Een rib breek je zo (zeker van zo'n kleintje) en die moet maar net het foute orgaan doorboren.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maikeltje schreef:polly2 schreef:Zo te lezen kunnen een heleboel mensen weer een hoop agressie kwijt in dit topic....tjakka....
Is het toch weer een nuttig topic![]()
Dan wordt er irl een kind minder in elkaar getimmerd, fijn voor dat kind
Ayasha schreef:Mijn hond kan ook normaal communiceren, als dat niet kon had ze al lang een enkeltje DA gehad vrees ik. Ze communiceert anders ja, maar die kan beslist normaal communiceren. Daarbij, mijn hond reageert beter op "neen" dan de gemiddelde 6 jarige heb ik zo de indruk.Dus als jij dan "NEEN!" zegt dan durf ik met 99.9% zekerheid te zeggen dat ze er mee op houd.
trisca schreef:zal iedereen nu wel tegen mij krijgen, maar als een beetje hond zo uit het niks mijn kind grijpt krijgt hij de hardste schop in zijn ribbenkast die ik op dat moment heb. Ga echt niet eerst commando's proberen....
De dag dat een kind een hond doodschopt moet volgens mij nog komen, terwijl ik veel te vaak hoor dat een kind sneuveld door een hond...
Ayasha schreef:anneliesdj: ik heb mijn hond bewust commando's geleerd die elk helder denkend mens als eerste reflex zal roepen. Ze kent bv ook "stop".Als jouw kind schopt vanuit het niets vind ik de kans ook groot dat ie echt niet naar mij gaat luisteren.
Ik ben zijn moeder nl niet en het enige wat ik op dat moment wil, is dat kind weg van mijn hond.
pmarena schreef:Als je binnen iemands plofcirkeltje komt , dan ben je gewoon van diegene. Moet je er maar buiten blijven.
kladruber schreef:Als een kind van 6 mijn hond loopt te schoppen sleur ik hem persoonlijk naar de leraar of ouders aan zijn armpje hoor.
Gaat het op een speelse manier dan leg ik even uit dat dit echt niet de bedoelling is met wat voor een dier dan ook.
Als mijn kind 6 is en ze is een dier aant schoppen mag ze best wel even aangepakt worden (niet geslagen/geschopt natuurlijk) en dan wil ik dat als ouder zeker wel te weten komen.
Overgens reageer ik heel fel op zinloos geweld tegen mens of dier.. Als een hond een kind bijt zonder dat de hond mishandeld word krijg hij een longschop.
In vlaardingen heeft ooit een hond een kind gebeten in het gezicht, ouders helemaal over hun toeren naar de dierenarts om te hond in te laten slapen, eenmaal gebeurt kijkt de dierenarts nog een goed naar de (langharige) hond en ontdekt dat de hond nietjes in een oor heeft zitten... En dan zeg ik ja, geef de hond groot gelijk. Kind is duidelijk te jong voor een hond, alleen gelaten met het beest of niet opgevoed.
Erg vervelend maar de hond kan er niets aan doen, maat was blijkbaar vol voor het arme beest...
kladruber schreef:Als een kind van 6 mijn hond loopt te schoppen sleur ik hem persoonlijk naar de leraar of ouders aan zijn armpje hoor.
Gaat het op een speelse manier dan leg ik even uit dat dit echt niet de bedoelling is met wat voor een dier dan ook.
Als mijn kind 6 is en ze is een dier aant schoppen mag ze best wel even aangepakt worden (niet geslagen/geschopt natuurlijk) en dan wil ik dat als ouder zeker wel te weten komen.
Overgens reageer ik heel fel op zinloos geweld tegen mens of dier.. Als een hond een kind bijt zonder dat de hond mishandeld word krijg hij een longschop.
In vlaardingen heeft ooit een hond een kind gebeten in het gezicht, ouders helemaal over hun toeren naar de dierenarts om te hond in te laten slapen, eenmaal gebeurt kijkt de dierenarts nog een goed naar de (langharige) hond en ontdekt dat de hond nietjes in een oor heeft zitten... En dan zeg ik ja, geef de hond groot gelijk. Kind is duidelijk te jong voor een hond, alleen gelaten met het beest of niet opgevoed.
Erg vervelend maar de hond kan er niets aan doen, maat was blijkbaar vol voor het arme beest...