Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Miracle_ schreef:Ik heb vele gênante ervaringen, helaas
De ergste is denk ik toch wel dat ik ooit straalbezopen een man van 80 ten huwelijk heb gevraagd.Ik heb op mijn knieën voor hem gezeten en gezongen: " Oh my darling, oh my darling" en toen vroeg ik hem ten huwelijk.
De arme man wist niet wat hem overkwam.
Het was trouwens carnaval, en mijn vriend had zo'n "opa masker", die stond een meter achter me zichzelf dood te lachen omdat ik die opa voor hem aanzag.. .
En zo heb ik diezelfde carnaval een verkeersbord uit de grond getrokken naast het politie bureau, waarop een agent me aanhield en vroeg waar ik mee bezig dacht te zijn.. "Ik ben een rasechte heks meneer, en dit is mijn bezem" waarop de agent vroeg "Ohja? En waar gaat deze reis dan heen jongedame?" "Dat mag ik niet zeggen van het heksenverbond" waarna ik kei hard gilde " WIIIIIEEEHHHH" en vervolgens met bord en al op mn bek viel..De agent vond het te komisch om me een bekeuring oid te geven gelukkig..
N0a schreef:Ik heb vaak dat ik niet meer kan fietsen. Regelmatig dus al gehad dat mensen mij vooruit moesten trekken. 1x kwam er toen een heuvel aan die best hard naar beneden gaat. Al mijn vrienden fietsen rechtdoor en ik ging als enigste knoeperhard die heuvel af, enthousiast zwaaiend naar mijn vrienden, dat ik heus wel zelf kon fietsen. Ging met een behoorlijke vaart zo de bosjes in, lag ik daar op de grond.. Pijn de volgende dag, haha!
Ook een keer een hele discussie gehad met m'n moeder voor ik uit ging, ze had liever niet dat ik vieze dingen deed in huis met mijn toenmalige vriend. Ik vond dat ze kinderachtig was en na het stappen heb ik dat haar wel duidelijk gemaakt. Heb ongeveer een half uur lang, knetterhard een nep orgasme na gedaan tot ik mezelf in slaap heb gekreund. Ex vriend lag gewoon thuis in eigen bed en m'n ouders maar op de muur bonken of het wat zachter kon. Volgende ochtend stonden ze raar te kijken toen ik in mn uppie aan het ontbijt verscheen. Schaamde me dood in het begin toen ze uitvoerig aan iedereen die het wilde weten mij nacht gingen beschrijven. Gelukkig kan ik er nu wel om lachen
) en dat ik al helemaal niet met wildvreemde jongens mocht praten of wat dan ook eigenlijk. Toen gemeld dat ik naar huis moest omdat ik morgen er vroeg uit moest voor een dienst. Kennelijk geloofde die jongen het echt want kreeg die dag daarna een berichtje hoe het bij die dienst was geweest
Lisa_Dries schreef:Als ik iets van drank op heb dan schijn ik heel anders te gaan praten. Normaal praat ik al veel meer maar op zo'n plagerige manier praat ik dan, en dat bevalt jongens vaak op zo'n manier dat ze meteen denken dat ik iets van hun wil ofzo. Zo had ik op een gegeven moment een jongen achter me aan die ik gewoon echt niet zag zitten en maar irritant vond. Toen heb ik een heel verhaal opgehangen over dat ik heel erg gelovig was, dat ik nooit dronk (heb ik ongetwijfeld met dubbele tong gezegd maargoed) en dat ik al helemaal niet met wildvreemde jongens mocht praten of wat dan ook eigenlijk. Toen gemeld dat ik naar huis moest omdat ik morgen er vroeg uit moest voor een dienst. Kennelijk geloofde die jongen het echt want kreeg die dag daarna een berichtje hoe het bij die dienst was geweest
Miracle_ schreef:Ik heb vele gênante ervaringen, helaas
De ergste is denk ik toch wel dat ik ooit straalbezopen een man van 80 ten huwelijk heb gevraagd.Ik heb op mijn knieën voor hem gezeten en gezongen: " Oh my darling, oh my darling" en toen vroeg ik hem ten huwelijk.
Het was trouwens carnaval, en mijn vriend had zo'n "opa masker", die stond een meter achter me zichzelf dood te lachen omdat ik die opa voor hem aanzag.. .
En zo heb ik diezelfde carnaval een verkeersbord uit de grond getrokken naast het politie bureau, waarop een agent me aanhield en vroeg waar ik mee bezig dacht te zijn.. "Ik ben een rasechte heks meneer, en dit is mijn bezem" waarop de agent vroeg "Ohja? En waar gaat deze reis dan heen jongedame?" "Dat mag ik niet zeggen van het heksenverbond" waarna ik kei hard gilde " WIIIIIEEEHHHH" en vervolgens met bord en al op mn bek viel..De agent vond het te komisch om me een bekeuring oid te geven gelukkig..
kom niet meer bij Miracle_ schreef:Ik heb vele gênante ervaringen, helaas
ze zijn allebei geweldig!
.
lauraP schreef:De avond dat ik het meest dronken was herinner ik me niet zoveel meer van..
Ik herinner me nog dat een kroaat tegen me zei dat ik heel goed kon dansen en dat ik vervolgens een zeehond na stond te doen, met bijpassende geluidjes, zeehond kunstjes hahaha
Volgende avond kom ik een jongen tegen:
Heeeeey Nadja.
ik: uhm hai? (ik heet dus laura)
ik vind jouw auto's zoooo mooi.
Ooh mijn auto? (ik ben 16)
Ja, je porsche cayenne en je audi a6 cabrio.
Ooh uhm ja!
Wanneer komt je vader vrij?
Uhmmmmmmm. *vriendinnen gaan bijna dood van het lachen*
Ja, drugsdealers worden hard aangepakt he...
Ja, uhm, ja..
Ik heb blijkbaar heeeel veel fantasie als ik gedronken heb...
Jannickee schreef:Hahhaha geweldig
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker
Grappig dat nog iemand op hetzelfde idee kwam! Surion schreef:Jannickee schreef:Hahhaha geweldig
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker
Haha was het topic van in het begin aan het lezen, maar dat heb ik dus ook gedaan toen ik de eerste keer bij m'n vriend ging slapen en niet zo heel nuchter was. Moet het nog heeeel vaak aanhoren.Grappig dat nog iemand op hetzelfde idee kwam!