Ik vind ze ook echt niet mooi. Heb je een meisje met slanke benen heeft ze van die enórme schoenen aan
Maar.... ik heb ze nou wel aan. Nou ja, de versie van €10 van de Schoenenreus. Want hoewel ik ze echt niet mooi vind zijn het wel fantástische pantoffels Lekker warm, goede zool waardoor ik niet over de vloer heen glijdt en voor even naar buiten zijn ze ook geschikt. Maar ze aan doen 'voor het echie'? Never nooit niet
Maaiike94
Geplaatst: 13-10-10 15:53
Vind ze echt verschrikkelijk! bah, veel te lomp.
Laatst bijgewerkt door Maaiike94 op 13-10-10 15:59, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik vind ze er echt lelijk uitzien, hoewel ik die nieuwes wel leuk vind met die knopen aan de zijkant. Ik heb de oude versie gekregen van schoonzus, in de winter is het toch wel ergggg lekker moet ik bekennen. Maar nee...ik zou ze zelf nooit hebben gekocht.
Ik vind ze ook suuuuper lelijk!!!! En dan hebben vriendinnen van me het over 'mooie' en 'lelijke' Uggs, en dan kan ik alleen maar denken; 'MAAR ALLE UGGS ZIJN TOCH LELIJK?!?!?!?'
AAH Uggs, vreselijk! Heb pas nog op school uitgebreid verkondigd hoe afschuwelijk ik die dingen vind..
japielover
Geplaatst: 14-10-10 12:35
Mega verschrikkelijk die dingen!!
Iedereen die op die dingen loopt sloft ook zo en loopt naast de zool haha
Vind ze verschrikkelijk..
AprilRain
Geplaatst: 14-10-10 12:52
toen in in het voorjaar naar Manchester ging liep daar ook heel de stad met van die lelijke dingen en idd iedereen loopt naast zijn zolen V E R S C H R I K K E L I J K!!! Misschien alleen een goede optie voor een reis naar Lapland, maar djeezes toch niet als het nog rond de 15 graden buiten is
VRE-SE-LIJK! En dan zijn er ook nog mensen die het leuk vinden om die dingen onder een mini jurkje te dragen in de zomer, alsof ze nog niet lelijk genoeg zijn!?
(een vriendinnetje van me draagt ze op stal, dat vind ik dan wel lekker warm voor in de winter maar het ziet er NIET uit! )