Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:27

Fien__ schreef:
'waarom is het uit met ..'
*ja,ik zat met haar kleren aan op de bank*

Dat is toch geen normaal zaakje meer _O-

Ik zou het toch houden op "onoverbrugbare meningsverschillen en verder wil ik er niet over praten" :D :D :D

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:27

oja ook nog een leuke van mijn ex, niet extreem grappig, eerder extreem irritant
ik kwam na mn werk de kroeg in en mijn ex was er al een tijdje.. en redelijk van de kaart
ik liep hem tegemoet en het eerste wat hij deed was met beide handen in mijn borsten knijpen:O
ik heb hem toen uit reactie een klap in zn gezicht gegeven. "huh wat is er?" heel verbaast vragen daarna...

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 19:46

Kwanyin schreef:
Fien__ schreef:

Ik zou het toch houden op "onoverbrugbare meningsverschillen en verder wil ik er niet over praten" :D :D :D

*we begrepen elkaar niet* :')

Anoniem

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:05

hij had een versterkte vrouwelijke kant :P

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:08

_O- :')

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:10

Fien__ schreef:
svdijk schreef:
valt het 'in mijn kleren op de bank zitten' ook onder een blunder? :+

ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten. :r die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten. :wave:

Oh dat is zo eng :')
Hoe gaat dat dan?
Hoe maak je ruzie over zo'n dingen?
Want ik kan me voorstellen dat hij niet zomaar wou vertrekken zonder problemen. :')

ey, je hebt verkeerd gequote...is niet mijn ex, maar van eertjuh22 :+

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:51

dit topic is heerlijk _O-

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:00

Mijn 1e vriendje was een ontzettende bangepieperd voor zijn pa. (zijn pa bemoeide zich overal mee puur voor het vergallen, was een nare vent) We hadden een keer vakantie, en waren lekker aan ht wandelen buiten, toen we een paar mensen tegenkwamen die gezellig een biertje aan het drinken waren op het gras. Even gekletst en ze boden ons ook een biertje aan. Maar dat wilde mijn ex niet, want hij was bang dat zijn pa het zou ruiken :+ Ik vroeg hoe dicht zijn pa dan bij hem in de buurt kwam... "ja mijn pa heeft een hele goeie neus hoor!" Het is niks geworden, ik begon me rot te ergeren aan het feit dat hij nooit eens zijn mond open durfde te doen tegen zijn ouders. (Hij moest op z'n 17e nog om 10 uur naar bed doordeweeks :+ )

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:03

dat was mijn ex idd. :j

Op zo'n moment sta je met je mond vol tanden en is het echt niet grappig. Nu kan ik er wel mee lachen hoor :D
hij vertelde mij dat hij het dus vaker deed als ik niet thuis was en het was dus niet de bedoeling dat ik er achter zou komen. dus dan is het al snel over van mijn kant.
Veel ruzie is er daarover verder niet gemaakt.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:06

eertjuh22 schreef:

Op zo'n moment sta je met je mond vol tanden en is het echt niet grappig. Nu kan ik er wel mee lachen hoor :D
hij vertelde mij dat hij het dus vaker deed als ik niet thuis was en het was dus niet de bedoeling dat ik er achter zou komen. dus dan is het al snel over van mijn kant.

Ik vraag me dan alleen maar af.. Waarom...?? :+
Nouja ieder zijn ding zullen we maar zeggen he.. :P

Ik zit nog even te denken.. Bloopers.. Hmmm. Wat ik wel een fail vond was een jongen die een overdosis aan luchtjes had opgedaan op onze eerste (en laatste) date. Lucht was zo sterk dat ik luchtweg irritaties kreeg. Kreeg het benauwd, liep continue te hoesten en te niezen en had traanogen haha. De lucht heeft ook nog een paar dagen aan mijn jas gehangen :'). Echt bizar.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:16

eertjuh22 schreef:

Haha heeft hij toevallig al een serieuze relatie achter de rug of was jij dit ook? :Y):
http://forum.fok.nl/topic/1501165

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:18

Ik vind dat best sneu voor die jongen die ineens in de kleren van zijn vriendin op de bank zat :(:) hij schaamde zich waarschijnlijk rot dat je hem betrapte :oo !

Haha wat ik wel een blunder vond was na 1 dag ik hou van je zeggen ;( (ik was 13 ofzo :') ) dat is dus ook gauw overgegaan. Maar mijn vriend van nu is heel lief en kan ook ff geen blunders bedenken zo gauw :D

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:19

VivaLaVida schreef:
iHij smste me een x snachts dat ie met een andere meid had gedanst, heel trots hahhah ja dus :? Okee is geen blunder maar dan weten jullie alvast wat voor persoon t is.

Dat doet me denken aan de ex van een vriendin..die ging vroeger met school een weekje naar Spanje. 's Avonds kregen ze daar wel eens vrije tijd. Komt hij terug thuis, laat hij vol trots aan haar een foto zien van hem in een of ander discotheek met twee blonde bimbo's in zijn armen en begint hij laaiend enthousiast te vertellen hoe knap en sexy ze wel niet waren. :+

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:22

Horsii_mine schreef:
eertjuh22 schreef:

Haha heeft hij toevallig al een serieuze relatie achter de rug of was jij dit ook? :Y):

die reactie's ook :')

Wel sneu voor het meisje..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:33

Viet schreef:
Horsii_mine schreef:

die reactie's ook :')

Wel sneu voor het meisje..

Dat ken je verwachten daar :P
Net zoals hier als je op een te kleine pony rij, en je heel bokt hier op je kop krijg.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:38

Cchanny schreef:
Net zoals hier als je op een te kleine pony rij, en je heel bokt hier op je kop krijg.

Als je daar iets over paarden op zet, rijfoto's ofzo krijg je denk ik alleen te horen dat al die mannen dat paard wel willen zijn :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:38

onwijs leuke bloopers staan hierin, geweldig echt! Heb zelf geen ex (en geen relatie op het moment), dus heb geen bloopers. Maar mijn beste vriend liep hier ook een keer rond in mijn lange rok hoor, moest er wel om lachen toen xD Nouja, hij liep tenminste wel alleen op mijn kamer rond :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:41

Fien__ schreef:

"We konden samen niet meer door dezelfde jurk... eh deur" :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:44

Mijn ex heb ik ook een keer mijn kleren aan laten doen inclusief bh en string...
Mocht zijn benen scheren en hem opmaken _O-

En nee dat is niet sexy....
Maar we hebben wel een avond een hele hoop lol gehad...

En ik trek ook wel eens een boxer van mijn vriend aan :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:46

Horsii_mine schreef:
Cchanny schreef:

Als je daar iets over paarden op zet, rijfoto's ofzo krijg je denk ik alleen te horen dat al die mannen dat paard wel willen zijn :')

Ik bedoel,
dat het het zelfde is als je hier op bokt die rijfoto's zet ;)
En dat onderwerp op fokt, dat je dan heel fokt zulke reacties geef.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:49

Cchanny schreef:
Horsii_mine schreef:

Ik bedoel,
dat het het zelfde is als je hier op bokt die rijfoto's zet ;)
En dat onderwerp op fokt, dat je dan heel fokt zulke reacties geef.

Haha dat snap ik hoor :D

Bedenk me er net trouwens een van mijn vriend :+ We stonden samen te douchen (hij kwam als laatste binnen), maar hij was dus vergeten de deur op slot te doen. Dus zijn huisgenootje doet heel vrolijk de deur open: Oh euh sorry! Sorry! :$ Knalrode kop hihihi.

En mijn ex heb ik een keer zijn haar gestijlt :') dat wou hij zooooo graag! En daarna wou hij het permanent laten stijlen. Heb hem heel hard uitgelachen toen :Y)

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:57

Horsii_mine schreef:

dit ben ik niet. ;) dus dat is een andere lotgenoot :+

Varekaj schreef:
"We konden samen niet meer door dezelfde jurk... eh deur" :+

*proest* _O- _O-

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 21:57

Die kans zit er heel dik in ja, dat ze allemaal dat paard willen zijn. Ik vond die reacties ook geweldig. Kansloos zeg, dat ze er niet over wil praten. Ik zou zijn beweegredenen toch graag even horen. Al was het maar om een avond stevig te kunnen lachen. :')

Ik zie alles levendig voor me. Geweldig!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 22:13

idefix4 schreef:
Die kans zit er heel dik in ja, dat ze allemaal dat paard willen zijn. Ik vond die reacties ook geweldig. Kansloos zeg, dat ze er niet over wil praten. Ik zou zijn beweegredenen toch graag even horen. Al was het maar om een avond stevig te kunnen lachen. :')

Ik zie alles levendig voor me. Geweldig!

Mee eens :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:17

Ik ga dat topic eens even checken :')