Jep, voelt heerlijk, want ik kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was dat ik in de 80 heb gewogen.
meid dat kan je gaan lukken hoor je vald mestal 1 jaar af na de operatie dus nog lang te gaan
hesterve
Geplaatst: 01-02-11 17:17
haha die reclame hier All you can eat ... dat wordt voor jou dan niet zo veel meer... Fijn dat je je zo goed voelt! en vol gewoon vol is. Hoop dat dat bij mn vader ook zo is die at nameijk hele grote porties(ok ik eet over het algemeen niet zo veel). Begin nu bij hem ook te merken dat ie beter in zn vel gaat zitten. Ook vrolijker enzo. Succes verder!
Ik mag mezelf nu van mijn ouders een week niet meer wegen, ging er eigenlijk elke dag op staan en ik weet natuurlijk wel dat ik dat niet moet doen, maar werd een beetje obsessed. Maar vandaag heb ik me er netjes aan gehouden.
Ninaka
Geplaatst: 01-02-11 23:28
Moeilijk is dat hè om er niet dagelijks op te gaan staan Ik ga nu 2x per week maandag en vrijdag en als het straks een jaar geleden is, mag ik nog maar eens per week.
Ja inderdaad, maar vandaag ben ik er ook niet op gaan staan, dus ik heb het al 2 dagen volgehouden. Waar ik wel echt aan de ene kant heel blij mee ben, maar aan de andere kant niet. Is dat ik nu weer maar 1 spijkerbroek heb die echt lekker zit, mijn maat 40. De rest is allemaal alweer te groot. Maar ja deze zal toch ook gewassen moeten worden. Toch maar weer ff voor nieuwe gaan kijken. Gelukkig is er BonPrix, daar zijn ze niet zo duur, dan geeft het niet als ze niet meer passen.
Op de KRO, dus nederland 3 geloof ik. Zondag gaan we weer naar Hilversum, moet ik quotes in gaan spreken die ik ooit gezegd heb, die hoor je dan tussendoor langs komen.
Sannanasje
Geplaatst: 04-02-11 17:32
Eh... 1 toch? BZV is altijd op 1, dat is toch ook van de KRO? Ach we zullen wel zien, groooootse aankondigingen in de kranten enzo
En gaan ze met die quotes dan ook dat 'Goed leven door Lieke' doen?
Ninaka
Geplaatst: 04-02-11 20:18
Ik vind het ook wel wat voor Ned. 3. Daar zit ook Je zal het maar hebben en meer van dat soort real life programma's.
Oei ik loop achter. Eehm gewichtsupdate: -27,5 Spijkerbroekmaat 40!!! Het gaat gewoon lekker, voel me nog steeds goed, alleen heb ik het constant koud, maar ja dat is niet anders haha. Eten gaat ook gewoon goed, ik vind dat ik eigenlijk soms teveel kan eten, dus daar ga ik wel ff op letten, natuurlijk is het niet veel, zeker niet vergeleken met wat ik kon eten. Maar wil gewoon niet het gevoel hebben dat ik teveel eet. Al vind mijn vader dan juist weer dat ik te weinig eet, dus die schept altijd genoeg voor me op, maar dat krijg ik allemaal echt niet weg. Verjaardag was hardstikke leuk, er waren veel vrienden en we hebben echt een leuke avond gehad. Dit weekend ga ik met sannanasje naar een mededeelnemer van XXL, een ontzettend aardige gast en die woont net over de grens in Duitsland, dus geloof dat hij al van alles gepland heeft om te gaan doen, we gaan ook een deel van het rugbyteam ontmoeten, dus dat wordt leuk, allemaal mannen!!!!
Hahahahaha vette party kan ook, zo lang het bij de party blijft hahaha. Sanne, ik heb onze foto's van de shoot, ze zijn echt heel erg leuk, mag ik ze hier posten?