Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien, maar vind het schrikbarend hoeveel mensen hier op de pvv gaan stemmen...
listiglistje schreef:Dan kom je toch uit bij de PVV
listiglistje schreef:Jildau schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen want ik kom er niet uit! En de stemwijzer slaat helemaal nergens op.. Dit vind ik erg belangrijk:
- Studiefinanciering moet blijven.
- GEEN kilometerheffing.
- HRA moet blijven.
- Veel strengere straffen.
- Opkomen voor dierenrechten.
- Minder geld voor ontwikkelingshulp.
Daarnaast vind ik niet dat mensen die meer verdienen ook meer in moeten leveren. Ik zat namelijk aan de SP te denken maar vind ze veel te communistisch en daar houd ik niet van.
Welke partij past het beste bij me?
Dan kom je toch uit bij de PVV
Heino schreef:Ffortuna schreef:ik denk maar zo: elke partij wil het beste voor ons land. Alleen iedereen op zijn eigen manier.
Hmm dat durf ik toch te betwijfelen
Of nouja, misschien hebben ze in hun hoofd wel het beste voor, maar denken ze te korte termijn gericht
listiglistje schreef:pubelia schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien, maar vind het schrikbarend hoeveel mensen hier op de pvv gaan stemmen...
Waarom "schrikbarend" ?
Nl is een democratie, dus de einduitkomst is de stem van het nl volk.
En zoals hiervoor al gezegd is, iedere partij wil het beste voor nl, maar ieder op zijn eigen manier![]()
Ik stem overigens VVD
Tallie1979 schreef:Ik vind het juist schrikbarend dat er zoveel mensen zijn die hun kop in het zand steken.. Die niet willen zien dat er een heleboel medelanders willen dat er eindelijk eens iets veranderd en dat zij van mening zijn dat de PVV daarvoor de partij is.
Nog schrikbarender vind ik dat Wilders zijn vrijheid van meningsuiting als discriminerend word bestempeld, terwijl hij de waarheid zegt, of beter gezegd, ZIJN waarheid. Waar je als medelander voor kunt kiezen of je deze wilt delen of niet.
Zijn waarheid is voor een hoop medelanders ook hun waarheid. Alsof alle PVV stemmers kleine hitlers/ss'ers/nsb'ers in de dop zijn? Aangezien Wilders af en toe heel overtuigend word vergeleken met Hitler.
Over politiek zal de bevolking nooit uitgepraat zijn, het enige wat je kunt doen om je stem te laten gelden is de partij te kiezen die het best bij jouw ideeen past.
En is dat de PVV, dan is dat zo, is dat een andere partij, ook best. Vind het alleen merkwaardig te noemen dat alleen de PVV stemmer word veroordeeld op zijn/haar keuze..
Adil18 schreef:Tallie1979 schreef:Ik vind het juist schrikbarend dat er zoveel mensen zijn die hun kop in het zand steken.. Die niet willen zien dat er een heleboel medelanders willen dat er eindelijk eens iets veranderd en dat zij van mening zijn dat de PVV daarvoor de partij is.
Nog schrikbarender vind ik dat Wilders zijn vrijheid van meningsuiting als discriminerend word bestempeld, terwijl hij de waarheid zegt, of beter gezegd, ZIJN waarheid. Waar je als medelander voor kunt kiezen of je deze wilt delen of niet.
Zijn waarheid is voor een hoop medelanders ook hun waarheid. Alsof alle PVV stemmers kleine hitlers/ss'ers/nsb'ers in de dop zijn? Aangezien Wilders af en toe heel overtuigend word vergeleken met Hitler.
Over politiek zal de bevolking nooit uitgepraat zijn, het enige wat je kunt doen om je stem te laten gelden is de partij te kiezen die het best bij jouw ideeen past.
En is dat de PVV, dan is dat zo, is dat een andere partij, ook best. Vind het alleen merkwaardig te noemen dat alleen de PVV stemmer word veroordeeld op zijn/haar keuze..
Yes! Spijker op z'n kop!
Krips schreef:Ik zeg helemaal niet dat iemand geen PVV mag stemmen. (Voor de duizendste keer) Maar ik vind het wel interessant om daar over te praten. En in een discussie zal ik dan ook mensen proberen te overtuigen van mijn visie. Maar niemand reageert inhoudelijk op het feit dat ik GL stem.