Op school in Barneveld ook een bui gehad. Maar thuis... helemaal niks. Al is het wel goed bewolkt en benauwd!
Cyntje
Geplaatst: 09-05-11 15:45
Hier is het ook vrij plaatselijk. Ik heb vanochtend gefietst en had nergens last van en m'n pa heeft 20 minuten onder de brug kunnen schuilen op de fiets een paar dorpjes verderop
hier al heel de dag zonnig maar wel wolkenvelden. gisteravond net na mijn laatste berichtje in dit topic heeft het heel veel geregent en vannacht ook. maar vandaag is het heerlijk weer en erg benauwd.
Grappig, vanmiddag was het net aan 14 graden, en nu is het 20 graden. Wat regen wel niet kan doen.
Phylos
Geplaatst: 09-05-11 19:22
Hier (groningen) heeft het ook sinds 16.00 ofzo geregend. Niet super hard, maar wel duidelijk regen. Het regend nog steeds iets
Leliaardje
Geplaatst: 09-05-11 19:47
Hier is geen drup gevallen vandaag (in de buurt van Buren/Tiel) maar nu gebeurt er iets heel raars: er valt water uit de lucht . Maar of het meer dan 1 mm gaat worden??????????????????
Op mijn werk heeft het aardig wat geregend, maar thuis (30km er vandaan) alleen een paar drupjes
pieteritus
Geplaatst: 09-05-11 21:09
Ik liep zojuist naar achteren om de paarden binnen te zetten, zie ik achter mijn nieuwe topper een dubbele regenboog. Als dat geen geluk moet brengen! . Zojuist is hier de kraan open gegaan en regent het even flinke druppels. Heerlijk, de tuin had het zeker nodig (en de wei ook). Hooi was precies voor de eerste bui van vanochtend gewikkeld, dus ik mag niet klagen.
_Dune_
Geplaatst: 09-05-11 21:10
Ik ben jaloers! De lucht is hier op het moment wel prachtig, maar regen hebben we nog steeds niet.
Ein-de-lijk REGEN !!! zelfs de paarden zijn er van aan het genieten die lopen te spelen in het land...de duiven zitten zich te wassen op het dak in de regen alles geniet ervan !