Carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:01

xLuus schreef:
haha ik heb respect voor jullie dat jullie nog steeds de kroeg opzoeken , ken genoeg stelletjes die op hun 20e al op de bank thuis zitten voor de tv ieder weekend en net een getrouwd stel zijn, en al helemáál geen carnaval meer vieren.. :')

Carnaval wordt mij écht niet afgepakt. Door niemand niet :n Haha!

_Nancy

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 00:18

Mijn ouders zijn 50 en die gaan nog steeds ieder weekend naar de kroeg en ook zeker carnaval vieren! Is wel makkelijk als ik geld nodig heb loop ik even naar de kroeg ernaast om geld te vragen haha

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 01:20

Ben zo goed als helemaal single (jaja klinkt ingewikkeld maar naja officieel gewoon vrijgezel maar ex zie ik al sinds het uit is nog wekelijks, al bijna 2 jaar...haha, maar die woont 120 km verderop en viert geen carnaval ;) ) dus ja dan heb je in je eentje op de bank ook niet veel te zoeken haha!
Maar heb nu pfeiffer en mn rug werkt niet mee(toch die leeftijd he :+ ) dus ga niet alle avonden en slaap ook gewoon thuis na het stappen, maar helemaal thuisblijven kan ik niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:17

Te druk met vreemdgaan? >;)
Dat vind ik dus wel raar om dan opeens met carnaval vreemd te gaan :?

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:05

Ik ken echt GEEN mensen die met carnaval wel vrremd gaan en de rest van het jaar niet. En ik vier het toch al heel lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:05

Dat zei mijn vriend ook, die begreep ook totaal niet waar dat vandaan komt :n

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:15

Vreemd gaan hoort echt niet bij carnaval hoor.
Iedereen is wat losser, dus dat er meer gescharreld wordt geloof ik direct. (in mijn jeugd deed ik daar ook vrolijk aan mee, bleek die hele leuke jongen zonder zijn carnavalspak helemaal niet leuk. ;) ).
Ach en met een drankje op lijkt iemand al snel leuk, maar een goede relatie gaat echt niet stuk aan carnaval hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:18

Ik ben daar ook helemaal niet bang voor hoor :D
Kan me wel voorstellen dat als vrijgezel er wat extra gezoen bij komt kijken :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:35

raket schreef:
Vreemd gaan hoort echt niet bij carnaval hoor.
Iedereen is wat losser, dus dat er meer gescharreld wordt geloof ik direct. (in mijn jeugd deed ik daar ook vrolijk aan mee, bleek die hele leuke jongen zonder zijn carnavalspak helemaal niet leuk. ;) ).
Ach en met een drankje op lijkt iemand al snel leuk, maar een goede relatie gaat echt niet stuk aan carnaval hoor.

Ik denk inderdaad dat het precies zo is als jij hier zegt :j

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:37

gelukkig ben ik lekker vrijgezel haha :D
maar ik zou ondanks de carnaval niet vreemd gaan :n

waarschijnlijk ga ik dit weekend ookal iets van carnaval vieren haha :P

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:09

Mijn ouders vieren ook nog fanatiek carnaval (50+) en mijn opa en oma gaan ook nog 2 dagen naar een bal. :D Ze klagen alleen dat er hier bijna niks te doen is voor de ouderen, alleen maar een 50+ bal en nog iets in een tent, maar dat is meer zo'n familiefestijn met rondrennende kids. Vroeger vierden ze heel fanatiek carnaval, heb leuke foto's gezien van verklede en feestende opa en oma. :D

Ik denk inderdaad ook dat met carnaval wat meer gescharreld word, gewoon omdat de sfeer vaak toch wat losser en gekker is. Ik heb al 5 jaar een relatie en ben ook zeker niet van plan om vreemd te gaan, maar ik weet nog wel dat toen ik vrijgezel was ik vaak heel wat scharrels had met carnaval. :+

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:26

er wordt idd flink meer gescharreld, maar ook meer vreemdgegaan in bergeijk/reusel/valkenswaard/eindhoven... spreek uit ervaring ;)
maar dat wil niet zeggen dat deze mensen zonder carnaval wel heilig zijn, of dat ineens íedereen vreemdgaat maar t gebeurd toch wel vaker.. een lossere sfeer, meer drank(geen excuus maar t gaat wel allemaal makkelijker dan..je denkt toch net wat minder na..) en iedereen om je heen let ook net ff wat minder op elkaar dus ja die laatste remming is dan ook weg.
Maar 1 van de personen ging trouwens zo'n beetje 24/7 vreemd, alleen met carnaval gewoon terwijl zn vriendin vlakbij was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:36

LoveLita schreef:
blauw00gje schreef:
Wij laten elk jaar shirtjes drukken en dan maakt mijn moeder daar rokjes/broeken onder. We weten nu alleen geen pakkende/grappige zin -O-
Voorgaande jaren hebben we gehad:
- Geniet nooit met mate
- Drank halveert je leven maar je ziet er dubbel van
- Drank zet carnaval op z'n kop (en dan op z'n kop ook op z'n kop laten drukken :') )

Iemand van jullie misschien een idee voor op ons shirt? :+

Oooh ik zal eens wat voor je bedenken, had er vorig jaar zo veel gevonden _O-

- ik hou van alcohol/bier, gelukkig is het wederzijds!
- No beer, no boobs :+
- Give it to me baby (en dan foto van een pint eronder)

Ik werk in een ziekenhuis en ga dit jaar als chirurg denk ik. Heb nog zo'n uniform van de OP liggen ergens, uit de goeie ouwe kindertijd een ruime doktersjas en heb nog wel ergens een mondmaskertje, handschoenen en zo'n haarnetje rondzeilen in mijn EHBO-box. Rubber laarzen erbij of mijn vuile werkschoenen, wat rode verf als bloedspatten...
Een plastic hakmes en wat "afgehakte" ledematen aan mijn riem binden en hopsa :) Dr. Bibber in levende lijve :p

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:43

Varekaj schreef:
- ik hou van alcohol/bier, gelukkig is het wederzijds!
- No beer, no boobs :+
- Give it to me baby (en dan foto van een pint eronder)

Ik werk in een ziekenhuis en ga dit jaar als chirurg denk ik. Heb nog zo'n uniform van de OP liggen ergens, uit de goeie ouwe kindertijd een ruime doktersjas en heb nog wel ergens een mondmaskertje, handschoenen en zo'n haarnetje rondzeilen in mijn EHBO-box. Rubber laarzen erbij of mijn vuile werkschoenen, wat rode verf als bloedspatten...
Een plastic hakmes en wat "afgehakte" ledematen aan mijn riem binden en hopsa :) Dr. Bibber in levende lijve :p

Die dokter Bibber is leuk! :j

We hebben ondertussen een keuze gemaakt :)
De shirtjes worden als het goed is ongeveer nu gedrukt :+
Toch kei lief dat je hebt meegedacht! Ik ga alles uit dit topic toch maar eens opslaan. Misschien zit er iets voor volgend jaar tussen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:46

Dokter Bibber :D +:)+

welke tekst is het geworden blauwoogje?

Ik ga vanavond aan de slag in de loods met mijn rok...
Ik denk dat ik hem ophang of neerleg met karton eronder en dan een vuilniszak over de onderste lagen doe met de verf erop spuiten en zo telkens een laagje naar beneden zak.. Ben zo benieuwd of het gaat lukken zoals ik in mijn hoofd heb :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:49

suze_ schreef:
Dokter Bibber :D +:)+

welke tekst is het geworden blauwoogje?

Ik ga vanavond aan de slag in de loods met mijn rok...
Ik denk dat ik hem ophang of neerleg met karton eronder en dan een vuilniszak over de onderste lagen doe met de verf erop spuiten en zo telkens een laagje naar beneden zak.. Ben zo benieuwd of het gaat lukken zoals ik in mijn hoofd heb :D

Ik stuur je even een pb :)

Succes met je rok! Ik ben benieuwd! Wel een foto posten hè? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:53

Zal ik doen! Doe ik zaterdag wel met m'n hele outfit :D

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:56

Ik ga dit jaar voor het eerst mee doen aan carnaval!(Mag met een huisgenootje mee.) Iets wat mij al heel lang super gaaf lijkt! :D
We zijn nu op zoek naar een leuk kostuum. Alleen het is allemaal zo duur! en kort! :') Misschien hoort dat er wel bij..?!
Hebben jullie misschien leuke kostuum ideeën? en/of een site waar ze niet zo duur zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:59

He nog een groentje! :D

Ik maak mijn outfit zelf evanescence :)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:00

Ik meld me ook! ga dit jaar ook weer volle bak vieren. 5 dagen party! :D
Ik heb er zon zin in,
Via deze site kan je altijd leuke jurkjes / pakken bestellen. Heb je toch iets wat niet ''iedereen'' aan heeft..
http://www.feestkleding-sawear.nl/carna ... lskostuums
( als die al niet genoemd is )

Sommige zijn best prijzig, maar je hebt ook leuke goedkopere! ook opblaasbare pakken etc. :P

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:02

suze_ schreef:
Zal ik doen! Doe ik zaterdag wel met m'n hele outfit :D

Cool! :D

@Evanescence: Het is aardig duur ja. Helaas. Ik vond A van Hamond in Sint Michielsgestel niet zo duur. Daar hadden ze aardig wat aanbiedingen hangen :j Maar zo te zien is dat wel een eindje van jou vandaan. Ze hebben wel een webshop maar dan kun je natuurlijk niet van te voren passen.. De website is http://www.avanhamond.nl. Ik weet eigenlijk ook niet of ze daar ook aanbiedingen hebben.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:04

VonDutch schreef:
Ik meld me ook! ga dit jaar ook weer volle bak vieren. 5 dagen party! :D
Ik heb er zon zin in,
Via deze site kan je altijd leuke jurkjes / pakken bestellen. Heb je toch iets wat niet ''iedereen'' aan heeft..
http://www.feestkleding-sawear.nl/carna ... lskostuums
( als die al niet genoemd is )

Sommige zijn best prijzig, maar je hebt ook leuke goedkopere! ook opblaasbare pakken etc. :P

Daar hebben ze inderdaad pakjes/jurkjes die niet iedereen aan heeft! Ze hebben daar super leuke dingen zeg! :j

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:13

En ik heb er een goede ervaring mee, vorig jaar een prinsessen jurk besteld, en binnen 3 dagen binnen! Netjes verpakt & goede kwaliteit. Dus ik raadt hem aan. :D

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:14

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 11:15

VonDutch schreef:
En ik heb er een goede ervaring mee, vorig jaar een prinsessen jurk besteld, en binnen 3 dagen binnen! Netjes verpakt & goede kwaliteit. Dus ik raadt hem aan. :D

Logisch. Klinkt goed :)
evanescence schreef:
Hahah jaa het groentje :Y)

Okee ja ik ben nog wat aan het rondzoeken! maar ben ook zo inspiratie loos! :')

Deze vind ik wel leuk:
http://www.feestkleding-sawear.nl/produ ... in-da-hood

Die is inderdaad leuk :j