Gecondeleerd! Ik wil haar familie, vrienden, en iedereen die haar kenden enorm veel sterkte wensen met dit grote verlies. . . Veel te jong is ze heen gegaan. Rust zacht!
Heel veel sterkte voor iedereen die haar gekend heeft, gecondoleer. Sharon
Evelyne
Geplaatst: 18-11-10 20:16
Ik schrik heel erg van dit bericht! Zelf kende ik chev alleen van Bokt, als een sterke en optimistische vrouw. Een vrouw waar vele hier op Bokt tegenop keken. Ik wil graag iedereen sterkte wensen met het verlies van Nicole, in het bijzonder natuurlijk de mensen die het dichtst bij haar stonden.
Nicole, je bent veel te jong gegaan maar ik hoop dat je nu rust zult vinden..
Wat een vreselijk bericht... Veel te jong! Gecondoleerd en veel sterkte aan de nabestaanden...
loontje
Geplaatst: 18-11-10 20:24
Het valt als trouwe bokker niet mee om zulke berichten te lezen.Om stil te staan bij het feit wat voor klap dit voor de nabestaanden moet zijn. Hier wordt in ieder geval een kaarsje gebrand voor deze mooie vrouw die veelste vroeg is gegaan. Bijdeze wil ik alle nabestaande sterkte wensen bij het verlies van jullie ooh zo dierbare.
lovesdanny
Geplaatst: 18-11-10 20:25
Gecondoleerd, en veel sterkte voor vrienden, familie en andere nabestaanden. (f)
Dagmar_1995
Geplaatst: 18-11-10 20:25
verschikkelijk nieuws.... ook ik wil alle nabestaanden heel erg veel sterkte wensen..
Kende haar niet, al zag ik wel eens haar paardjes voorbij komen. Ook ik wil de nabestaande ontzettend veel sterkte en kracht toewensen de komende tijd.
baroen
Geplaatst: 18-11-10 20:38
wat een vreselijk bericht
zo'n jonge, mooie, levenslustige meid.. patsboem weg
voor iedereen die van Nicole houdt, ontzettend veel sterkte
tina
Geplaatst: 18-11-10 20:38
de familie en bekenden gecondoleerd en sterkte veels te jong heengegaan!
Heel veel sterkte voor familie en bekenden in de moeilijke tijd die gaat komen!
Safiera
Geplaatst: 18-11-10 20:40
Ook namens mij gecondoleerd, al kende ik haar niet.
Jolliegirl
Geplaatst: 18-11-10 20:42
Gecondoleert.
Is er al iets bekend over evt. bloemen wat we misschien kunnen sturen? *heb het topic niet helemaal doorgelezen* Lijkt mij wel een mooie gedachte, aangezien dit een lieve, trouwe bekende bokker was...
Verschrikkelijk.... zo jong, en dan zo plotseling uit het leven gerukt worden. Voor alle familie, vrienden, nabestaanden mijn condoleances en heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.