Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:01

suuzepuus schreef:
Een ergenis bij de kassa als klant;
Mensen die gaa staan kijken naar de kassiere hoe ze hun spulletjes scant om vervolgens pas na het afrekenen te beginnen met inpakken waardoor de kassiere naar de klant moet gaan zitten kijken hoe deze inpakt omdat ze niet verder kan.

Bij de aldi (zonder band na de kassa) spulletjes netjes in je tassen, diepvries tassen en dozen gaan staan doen waardoor het inpakken vele malen langer duurt dan het scannen. Daar achter sta je je dus op te vreten met je brood en je stuk kaas.....

(tja, ik heb niet zoveel geduld als ik boodschapopen moet doen. Dat doe ik dus niet op zaterdag!!)

jaa dat ken ik.
ik werk bij de lild en daar heb je net als bij aldi ook geen achter band.
kan me er dan zo aan ergeren als mensen eerst op je vingers gaan kijken. en vervolgens als alles betaald en klaar is pas gaan inpakken.

Brainless

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:02

@JY
Grote kans dat die chauffeur dat geeneens gemerkt heeft.

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:59

Dat kan natuurlijk wel ja, maar zou het niet opvallen dan als je (misschien) iets hoorde van kapot glas? Dat kan ik me namelijk niet zo goed voorstellen (hoewel ik natuurlijk nog nooit in een vrachtwagen heb gereden en me er ook geen voorstelling van kan maken :) )
Bovendien stapte de vrouw die in de auto zat ook nog uit, dan kijk je daar toch ook wel raar van op?
Maar nu ik er zo over nadenk, als de vrachtwagenchauffeur dat alles al had gezien en gemerkt, hoeft hij nog niet meteen door te hebben dat hij het heeft veroorzaakt! :)*

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:15

wat net gebeurd is...

Toen ik terug naar huis fietste van paardlief wou ik even kijken hoellaat het was op mijn mobiel, en toen ging ik dus even zonder handen fietsen. Roept er zo'n man; G*odverdomme, wat ben jij hersenloos, ongelofelijk, DOMM!
heb maar niks terug gezegt....

nu zijn er vast bokkers die vinden dat ik inderdaad niet zonder handen had moeten fietsen, maar zouden jullie dan ook zo schelden...

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:33

De steeds breder wordende tractors

Chocomelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:24

Leinearthur schreef:
wat net gebeurd is...

Toen ik terug naar huis fietste van paardlief wou ik even kijken hoellaat het was op mijn mobiel, en toen ging ik dus even zonder handen fietsen. Roept er zo'n man; G*odverdomme, wat ben jij hersenloos, ongelofelijk, DOMM!
heb maar niks terug gezegt....

nu zijn er vast bokkers die vinden dat ik inderdaad niet zonder handen had moeten fietsen, maar zouden jullie dan ook zo schelden...

Jeetje, je mag toch zelf weten of je even zonder handen fietst? Ik doe dat soms ook, als ik weet dat er geen auto's of andere voertuigen in de buurt zijn (op fietpaden dus :Y) ) Raar dat hij dan zo erg gaat schelden. Erg asociaal

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:27

wat ik persoonlijk erg asociaal vind, is dat wanneer er een ongeluk gebeurt, er altijd mensen zijn die er echt boven hangen zovan:"wat is hier gebeurt?".

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:46

mensen die doorrijden nadat ze schade hebben aangericht aan een auto :(

Kan me er zooooooo boos om maken. Auto van mijn vriend is aangereden bij de Hanos in Apeldoorn. Over de 500 euro schade en géén briefje -:(- Grrr!!!!!!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:49

*BOEM*
*Schrijft briefje* 'Sorry voor de schade, ik was het'
*Rijd weer weg*

:') Sorry, kon het niet laten :o

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:50

Nou heel grappig := Je laat dan toch minstens even een briefje achter met je gegevens? Als jij schade hebt zou je dat ook heel erg waarderen.

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:50

mensen die hun auto op het gras zetten terwijl alle parkeervakken leeg zijn.
mensen die hun afval in het park dumpen, nee de afvalbak is te ver weg maar naar het park lopen we dan wel :(

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:51

_Skess_ schreef:
Nou heel grappig := Je laat dan toch minstens even een briefje achter met je gegevens? Als jij schade hebt zou je dat ook heel erg waarderen.

Nee muts _O- Ik zou zoiets niet plaatsen :p Maar je hébt ze er tussen die zo blonT zijn dat wel te doen ;)
Ik laat netjes mijn adres gegevensachter en telefoonnummer

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:53

Dacht al :P hahahahaa. Vriendlief was dan ook heel kwaad ;)

Wat ik ook asociaal vind is dat mensen overal en nergens lopen te tuffen op straat. Blegh!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:55

Iewwww over tuffen gesproken! Ik haalde vandaag een fietser in op de scooter van mn mams die het nodig vond opzij de 'spauwgen' (zoals we dat hier zeggen :o) en die klodder landde zo voor op mn mams dr scoot :oo Stel je voor dat ik dat... ding... in mn gezicht had gekregen, dan had de betreffende persoon echt een probleem!!!

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:24

Dat had ik dus pas he.. Ik liep over Zuidplein van mijn ene bus naar de volgende, staat er een marokkaanse jongen, die vind het blijkbaar nodig om lekker op de grond te staan rochelen. Ik liep net voorbij hem, dus die halve klodde zat op mijn tas! :oo Zo smerig! :(

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:29

ah bahhh!!!! :=

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:55

xxelviraxx schreef:
Ben een stille meelezer , nu zat ik op dumpert en kwam echt iets heel goors tegen. Een vrouw is te lui om van haar stoel af te gaan en plast gewoon op haar stoel. Echt dat mensen dat doen. Bij deze de link http://www.dumpert.nl/mediabase/1441731 ... _dame.html

wij hebben dat wel eens een keer gehad... stoel is daarna gelijk ontsmet ook. was een vrouw die er niks aan kon doen. was niet 100 %

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:56

corientjuhh schreef:
De steeds breder wordende tractors

Wat is hier aso aan? Hier moeten boeren gewoon hun geld mee verdienen.
Al heb je natuurlijk trekkerchauffeurs die niet echt rekening houden met anderen.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:08

mensen die hun knipperlicht vertikken uit te doen en dan vol op de rem trappen
EN FIETSERS die te LUI zijn om hun poot uit te steken op rotondes enz waardoor je onnodig moet stoppen :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:22

Ja, of automobilisten op rotondes die geen richting aan kunnen geven. En op snelwegen, is ook een leuke.. Moet je ineens vol op je rem trappen omdat er zo'n gek voor je schiet...

Er is ook een vrachtwagenchauffeur die altijd expres heel dicht achter mijn verzorgpony gaat rijden als ik aan het rijden ben.. Ik moet altijd als ik ga rijden een klein stukje over een tuindersweg en dan rij ik over de fietsstrook of in de berm, maar die ene vrachtwagenchauffeur gaat altijd expres jagen omdat hij het blijkbaar leuk vindt dat mijn verzorgpony gek wordt.. Een tijdje terug ging hij ook nog is toeteren. Pony er vandoor en toen kwam die erachteraan met z'n vrachtwagen:"JAAA, JE MOET HEM STOPPEN, JE MOET HEM STOPPEN"... Heee, luister, als jij niet had getoeterd en niet expres zo dicht achter me aan had gaan rijden, had er niks aan de hand geweest..
Laatst bijgewerkt door Mintgroen op 14-04-11 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:22

haha ja dat bedoel ik dus ja :))

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:40

Zag ik dat nou goed? Had die plassende dame nou"' kipfiletjes' in haar topje? *-:)

Ook leuk: Mama staat met kindje en mij in de lift. Kindje wil op alle knopjes duwen, mag natuurlijk niet. Meisje begint te bleren als een sirene op maandag om 12.00 uur.

Zegt moeder tegen haar spruit: Kijk eens naar die mevrouw? (wijst naar mij) Als je NU niet stopt met huilen wordt die mevrouw HEEL boos!!!

Nou lekker, ben ik de boeman! -:(- Dus ik zeg doodleuk: nee hoor, ik word helemaal niet boos, ik deed het vroeger zelf ook altijd en mijn moeder vond dat nooit erg!!! O:)

Ben er wel uitgestapt, de eerstvolgende etage waar dat ding stopte. Maar ik heb er wel van genoten... _O-

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:41

jamiroquai schreef:
Zag ik dat nou goed? Had die plassende dame nou"' kipfiletjes' in haar topje? *-:)

Ook leuk: Mama staat met kindje en mij in de lift. Kindje wil op alle knopjes duwen, mag natuurlijk niet. Meisje begint te bleren als een sirene op maandag om 12.00 uur.

Zegt moeder tegen haar spruit: Kijk eens naar die mevrouw? (wijst naar mij) Als je NU niet stopt met huilen wordt die mevrouw HEEL boos!!!

Nou lekker, ben ik de boeman! -:(- Dus ik zeg doodleuk: nee hoor, ik word helemaal niet boos, ik deed het vroeger zelf ook altijd en mijn moeder vond dat nooit erg!!! O:)

Ben er wel uitgestapt, de eerstvolgende etage waar dat ding stopte. Maar ik heb er wel van genoten... _O-

Mijn ogen zouden vuur schieten :') Dat was duidelijk een poging van de moeder om dr stil te krijgen wetende dat het haar zelf niet zou lukken :=

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:42

Ja maar ik ben Gekke Henkie Niet! 8-)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:45

vinurr schreef:
Sorry, maar daar ben ik het niet mee eens. Het was een groot vliegtuig met genoeg 'extra beenruimte plekken' om te boeken. Het was midden in de nacht en iedereen in het vliegtuig sliep, met zijn stoel naar achteren. Meneer achter mij lag zelf ook lekker met zijn stoel naar achteren. Maar ik mocht als enige in het hele vliegtuig rechtop zitten en op die manier kan ik dus niet slapen of krijg ik nog meer pijn aan mijn rug en nek (heb een blessure). Dat vind ik toch echt behoorlijk asociaal. Als je geen extra geld uit wilt geven aan een ruimere plaats moet je ook niet zeuren.

De vlucht was van 11 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends en ik heb de hele nacht recht op wakker gezeten terwijl meneer heerlijk heeft geslapen. ;)

En ik zo'n situatie vind ik ook dat je gelijk hebt hoor, daar niet van. Ik maak alleen heel regelmatig mee dat mensen zonder pardon hun stoel op mijn schoot parkeren, terwijl het toch maar een kleine moeite is om even te vragen of dat oke is? Niet dat ik ooit nee zou antwoorden, maar dat vind ik simpelweg goed fatsoen.