Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Everytime

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:22

Hahahahaha supergrappig Miracle_ _O_

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 00:55

Ik heb vaak dat ik niet meer kan fietsen. Regelmatig dus al gehad dat mensen mij vooruit moesten trekken. 1x kwam er toen een heuvel aan die best hard naar beneden gaat. Al mijn vrienden fietsen rechtdoor en ik ging als enigste knoeperhard die heuvel af, enthousiast zwaaiend naar mijn vrienden, dat ik heus wel zelf kon fietsen. Ging met een behoorlijke vaart zo de bosjes in, lag ik daar op de grond.. Pijn de volgende dag, haha!

Ook een keer een hele discussie gehad met m'n moeder voor ik uit ging, ze had liever niet dat ik vieze dingen deed in huis met mijn toenmalige vriend. Ik vond dat ze kinderachtig was en na het stappen heb ik dat haar wel duidelijk gemaakt. Heb ongeveer een half uur lang, knetterhard een nep orgasme na gedaan tot ik mezelf in slaap heb gekreund. Ex vriend lag gewoon thuis in eigen bed en m'n ouders maar op de muur bonken of het wat zachter kon. Volgende ochtend stonden ze raar te kijken toen ik in mn uppie aan het ontbijt verscheen. Schaamde me dood in het begin toen ze uitvoerig aan iedereen die het wilde weten mij nacht gingen beschrijven. Gelukkig kan ik er nu wel om lachen :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:04

Miracle_ schreef:
Ik heb vele gênante ervaringen, helaas :')
De ergste is denk ik toch wel dat ik ooit straalbezopen een man van 80 ten huwelijk heb gevraagd. :') Ik heb op mijn knieën voor hem gezeten en gezongen: " Oh my darling, oh my darling" en toen vroeg ik hem ten huwelijk. :') De arme man wist niet wat hem overkwam. _O-
Het was trouwens carnaval, en mijn vriend had zo'n "opa masker", die stond een meter achter me zichzelf dood te lachen omdat ik die opa voor hem aanzag.. . _O-

En zo heb ik diezelfde carnaval een verkeersbord uit de grond getrokken naast het politie bureau, waarop een agent me aanhield en vroeg waar ik mee bezig dacht te zijn.. "Ik ben een rasechte heks meneer, en dit is mijn bezem" waarop de agent vroeg "Ohja? En waar gaat deze reis dan heen jongedame?" "Dat mag ik niet zeggen van het heksenverbond" waarna ik kei hard gilde " WIIIIIEEEHHHH" en vervolgens met bord en al op mn bek viel.. :+ De agent vond het te komisch om me een bekeuring oid te geven gelukkig.. :')

Geweldig, ik moest om die 1e al lachen, en die 2e is helemaal leuk _O- _O- :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 11:05

N0a schreef:
Ik heb vaak dat ik niet meer kan fietsen. Regelmatig dus al gehad dat mensen mij vooruit moesten trekken. 1x kwam er toen een heuvel aan die best hard naar beneden gaat. Al mijn vrienden fietsen rechtdoor en ik ging als enigste knoeperhard die heuvel af, enthousiast zwaaiend naar mijn vrienden, dat ik heus wel zelf kon fietsen. Ging met een behoorlijke vaart zo de bosjes in, lag ik daar op de grond.. Pijn de volgende dag, haha!

Ook een keer een hele discussie gehad met m'n moeder voor ik uit ging, ze had liever niet dat ik vieze dingen deed in huis met mijn toenmalige vriend. Ik vond dat ze kinderachtig was en na het stappen heb ik dat haar wel duidelijk gemaakt. Heb ongeveer een half uur lang, knetterhard een nep orgasme na gedaan tot ik mezelf in slaap heb gekreund. Ex vriend lag gewoon thuis in eigen bed en m'n ouders maar op de muur bonken of het wat zachter kon. Volgende ochtend stonden ze raar te kijken toen ik in mn uppie aan het ontbijt verscheen. Schaamde me dood in het begin toen ze uitvoerig aan iedereen die het wilde weten mij nacht gingen beschrijven. Gelukkig kan ik er nu wel om lachen :')

:')

Karenx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:24

Als ik iets van drank op heb dan schijn ik heel anders te gaan praten. Normaal praat ik al veel meer maar op zo'n plagerige manier praat ik dan, en dat bevalt jongens vaak op zo'n manier dat ze meteen denken dat ik iets van hun wil ofzo. Zo had ik op een gegeven moment een jongen achter me aan die ik gewoon echt niet zag zitten en maar irritant vond. Toen heb ik een heel verhaal opgehangen over dat ik heel erg gelovig was, dat ik nooit dronk (heb ik ongetwijfeld met dubbele tong gezegd maargoed :')) en dat ik al helemaal niet met wildvreemde jongens mocht praten of wat dan ook eigenlijk. Toen gemeld dat ik naar huis moest omdat ik morgen er vroeg uit moest voor een dienst. Kennelijk geloofde die jongen het echt want kreeg die dag daarna een berichtje hoe het bij die dienst was geweest :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:39

Lisa_Dries schreef:
Als ik iets van drank op heb dan schijn ik heel anders te gaan praten. Normaal praat ik al veel meer maar op zo'n plagerige manier praat ik dan, en dat bevalt jongens vaak op zo'n manier dat ze meteen denken dat ik iets van hun wil ofzo. Zo had ik op een gegeven moment een jongen achter me aan die ik gewoon echt niet zag zitten en maar irritant vond. Toen heb ik een heel verhaal opgehangen over dat ik heel erg gelovig was, dat ik nooit dronk (heb ik ongetwijfeld met dubbele tong gezegd maargoed :')) en dat ik al helemaal niet met wildvreemde jongens mocht praten of wat dan ook eigenlijk. Toen gemeld dat ik naar huis moest omdat ik morgen er vroeg uit moest voor een dienst. Kennelijk geloofde die jongen het echt want kreeg die dag daarna een berichtje hoe het bij die dienst was geweest :')

Hahaha arme jongen _O- :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:10

Omg lees hier weer geweldige verhalen!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 15:20

Miracle_ schreef:
De ergste is denk ik toch wel dat ik ooit straalbezopen een man van 80 ten huwelijk heb gevraagd. :') Ik heb op mijn knieën voor hem gezeten en gezongen: " Oh my darling, oh my darling" en toen vroeg ik hem ten huwelijk. :') De arme man wist niet wat hem overkwam. _O-
Het was trouwens carnaval, en mijn vriend had zo'n "opa masker", die stond een meter achter me zichzelf dood te lachen omdat ik die opa voor hem aanzag.. . _O-

En zo heb ik diezelfde carnaval een verkeersbord uit de grond getrokken naast het politie bureau, waarop een agent me aanhield en vroeg waar ik mee bezig dacht te zijn.. "Ik ben een rasechte heks meneer, en dit is mijn bezem" waarop de agent vroeg "Ohja? En waar gaat deze reis dan heen jongedame?" "Dat mag ik niet zeggen van het heksenverbond" waarna ik kei hard gilde " WIIIIIEEEHHHH" en vervolgens met bord en al op mn bek viel.. :+ De agent vond het te komisch om me een bekeuring oid te geven gelukkig.. :')

whahahaha oh raap me op _O- _O- _O- kom niet meer bij

nancytw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:53

ik ben laatst tegen een kerk aan gefietst, hij ging maar niet aan de kant:P

Shirly_Bob

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:26

Miracle_ schreef:

_O- _O- ze zijn allebei geweldig!

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 22:40

Hahha wat me ook regelmatig overkomt is dat vaak als ik bezopen ga plassen ik mijn bier vaak op de doorspoelknop zet van de wc, en als ik dan doorspoel valt mijn glas kapot in de wc om vervolgens doorgespoeld te worden haha

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:23

Hee,,

Val ook even binnen ;d.
Afgelopen zaterdag een vriendin van my ver heen, zeiden we tegen haar (naam) je bent ver heen zegt zy nee ben hier :').

Met oud en nieuw ging ik met een groepje op stap was half 7 's ochtend muziek gestopt en het liep leeg, ga ik daar in m'n eentje dansen zonder muziek heb ik nog vaak aan moeten horen. Schaam me daar best wel voor ;d.

Zo is er vast nog wel wat gebeurd maar wat ik me niet zo snel kan herinneren..
Laatst bijgewerkt door ilonatjuuh op 24-08-11 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 23:24

Gefeliciteerd Ilonatjuuh!
En dat is nog niks om je voor te schamen joh! Dat zijn juist de leuke onschuldige acties :P

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:58

De avond dat ik het meest dronken was herinner ik me niet zoveel meer van..
Ik herinner me nog dat een kroaat tegen me zei dat ik heel goed kon dansen en dat ik vervolgens een zeehond na stond te doen, met bijpassende geluidjes, zeehond kunstjes hahaha

Volgende avond kom ik een jongen tegen:
Heeeeey Nadja.
ik: uhm hai? (ik heet dus laura)
ik vind jouw auto's zoooo mooi.
Ooh mijn auto? (ik ben 16)
Ja, je porsche cayenne en je audi a6 cabrio.
Ooh uhm ja!
Wanneer komt je vader vrij?
Uhmmmmmmm. *vriendinnen gaan bijna dood van het lachen*
Ja, drugsdealers worden hard aangepakt he...
Ja, uhm, ja..

Ik heb blijkbaar heeeel veel fantasie als ik gedronken heb... :')

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 23:48

lauraP schreef:
audi a6 cabrio.
special order? _O-

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 09:32

lauraP schreef:
De avond dat ik het meest dronken was herinner ik me niet zoveel meer van..
Ik herinner me nog dat een kroaat tegen me zei dat ik heel goed kon dansen en dat ik vervolgens een zeehond na stond te doen, met bijpassende geluidjes, zeehond kunstjes hahaha

Volgende avond kom ik een jongen tegen:
Heeeeey Nadja.
ik: uhm hai? (ik heet dus laura)
ik vind jouw auto's zoooo mooi.
Ooh mijn auto? (ik ben 16)
Ja, je porsche cayenne en je audi a6 cabrio.
Ooh uhm ja!
Wanneer komt je vader vrij?
Uhmmmmmmm. *vriendinnen gaan bijna dood van het lachen*
Ja, drugsdealers worden hard aangepakt he...
Ja, uhm, ja..

Ik heb blijkbaar heeeel veel fantasie als ik gedronken heb... :')

Hahaha :')

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 10:08

ze hadden een thema in dat dorp , eehm wild westen ofzo. Dus ik heb in een wigwam liggen pitten , lucky luck geknuffeld , en op een paard ( van karton met een zadel en hoofdstel van karton ) 'gereden'.
Ik vond het geweldig volgens andere _O-

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:59

't weekend nog, was met mijn tweeling zusje op stap, ik stond tegen haar te praten,
Maar ze reageerde niet, ik dus ''hallo eigenwijze trut ik praat tegen je'' :') , draaide ze haar om, ow dit is niet mijn zusje := hoooow sorry!
stond mn zusje verder op met iemand te praten :+

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:21

HLPhoto schreef:
lauraP schreef:
audi a6 cabrio.
special order? _O-

Jep, ben er inmiddels ook achter dat die niet bestaat hahahahahah

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 18:28

Jannickee schreef:
Hahhaha geweldig _O-
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker :')

Haha was het topic van in het begin aan het lezen, maar dat heb ik dus ook gedaan toen ik de eerste keer bij m'n vriend ging slapen en niet zo heel nuchter was. Moet het nog heeeel vaak aanhoren. :') Grappig dat nog iemand op hetzelfde idee kwam!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:11

lauraP schreef:
special order? _O-
Jep, ben er inmiddels ook achter dat die niet bestaat hahahahahah

_O- geweldig xD

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:17

Surion schreef:
Jannickee schreef:
Hahhaha geweldig _O-
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker :')

Haha was het topic van in het begin aan het lezen, maar dat heb ik dus ook gedaan toen ik de eerste keer bij m'n vriend ging slapen en niet zo heel nuchter was. Moet het nog heeeel vaak aanhoren. :') Grappig dat nog iemand op hetzelfde idee kwam!

Ik ging gewoon slapen op een schommel _O-
Maar dat van jullie vind ik toch wel een veeeel leuker idee :')

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:28

Ik was laatst naar de kroeg geweest, en toen ik thuis kwam zaten (helaas) mijn moeder en vriend nog op de bank.
In eerste instantie had ik niet door dat ik erg ver heen was, maar hun wisten het maar al te goed.
Terwijl ik dubbel lag van het lachen (hun waren nuchter, en ik niet.. vond ik zwaar hilarisch) probeerde ik vertellen wat ik allemaal had meegemaakt. Helaas wist ik het niet meer zo goed, dus het enige wat er uit kwam was: "lmprrrlmfpprrr pfff *zucht* pff lmprffrr" (lmprr..= scheetgeluiden maken met je tong).
Beetje jammer dus.

Ondertussen was ik moe geworden en viel in slaap. Vriendlief leek het verstandiger om dat boven te doen dus heeft me naar boven gebracht. Hij was amper beneden toen ik achter hem aan kwam in mijn badjasje en weer op de bank ging liggen. Hij heeft me toen maar laten liggen en heeft z'n pilsje nog opgedronken. Daarna heeft hij me naar boven gebracht (again) en is naast me gaan liggen.

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:15

xxOrlando, een schommel lijkt mij nu niet zo handig om te slapen haha! Geen ontmoetingen gehad met de grond? ;)

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:18

Een ovenbroodje in de magnetron doen, helemaal zwart van binnen, toch nog proberen op te eten, het was zo hard als hout.
Jammer genoeg zaten mijn broer en al zijn vrienden erbij, dus ik zal dit nog heel vaak aan moeten horen. :=