeft zitten of tussen zijn tanden. Ik zou juist willen dat het me gezegd word zodat ik niet als een zwerver rondloop/
Zinn schreef:het enige wat ik me kan bedenken was dat ie idd rotte tanden ofzo had? of ergens een infectie ofzo in z'n keel ofzo dat ging stinken...heel vreemd hoor, maar die lucht was serieus niet te hardendan zat iedereen met z'n hand voor z'n neus
Zinn schreef:het enige wat ik me kan bedenken was dat ie idd rotte tanden ofzo had? of ergens een infectie ofzo in z'n keel ofzo dat ging stinken...heel vreemd hoor, maar die lucht was serieus niet te hardendan zat iedereen met z'n hand voor z'n neus