Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Texas1 schreef:He manon (romyv) jij ook hier!
Ik moet er ook aan geloven vanaf 3 januari. Ik ga bij de bank werken en spijkerkleding is not done! Ik had al een mooi donkerblauw pak (heel apart, moeders zelf gemaakt, ze heeft een modevakschool). Heb vorige week een donkergrijs pak erbij gekocht en een mooie zwarte broek... Had al een zwarte en bruine skinny en een zwart jasje.. dat kan dus ook alle tips gebruiken.. Die blouses die ik voorbij zag komen zijn super gaaf! M`n moeder gaat sowieso nog een pak maken (das t makkelijke van zo`n moeder) en dat wordt ook weer een design pak..
Daarnaast ben ik opzoek naar nette elegante laarzen.. Ik heb alle soorten kleuren en maten, maar ik moet nu voor nette gaan.. schijnt ook onmogelijk te zijn haha
dammie1 schreef:Texas1 schreef:He manon (romyv) jij ook hier!
Ik moet er ook aan geloven vanaf 3 januari. Ik ga bij de bank werken en spijkerkleding is not done! Ik had al een mooi donkerblauw pak (heel apart, moeders zelf gemaakt, ze heeft een modevakschool). Heb vorige week een donkergrijs pak erbij gekocht en een mooie zwarte broek... Had al een zwarte en bruine skinny en een zwart jasje.. dat kan dus ook alle tips gebruiken.. Die blouses die ik voorbij zag komen zijn super gaaf! M`n moeder gaat sowieso nog een pak maken (das t makkelijke van zo`n moeder) en dat wordt ook weer een design pak..
Daarnaast ben ik opzoek naar nette elegante laarzen.. Ik heb alle soorten kleuren en maten, maar ik moet nu voor nette gaan.. schijnt ook onmogelijk te zijn haha
Krijg je dan geen bedrijfskleding van de bank?
Dat is namelijk meestal wel zo, en dat scheelt enorm veel geld. Je hoeft dan alleen je panties en ondergoed zelf te kopen, alle bovenkleding niet.
ben designerbags aan het sparen omdat ik al teveel zonnebrillen heb!! (heb ik er ook al 2 van..)
want bij mn heupen trekt het en rond mn middel zit het helemaal los!
maar ik ben geslaagd bij de bijenkorf, pakken van Benneton... echt zit super! IK heb een lang bovenlichaam en daarnaast ben ik helemaal niet dik maar mijn schouders zijn smal in vergelijking met mijn kont... Daarom staan heel veel pantalons ook zo ontzettend raar, ik moet echt een recht model hebben..
Heb je er dan een mooi zijde blousje op ofzo?
vaak is het gratis retourneren.. dus dan kan je het altijd proberen, zeker als je ziek thuis ligt en toch wilde shoppen
Ag, ik vind hem geweldig