[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MisticRider

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:20

heeej!

ik kom ook even aan kloppen; ik ben hopeloos opzoek naar een donkerbruine jogging broek!
maar kan um nergens vinden... mag ook met een wit streepje aan de zijkant zijn. ook een beetje betaalbaar!
who know?

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:02

H&M heeft altijd wel joggingbroeken hangen en de Bristol heeft ze vaak ook wel :)

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 15:41

bristel heeft er geen! of ik kon ze niet vinden
en H&M ook niet, of iig niet in de webshop!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 16:24

En misschien gewoon sportwinkels? Of de scapino ofzo?

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 16:25

bristol en scapino hebben meestal wel hoor, heb daar zelf ook een trainingsbroek vandaan met streepjes aan de zijkant :j Voor nog geen 20 euro..

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 17:20

scapino hadden ze er ook geen!
bij action sport ook geen, ik wil nog wel langs perry

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:57

Donkerbruin is wel een heel lastige kleur voor een trainings/jogging broek..Heb dat nog nooit gezien eigenlijk, dus zal wel lastig worden! Succes :)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:12

Corelli schreef:
Donkerbruin is wel een heel lastige kleur voor een trainings/jogging broek..Heb dat nog nooit gezien eigenlijk, dus zal wel lastig worden! Succes :)

Meestal is het wit/zwart of donkerblauw heb inderdaad ook geen donkerbruin ooit gezien ..

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:20

ik heb zoon mooi vest gekocht, wit, met een donkerbruine voering... heel teddy. maar laat ik nou wit geen 5 min wit kunnen houden? dus wil ik graag een donkerbruine

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:19

Ik ben aan het rondkijken naar warme (waterdichte) boots die netjes zijn voor mijn werk en lekker lopen. (werk in de zorg, moet veel mensen douchen dus waterdicht is fijn) en aangezien ik vaak op de fiets naar mijn werk ga heb ik liever géén bevroren voeten
Max te besteden 200 euro. Op Zalando kan je filteren op snowboots, maar er zitten ook naar mijn idee 'gewone' laarzen tussen, en ook laarzen met hakken van 10 cm ofzo lijkt mij niet dat die sneeuwbestendig en warm zijn Deze bv staan onder snowboots die ik dus wel leuk vind:

http://www.zalando.nl/anna-field-klassi ... l-802.html
En deze:

http://www.zalando.nl/anna-field-snowbo ... m-103.html

Helaas staat er nergens of ze ercht warm zijn...

Jullie enige ideeen?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:26

CK88 schreef:
Ik ben aan het rondkijken naar warme (waterdichte) boots die netjes zijn voor mijn werk en lekker lopen. (werk in de zorg, moet veel mensen douchen dus waterdicht is fijn) en aangezien ik vaak op de fiets naar mijn werk ga heb ik liever géén bevroren voeten
Max te besteden 200 euro. Op Zalando kan je filteren op snowboots, maar er zitten ook naar mijn idee 'gewone' laarzen tussen, en ook laarzen met hakken van 10 cm ofzo lijkt mij niet dat die sneeuwbestendig en warm zijn Deze bv staan onder snowboots die ik dus wel leuk vind:

En deze:

Jullie enige ideeen?

Je linkjes zijn halverwege afgebroken dus nu kunnen we ze niet zien ;(

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:30

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:36

Ik denk dat de binnenkant wel een dunne voering heeft (dat hebben de meeste winterlaarzen wel) maar ik verwacht geen vachtje aan de binnenkant en zeker niet qua prijs. Om geen koude voeten te krijgen kan je het beste schoenen/laarzen nemen met een rubberen zool, met leren zolen krijg je het gegarandeerd koud :brr:

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 14:49

De eerste link staat onder het kopje 'snowboots', dus die zullen vast wel warm zijn :D .

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:49

CK88 schreef:

En deze:

Jullie enige ideeen?

Werk je in de thuiszorg?
Ik loop op mijn werk op teva's en swinters heb ik gewoon sokken erbij aan. Misschien geen gezicht maar goed. Als ik klaar ben met werken doe ik gewoon weer mijn normale schoenen aan.

Na lang zoeken heb ik eindelijk een winterjas gekocht die wel naar mijn zin is alleen helemaal niet wat ik eigenlijk zocht, maar goed.... :D
Dit is em geworden! http://www.fiftysix.nl/images/products/ ... mb-wmn.jpg

En nog een paar laarzen besteld! :o
http://www.zalando.nl/g-star-laarzen-zw ... 29-99.html

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 16:57

ik ga mn jas weer terug sturen.
vond hem helemaal niet leuk in het echt..

zoektoch opnieuw geopend :P

Katniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:11

Ik lees mee voor de snowboots. Ik woon in Finland en over een maand of 2 begint de ellende hier weer :D Dus warme kleding is een vereiste. Ik wacht nog even tot de bodywarmers in de aanbieding gaan, en dan doen we een shirtje aan, een vest, bodywarmer erover, jas erover en thermo-ondergoed, broek, warme laarzen.

Ik heb vorig jaar van Replay laarzen gekocht, maar die hebben heel erg weinig grip en ik lig dan ook constant op mijn bips. Is daar iets aan te doen?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:27

Ik vraag me af of er hier iemand is die mijn perfecte winterjas al is tegengekomen?

Beschrijving:
- Wollen jas
- Donkergrijs
- 'Net' model
- Warm
- Lang (over de kont, maar niet zo lang dat hij tot op de knie komt)

Zoiets als dit vind ik mooi (van de voorkant, de achterkant vind ik niks)
http://www.hm.com/nl/product/94242?article=94242-A
http://www.hm.com/nl/product/93801?arti ... le=93801-B (maar dan warm en donkerder grijs)

Maar ik heb de perfecte jas nog niet gezien, volgens mij zijn veel jassen ook nog herfstjassen? Of wordt het gewoon niet warmer qua jassen?

Corona86 schreef:
Ik lees mee voor de snowboots. Ik woon in Finland en over een maand of 2 begint de ellende hier weer :D Dus warme kleding is een vereiste. Ik wacht nog even tot de bodywarmers in de aanbieding gaan, en dan doen we een shirtje aan, een vest, bodywarmer erover, jas erover en thermo-ondergoed, broek, warme laarzen.

Ik heb vorig jaar van Replay laarzen gekocht, maar die hebben heel erg weinig grip en ik lig dan ook constant op mijn bips. Is daar iets aan te doen?

Ik heb voor de winter regenlaarzen gekocht met een grove zool. Echt van die rubberen kaplaarzen zeg maar. Ik denk alleen dat je er ijskoude voeten in krijgt, dus ik ga ze met hele dikke sokken dragen (heb ze daarom ook ruim), maar misschien is dat in Finland nog wel te koud? (en misschien in Nederland ook wel hoor)
Ik glij altijd uit in de sneeuw, ik probeer als het erg glad is om anders te lopen, eerst je tenen zeg maar neerzetten, dan rol je je voet niet af en glij je minder makkelijk weg. Maar dat is voor lange stukken lopen een beetje moeilijk, haha.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:32

Hoe beoordelen jullie of een jas echt lekker warm is? Ik vind dat best moeilijk, vorig jaar heb ik ook een te dunne gekocht..

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:34

Ja, ik vind dat eerlijk gezegd ook moeilijk. Daarom vraag ik hier ook of er nog dikkere jassen komen of dat dit het is. Want ik weet het gewoon echt niet!
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde jas en die is wel aardig warm, dus ik vergelijk het nu maar een beetje met die jas en ik voel gewoon aan die jassen in de winkel :') Beetje dom, maar ik knijp er gewoon in zeg maar en als ze dun zijn denk ik dat ze niet warm genoeg zijn. Maar of dat ook zo is?

(sorry aan dit bericht heb je niks)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 22:10

ik kom even binnenvallen, maar ik vroeg me af of iemand weet waar je echt mooie panty;s kan kopen, dus niet zo dik als een legging.
het liefst zwart.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 22:12

Mereltje; mijn Tommy jas van vorig jaar komt aardig overheen, alleen is die donkerblauw. Heerlijk in de winter! Zal wel even fotootje zoeken :)

Edit: foto Afbeelding

Vooral de duurdere merken hebben dit soort jassen wel :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 22:25

Mooi, maar hoe zit dat met de onderkant? Is die gewoon open of zitten daar blinde knopen?
Ik vind hem overigens wel een beetje 'stoer' overkomen, maar dat ligt meer aan hoe dat model hem draagt denk ik.

(blauw kan ik trouwens echt helemaal niks mee, heb helemaal niks wat daar bij past ook, zwart zou eventueel nog wel kunnen, maar heb al 3 jaar een zwarte jas)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 00:11

Mereltje schreef:
Mooi, maar hoe zit dat met de onderkant? Is die gewoon open of zitten daar blinde knopen?
Ik vind hem overigens wel een beetje 'stoer' overkomen, maar dat ligt meer aan hoe dat model hem draagt denk ik.

(blauw kan ik trouwens echt helemaal niks mee, heb helemaal niks wat daar bij past ook, zwart zou eventueel nog wel kunnen, maar heb al 3 jaar een zwarte jas)

Ik heb echt de beschrijving van jou jas!!!
Toen der tijd bij de C&A gekocht heb hem nu 2 jaar..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 00:43

Ik voel inderdaad altijd maar op de een of andere manier gaat het toch mis :') Zo'n mooie wollen jas bijvoorbeeld: ik vind ze geweldig maar heb op de een of andere manier altijd een die te koud is.