Fien__ schreef:'waarom is het uit met ..'
*ja,ik zat met haar kleren aan op de bank*
Dat is toch geen normaal zaakje meer
Ik zou het toch houden op "onoverbrugbare meningsverschillen en verder wil ik er niet over praten"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fien__ schreef:svdijk schreef:valt het 'in mijn kleren op de bank zitten' ook onder een blunder?
ik was aan het werk en mocht onverwacht eerder naar huis en hij was dus hele dag vrij. kom ik thuis zie ik hem dus in mijn kleren op de bank zitten.die kon dus ook heel snel door het gat van de deur weer naar buiten.
Oh dat is zo eng
Hoe gaat dat dan?
Hoe maak je ruzie over zo'n dingen?
Want ik kan me voorstellen dat hij niet zomaar wou vertrekken zonder problemen.
eertjuh22 schreef:dat was mijn ex idd.
Op zo'n moment sta je met je mond vol tanden en is het echt niet grappig. Nu kan ik er wel mee lachen hoor![]()
hij vertelde mij dat hij het dus vaker deed als ik niet thuis was en het was dus niet de bedoeling dat ik er achter zou komen. dus dan is het al snel over van mijn kant.
Veel ruzie is er daarover verder niet gemaakt.
eertjuh22 schreef:dat was mijn ex idd.
Op zo'n moment sta je met je mond vol tanden en is het echt niet grappig. Nu kan ik er wel mee lachen hoor![]()
hij vertelde mij dat hij het dus vaker deed als ik niet thuis was en het was dus niet de bedoeling dat ik er achter zou komen. dus dan is het al snel over van mijn kant.
VivaLaVida schreef:iHij smste me een x snachts dat ie met een andere meid had gedanst, heel trots hahhah ja dusOkee is geen blunder maar dan weten jullie alvast wat voor persoon t is.
Horsii_mine schreef:eertjuh22 schreef:dat was mijn ex idd.
Haha heeft hij toevallig al een serieuze relatie achter de rug of was jij dit ook?:
http://forum.fok.nl/topic/1501165
Viet schreef:Horsii_mine schreef:
Haha heeft hij toevallig al een serieuze relatie achter de rug of was jij dit ook?:
die reactie's ook
Wel sneu voor het meisje..
Horsii_mine schreef:Cchanny schreef:Dat ken je verwachten daar
Net zoals hier als je op een te kleine pony rij, en je heel bokt hier op je kop krijg.
Als je daar iets over paarden op zet, rijfoto's ofzo krijg je denk ik alleen te horen dat al die mannen dat paard wel willen zijn
Cchanny schreef:Horsii_mine schreef:
Als je daar iets over paarden op zet, rijfoto's ofzo krijg je denk ik alleen te horen dat al die mannen dat paard wel willen zijn
Ik bedoel,
dat het het zelfde is als je hier op bokt die rijfoto's zet
En dat onderwerp op fokt, dat je dan heel fokt zulke reacties geef.
Horsii_mine schreef:Haha heeft hij toevallig al een serieuze relatie achter de rug of was jij dit ook?:
Varekaj schreef:"We konden samen niet meer door dezelfde jurk... eh deur"
idefix4 schreef:Die kans zit er heel dik in ja, dat ze allemaal dat paard willen zijn. Ik vond die reacties ook geweldig. Kansloos zeg, dat ze er niet over wil praten. Ik zou zijn beweegredenen toch graag even horen. Al was het maar om een avond stevig te kunnen lachen.
Ik zie alles levendig voor me. Geweldig!