Als ik buienradar mag geloven, gaat het hier morgen niet zo veel regenen.. Laten we het hopen, want lappendag is alleen maar buiten, en als het regent zullen de kroegen overvol zijn.
Het was vanmorgen rond half 6 toen ik voor de verandering weer eens wakker werd gewoon oranje buiten! Echt oranje.
Hier is het nu droog buiten, maar daar is ook alles mee gezegd.
Cahill
Geplaatst: 16-08-10 08:55
Vanmorgen kwam het met bakken uit de hemel En nu..... droog maar beetje somber. Het MOET droog blijven want mijn pownie word vandaag van zijn kroonjuwelen ontdaan in de wei..... Edit: omgeving Rijswijk Z-H
Hier is het bewolkt en al de hele dag droog. Hopelijk blijft het ook nog even zo.
Erna_
Geplaatst: 16-08-10 20:12
Vannacht heeft het hier echt gehoosd. De hele dag is het verder grijs gebleven met af en toe een beetje regen. Koud is het niet echt... valt er tenminste iets mee vandaag
Droog!!! Zonnetje komt er voorzichtig door! Ik ga gauw een buitenrit maken, voordat het weer regent!!!
Kattenbak
Geplaatst: 17-08-10 10:24
Rienn schreef:
Kattenbak schreef:
Zonnnnn!!! Lappendag is dus een succes!!!
Deed je ook aan lappendag?
Jup, zoals elk jaar. Eerst om kwart over 6 winkelen met mijn moeder en daarna vanaf een uurtje of 10 aan de borrel! Ik vond het trouwens dit jaar minder leuk dan andere jaren, jij?