Hier is het ook een ijsbaan. Bij ons strooien ze alleen nog op de wegen richting de snelweg en verder niks meer. Grrrr Dat wordt de glibber de glib naar stal toe nu
Hier is de sneeuw het grootste deel gesmolten. Iig alle sneeuw die gewoon op de grond lag. De rest ligt er nog maar daar hebben we gelukkig geen last van. Het is hier wel spiegelglad. :s
ik heb net alleen even uit het raam gekeken maar hier ligt nog steeds sneeuw, weet niet of er nog bijgekomen is vanacht.. dat zie ik straks wel, hoop het niet.
MarvanTom
Geplaatst: 18-12-10 09:36
Vanmorgen gelijk gekeken of er nog wat bij was gevallen aan sneeuw, maar hoera! nee. Onze dijk is haast niet te doen, ondanks de strooiwagens die minimaal 2 x daags hier langs tuffen.
kensha
Geplaatst: 18-12-10 09:36
Ik heb straks autorijles om 8.50. Ik ben nog niet afgebelt, ben benieuwd het door gaat ja of de nee. De schade is voor me instructeur
Hier is er ook geen sneeuw bijgevallen, nou ja wel iets maar kan het blauw van mijn auto nog gewoon zien. Het is trouwens wel behoorlijk bewolkt hier en volgens weeronline en de buienradar zouden er toch maar weer een paar buitjes kunnen gaan vallen, maar zo erg als gisteren lijkt me onwaarschijnlijk.
Nou zie net dat er voor de provincies Zuid Holland en Zeeland weer een waarschuwing is voor extreem weer. De buien trekken waarschijnlijk over het zuiden van ZH. Laat ik daar nou net wonen.....
NatasjavE
Geplaatst: 18-12-10 10:55
Als ik de buienradar mag geloven gaat het de hele nacht sneeuwen..