*zucht* ik ben 2jr geleden gaan passen/kijken bij Koonings in bij Eindhoven...die hebben nu gewoon 50% korting op sommige oude collecties....Maar ja...Komt nu niet echt uit
Inmiddels ben ik toch getrouwd, dus dan mogen jullie mijn jurk ook wel zien. Helaas nog geen duidelijke foto van de jurk zelf, daar we helaas nog geen foto's van de fotograaf hebben, maar ter indicatie:
In tegenstelling tot de foto's van Maggie Sottero zelf (champagne kleur), heb ik mijn jurk laten maken in de kleur Daimond white.
Super mooi pinda_dipje!! Toevallig is dat ook 1 van de 2 van mijn favorieten! Ben dan ook heel benieuwd naar de foto's van de fotograaf! je zag er in ieder geval prachtig uit!
Ik ben afgelopen zaterdag jurken gaan passen Ik heb MIJN jurk iig gevonden Ik heb geen idee welk model of welke ontwerper het is, aangezien ze dat niet wilde zeggen totdat ik besluit m te nemen Logisch eigenlijk ook wel denk ik?
Het is iig een jurk met een sleep, en heel rustig en wit. Terwijl ik in eerste instantie een felle kleur oid wilde haha. Er zitten borduursels op die ik denk ik in champagne kleur laat maken
Ergens heb ik het idee dat ik de jurk, of iig iets vergelijkbaars heb zien langskomen hier, maar kan er niet de vinger op leggen