ik ben dan altijd bang dat als ik nu al in mn lekkere warme winterjas ga lopen dat ik er nu al aan gewend raak, en het dus over 3 maanden steenkoud heb in die jas
Valerie_V
Geplaatst: 20-09-10 11:31
Zwitsal schreef:
ik ben dan altijd bang dat als ik nu al in mn lekkere warme winterjas ga lopen dat ik er nu al aan gewend raak, en het dus over 3 maanden steenkoud heb in die jas
tussenjas!!
Kayla
Geplaatst: 20-09-10 11:32
Ik heb deze gekocht, lekker warm . Ik ga hem pas dragen als het echt koud wordt, voor nu heb ik een minder warme paarse DEPT jas van vorig jaar.
Zwitsal
Geplaatst: 20-09-10 11:34
haha ja goede oplossing, alleen heb k die niet was al blij dat ik vorige week even 2 uur tijd had om de stad in te gaan en ook nog een leuke winterjas had gevonden!
bij de C&A hadden ze ook een jas waarbij je de dikke wintervoering eruit kon halen, das ook handig! maar volgens mij heeft mijn jas dat niet.
Hvelreki
Geplaatst: 20-09-10 13:00
Ik heb zonet het hele topic doorgelezen, want ook ik ben op zoek naar een nieuwe jas Wat komen hier trouwens leuke jassen voorbij zeg! (En ook heel lelijke ) Ik vind zulke "stoffen" jassen meestal heel erg mooi, maar ik ben op zoek naar een erg water- en winddichte jas en ik geloof dat dat bij zulke jassen niet echt het geval is? (Ik kan ook verkeerd zijn natuurlijk)
Ik ga morgen even de stad in, wat rondkijken. Bestellen via internet ben ik niet zo voor. Zeker geen kleren. Heb daarnet een tas besteld van 50 euro, en dat vond ik al net op het randje (ik houd mijn hart vast! ).
ik houd sowieso mijn winterjas van vorig jaar voor het geval dat ik een keer op de scoot ergens heen moet, die is lekker wind en water dicht en warm ( maar wel lelijk maargoed) en de rest kan ik altijd met de bus, dus dan denk ik dat ik zo'n leuke trenchcoat maar ga kopen.
Alleen reikt mijn budget niet zo ver. Iemand een low-budget-student-rendabele-Steps-look-a-like?
Spirit
Geplaatst: 20-09-10 15:27
Ik heb laatst een mooie winterjas gekocht bij Only. Mocht ook wel weer eens, die ik nu had was alweer een paar jaar oud.
Kan 'm alleen niet op internet vinden, dus helaas geen foto ervan. Hij lijkt wel een beetje op de jas van Steps hierboven! Dus Upendo, misschien eens bij Only kijken (bij Vero Moda hebben ze 'm ook!). Hij is alleen wel iets minder lang als die van Steps, aan de foto's te zien.
Weet iemand hoe het zit met deze jas? In de onlineshop leveren ze hem in het groen en grijs, maar ze hebben hem hier in de winkel alleen in het zwart en blauw hangen. Is dat in alle winkels zo of weet iemand een filiaal waar ze ook de groene hebben?
Oeh, waar komt die vandaan? Zwart is juist mijn ding!
Spirit
Geplaatst: 20-09-10 15:35
Ik heb 'm ook niet in het groen gezien in de winkel.
Wel grijs, blauw en zwart inderdaad.
Marijee
Geplaatst: 20-09-10 15:40
Dit word een hel dit jaar.. Ik heb zaterdag in Hoogeveen gelopen, alle winkels ingeweest.. Maar geen jas. Er waren zat jassen, maar ze zijn of te kort of te lang. En ik heb ook helaas brede schouders, dus ik ben zowiezo een maatje groter als normaal, maar dat knelt alsnog als een gek..
Dus ik zie het gebeuren dat ik gewoon geen jas tref dit jaar.. Ik ga het topic nog even doorlezen naar evt opties..
Ik heb maar 1 eis, er moeten pumps, ballerina's èn sneakers onder kunnen. Het moet dan niet lomp of raar staan. En die eis is ook nog te veel zeker
Ik heb heelveel bombers gepast,maar ze zijn allemaal ziekelijk kort. Of te dun.. En aangezien ik op een dag 2 uur fiets is het wel erg prettig als hij goed aansluit en lekker warm is.
Targaryen
Geplaatst: 20-09-10 16:24
upendo schreef:
Oeh, waar komt die vandaan? Zwart is juist mijn ding!
Ik zit echt te twijfelen.. Die A&F jas, die zwarte met bondkraag die hier al een paar x voorbij is gekomen, die vind ik echt super gaaf.. maar ik vraag me af of de site betrouwbaar is en je de jas naar nl kan laten bezorgen...
Oeh ik hoor net dat een vriendin van een vriendin van mij daar op de site iets heeft besteld, en het na 2 weken binnen had.. Misschien dan toch maar bestellen..