Ik duim nog steeds!! Hopelijk slaat het nu binnekort wel aan hoor!!
Iris1702
Geplaatst: 31-10-10 18:44
Wil even zeggen dat ik diep respect heb voor je man. (voor jou had ik dat al eerder uitgesproken in dit topic) Dat hij in zijn toestand toch kiest voor de zware weg met medicijnen voor jou en je zoon maakt toch duidelijk dat hij er voor wil gaan en alles op alles wil zetten om bij jullie te blijven..... ik hoop dat hij bijna bij het einde is van het diepe dal en dat daarna de zon weer een beetje kan gaan schijnen voor jullie allemaal want dat hebben jullie ongetwijfeld verdiend!!
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 22:59
Vandaag zijn we bij mijn oudste broer en zijn vrouw langs geweest om ze op de hoogte te brengen. De rest van mijn familie willen we liever nog niet informeren, en het is fijn om te weten dat ze ons even uit de wind kunnen houden als dat nodig is. We kunnen altijd bij ze aankloppen en ze wonen dicht bij ons.
Verder geprobeerd de dag door te komen. De medicijnen lieten hun aanwezigheid weer goed merken. Dag 11 al weer.
Fijn dat er nu dierbaren op de hoogte zijn Lasorda, dan kunnen jullie misschien af en toe ook even 'je verhaal kwijt' als je daar behoefte aan hebt. Nog een paar dagen en dan gaan de medicijnen VOOR je man werken in plaats van dat ze 'm tegenwerken.
Wat vervelend dat jullie nu nog verder naar beneden gaan, maar hou voor ogen dat het voor een goed doel is en jullie er straks hopelijk heel veel profijt van zullen hebben!
Ik duim nog steeds dat hij zich gauw beter gaat voelen! En ik ben erg trots op jullie en heb erg veel respect voor jullie!!!
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-10 21:38
Met mij gaat het nog steeds goed hoor.
Vandaag dag 12 al weer. De hoofdpijn begint gelukkig te wijken, hij is alleen superduf. Veel dingen gaan langs hem heen, vaak vallen z'n ogen gewoon even dicht. Maar goed, weer een dag verder.
Oh dat is al iets Lasorda! De hoofdpijn die weggaat. Hopelijk voelt hij zich er beter door! En dat zn ogen even dicht vallen...ik hoop dat dat dan ook een moment is dat hij toch even tot rust komt, zijn hoofd althans... Misschien helpt dat wel!
Hij moet zo onderhand toch ook wel bekaf zijn van elke dag die strijd met zichzelf en de rest van de wereld. Ik kan me voorstellen dat die voorlopig eerst ook even flink bij moet rusten, als er letterlijk wat rust in zijn hoofd komt. Gelukkig weer een dag voorbij Lasorda. Het moet vreselijk voor je man zijn om elke dag wakker te worden en te merken dat er wéér een nieuwe dag voor hem ligt... Dat de hoofdpijn afneemt klinkt als een goed teken. Hou je haaks!
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-10 22:19
Sonja schreef:
Het moet vreselijk voor je man zijn om elke dag wakker te worden en te merken dat er wéér een nieuwe dag voor hem ligt...
Dat is de spijker op z'n kop, Sonja....
Anoniem
Geplaatst: 01-11-10 22:33
Ik ben helaas te bekend met jouw situatie Lasorda... Dat maakt het ook heel 'makkelijk' om met jou en jullie mee te leven zonder jullie te kennen... Jouw man moet elke ochtend weer het gevecht aan. Met zichzelf, met de wereld, met het hele leven.Terwijl dat van hem eigenlijk helemaal niet meer hoeft. Dat is vreselijk. En vergis je niet, dat heeft er echt helemaal niets mee te maken dat hij niet meer van jou of jullie zoontje zou houden, in tegendeel. Jullie zijn waarschijnlijk zijn reden om er nog te zijn. Maar dat dagelijkse gevecht is afschuwelijk...
Edit; ik ben zelf nooit depressief geweest maar mijn toenmalige beste vriendin, waar ik vreselijk gek mee was, wel. Vandaar.
Blanket
Geplaatst: 01-11-10 23:28
Wat ben jij ontzettend sterk Lasorda! Ik heb helemaal bij gelezen en pinkte toch wel een traantje weg bij de post over de brief aan zijn zoon. Ik duim voor jullie.
Lasorda
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-10 23:47
Dat heb je heel mooi verwoord Sonja, want dat klopt helemaal.
alles eindelijk gelezen, eerst alleen jou post, toen de rest. Wat enorm heftig verhaal En wat een sterke vrouw ben jij, ja je zal wel moeten denk je, maar toch... Er staat in me profiel een gedicht wij mij enorm helpt, lees het eens zou ik zeggen. Heel veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst
sjee, wat een verhaal allemaal. verschrikkelijk dat iemand al zo bezig is met zijn eigen overlijden..... wat zul jij je ontzettend naar moeten voelen echt respect!!
Anoniem
Geplaatst: 02-11-10 13:58
Lieve Lasorda,
Elke dag ben ik een beetje bang om te lezen dat het gebeurt is. Ik vind jou echt een sterke realistisch vrouw en wil je nogmaals heel veel sterkte wensen met deze tijd !! Ik lees regelmatig even bij hoe de situatie is en hoop dat er heel snel en positieve wending gaat komen in jullie leven.