Zwitsal, oef dat is wel heel koud binnen. Hopen inderdaad dat de verwarming snel gemaakt wordt. Vorig jaar was die bij ons op school kapot, brr dat was echt koud.
Deau
Geplaatst: 03-12-10 11:16
Hier is het nu ook lekker weer! Weliswaar -6,7 maar het zonnetje schijnt Vannacht heeft het wel nog even gesneeuwd en is het -11 geweest.
Vanmorgen lekker wezen wandelen met mijn hond. Ik gleed alleen uit door de gladheid, krak, scheur in mijn broek
Ik ga vanmiddag denk ik weer met de bus naar de stad, want het is veul te koud om te fietsen.
Gistermiddag heb ik twintig minuten op Utrecht Centraal op 'n bus gewacht. Ik kan daar twee lijnen nemen naar m'n huis en er rijdt elke tien minuten een bus. Klotesneeuw. Ik heb er met de bus nog tien minuten langer over gedaan ook. Blegh.
Dapnik
Geplaatst: 03-12-10 11:57
Werd vanochtend wakker, lag er nog 1 cm sneeuw van de afgelopen dagen. Val weer in slaap er wordt 3 uur later wakker - 20cm sneeuw! En het is nog bezig.
Oke ik heb even gemeten, het is 15cm. Zal zo even foto's plaatsen.
Annetje
Geplaatst: 03-12-10 12:11
Hier is vanacht ook een nieuw laagje gevallen. Denk dat er nu zo'n 10cm ligt, maar de zon schijnt dus misschien trekt het wel weg? Het is wel nog steeds -7 (brrrrr!) gelukkig windstil. Ik zie geen blauwe lucht, dus maar eens kijken wat buienradar zegt wat het gaat doen hier.
Chefke
Geplaatst: 03-12-10 12:12
Hier prachtig weer zonnetje schijnt en een klein laagje sneeuw. cm of 5. en het is -4.2 Ik baal ervan dat het gaat dooien. Ik wil zo graag winter!!
Hier in Rotterdam ligt alleen de sneeuw van gisteren, verder is er niets bijgevallen. Op buienradar lijken er wel wat buien aan te komen. Heb vanmorgen de metro naar mijn werk gepakt. Had geen zin in sneeuw- en ijsvrij maken van de auto. Beetje jammer dat ik straks 15 minuten moet lopen naar het metrostation aangezien hier de elektrische busjes zonder bemanning niet rijden.
Das een flinke laag sneeuw daar bij jullie Niicole!!
En bij Dapnik nog meer!!! Wow zeg.
Leliaardje
Geplaatst: 03-12-10 12:26
Zo wat een sneeuw!! Die foto van de Buldog!! Geweldig .
Bij ons in Erichem gelukkig niet zoveel sneeuw als bij jullie op deze foto's. Ze verwachten voor het komende weekend ook nog wel het één en ander .
Jeetje wat een pak sneeuw in Julianadorp. Ik hoorde al wel van mijn collega's in Den Helder dat er zo'n pak valt, maar daar kan je je niet zoveel van voorstellen. Hier sneeuwt het wel, maar echt niet en zover ligt Juliandorp en Alkmaar niet uit elkaar.
Hier ligt meestal ook minder dan in de rest van NL Mensen die geen sneeuw willen krijgen meestal dikke ladingen, en mensen die wél sneeuw willen krijgen meestal een ietsiepietsie beetje!