Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:15

marise83 schreef:
Laten we er hier aub niet zon topic als bij Nicky van maken...

Misschien kan er eens nagedacht worden waarom er bepaalde reacties komen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:16

Quellian schreef:
Fijn, meerdere mensen die begrijpen wat ik bedoel, met name NoaC, sluit ik me compleet bij aan :)

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit topic met recht om te kotsen :)
Lekker aandacht geven aan het hele Lonneke-issue, dat is precies wat ze wil. Negatieve aandacht is ook aandacht, snap uberhaupt net wat ze hier nog te zoeken heeft.

Ik vind deze reactie om te kotsen.. Dit is iets wat iedereen kan overkomen, dit gun je niemand.. Staat imo ook helemaal los van haar geschiedenis en dan zo respectloos reageren.. Alsof ze het doet om aandacht te vragen :n Nee, hier kan ik niet bij..

En ik snap niet waarom je reageert als je het topic om te kotsen vindt.. :n

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:16

Mocht het nodig zijn,kan Beau hier ook terecht.. (evt voor plan 3 straks) Hebben tuin,wei en bos(zowat in de achtertuin). Is er wel al duidelijk of het beestje al gesterilliseerd is? (ook voor een evt toekomst)

Lonneke, ik hoop voor jou dat je snel opknapt. Sterkte .

En de 2 dames die gisteren voor het hondje nog zo bezig geweest zijn, top van jullie !!!

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:18

Quellian schreef:
Fijn, meerdere mensen die begrijpen wat ik bedoel, met name NoaC, sluit ik me compleet bij aan :)

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit topic met recht om te kotsen :)
Lekker aandacht geven aan het hele Lonneke-issue, dat is precies wat ze wil. Negatieve aandacht is ook aandacht, snap uberhaupt net wat ze hier nog te zoeken heeft.

Ik krijg van dit hele topic ook een nare bijsmaak in de mond. Ik heb onlangs nog een raar topic gelezen over een zieke bokker waar een inamelingsaktie voor kwam. Er zal natuurlijk best wel iets met Lonneke aan de hand zijn maar als er bokkers zijn die echt iets voor haar willen betekenen dan hoor je niet de hele dag hier op Bokt te zitten maar zit je bij Lonneke aan haar bed.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:19

Quellian schreef:
marise83 schreef:
Laten we er hier aub niet zon topic als bij Nicky van maken...

Misschien kan er eens nagedacht worden waarom er bepaalde reacties komen ;)

Ja dat snap ik, maar reageer dan gewoon niet, vind ik dan ;)

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:20

Quellian, ik snap wel dat mensen hun bedenkingen hebben, en snap ook dat er nogal wat voorgeschiedenis is, maar daar gaat dit topic niet over.

Dus mijn advies, gewoon naar "volgend onderwerp" klicken, niet eens lezen, kan je je er ook niet druk om maken & houd je tijd over voor nuttige zaken :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:21

Dat bedoel ik Floortje :j En waarom 'reddingsacties' zo breed uitmeten op bokt? Vind het tegen het kinderachtige aan en vind ook dat niemand hier een veer in z'n kont verdient.
Waarom mensen helpen die niet geholpen willen worden? Waarom aandacht schenken aan mensen die kicken op aandacht? Kom toch op hee :)
Vind de bokkers hier erg naief.

Relaxed, jij kent Lonneke blijkbaar niet goed genoeg, jij bent ook naief net als de rest van bokt of wat? Ben je bang om voor je mening uit te komen, net als de mensen die me PBen dat ik gelijk heb? Die durven hier nl. niet te posten uit angst voor een OW, maf he? :)

Mariposa11

Re: Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:24

Ik ken haar verder idd niet haha en mn mening uiten durf ik best hoor ;) Maar ja haar hondje kan er niks aan doen en aan kaarten en inzamelingen doe ik ook niet... Alleen vind ik dat (mijn mening ;)) dat we hier niet zo'n topic als met Nicky moeten maken...

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:25

pfffff wat een geleuter zeg. LEES HET DAN NIET. Niemand die je dwingt de perikelen van Lonneke te volgen, je klickt er echt elke keer zelf op.

En je kunt niet de hele mensheid / bokheid beschermen tegen eventuele oneerlijkheden. Mensen moeten hun eigen ontdekkingen maken en hun eigen keuzes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:26

Sommige bokkers moeten misschien wat minder azijn in hun zomerse salades doen...

Ik ben absoluut geen fan van Lonneke, maar MS is iets waar je niet voor tekent en dit is niet de plek waar je kunt discussiëren over Lonneke's minder leuke kant.

Lonneke, ik hoop een goede uitslag. Veel sterkte gewenst.

Cayenne, ik woon 20 min fietsen van het ziekenhuis, als ik iets kan doen kun je me pben.

edit: Het is niet zeker of Lonneke MS heeft, maar het vermoeden van is al angstig genoeg

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:26

Quellian, de reddingsactie was voor het hondje. Je zit toch op een forum waar dieren voor veel mensen belangrijk zijn. Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:27

Is hier eigenlijk iemand die lonneke kent in real life??

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:28

ach, quellian zoekt altijd iets om tegenaan te schoppen :O

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:31

en nog zo'n zinvolle reactie. Ik kap er ook mee.

Meiden, super wat jullie voor 't hondje hebben gedaan.
Lonneke, success met alles

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:32

Bramasole schreef:
Quellian, de reddingsactie was voor het hondje. Je zit toch op een forum waar dieren voor veel mensen belangrijk zijn. Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.

Het hondje bleek niet aan een paal te zitten :)

In dit geval gaat het om een fysiek iets, maar de volgende keer gaat het weer om een mentaal iets. Als ze steeds uit de oliebol wordt getrokken is het ook niet echt een ontmoedigingsbeleid voor haar om weer voor dieren te kiezen. Als jullie het diertje oprecht willen helpen, dan zorgen jullie voor een vast adres, dat ze niet meer terug gaat naar Lonneke, daar is het dier mee geholpen.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:34

mss moet je even de post van Kiwiko lezen over haar ziekte ;)

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:35

smokey17 schreef:

Sterre

Citaat:
Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.

Klein vraagje van deze kant :o : zat het hondje echt buiten aan een paal en was de "noodactie-van-hondje-´s nachts-ophalen" echt nodig?
Van wat ik zo begrepen heb was de verhuurder best een aardige man die alleen de tijd niet had om volledig voor het hondje te zorgen ...

Siets

sjonge jonge... Ik hoop dat er toch eens wat mods reageren hoor. Zijn de 'tegenstanders' van Lonneke soms teleurgesteld dat de aandacht nu naar haar gaat, en niet naar hen? Van dat soort reacties krijg ik juist een nare smaak in de mond...

vlooike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:37

smokey17 schreef:

Daar ben ik dan ook wel een beetje benieuwt naar.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:38

smokey17 schreef:
smokey17 schreef:

Ja.

Marise, misschien eens alle topics van Lonneke lezen? :)
Dit gaat verder dan enkel Borderline, dat weten de die hard bokkers, Lonneke zet ALLES op bokt :) (en niet alleen op bokt).

Siets, ze mag van mij alle aandacht hebben hoor, maar lees mijn posts eens wat beter. Het gaat erom dat Lonneke keer op keer op keer weer dieren aanschaft en de dieren altijd de dupe zijn. Ze is tig keer gewaarschuwd, geinformeerd en ontmoedigd, maar ze trekt zich nergens wat van aan. Door acties zoals deze zal zij de volgende keer zeker niets aantrekken van ontmoedigingen, want er zijn toch wel mensen die de zorg van haar dieren op zich nemen :)

Bramasole

Cayenne schreef:
Lonneke belde net in paniek huilend op.
Haar huisbaas heeft haar hondje (kruising chihuahua) buiten in de tuin vastgebonden met een bak water en wil de hond niet meer naar binnen doen omdat hij geen tijd heeft het diertje uit te laten e.d.

Cayenne schreef:
en een hondje aan een hek buiten binden is imo van de gekken :o

Nou ja, aan een hek dan ;)

RoosIris

Sterre schreef:
Citaat:
Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.

Klein vraagje van deze kant :o : zat het hondje echt buiten aan een paal en was de "noodactie-van-hondje-´s nachts-ophalen" echt nodig?
Van wat ik zo begrepen heb was de verhuurder best een aardige man die alleen de tijd niet had om volledig voor het hondje te zorgen ...

Nee hond zat niet aan de paal. Hond was in huis toen hij gehaald werd.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:39

Het hondje zat vast aan de buitendeur. Maar verder ga ik hier ook niet op in. Ik heb geholpen voor het hondje, en niet om een aantal bokkers tevreden te stellen. Ik slaap er iig prima van en ben blij dat ik het gedaan heb :)

Huisbaas had 'm eerst ook echt aan het hek gezet. Enkel toen hij hoorde dat ik 'm kwam ophalen heeft hij 'm aan de achterdeur vastgezet en is erbij gebleven tot ik er was.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 14:40

Quellian schreef:
Ja.

Marise, misschien eens alle topics van Lonneke lezen? :)
Dit gaat verder dan enkel Borderline, dat weten de die hard bokkers, Lonneke zet ALLES op bokt :) (en niet alleen op bokt).

Siets, ze mag van mij alle aandacht hebben hoor, maar lees mijn posts eens wat beter. Het gaat erom dat Lonneke keer op keer op keer weer dieren aanschaft en de dieren altijd de dupe zijn. Ze is tig keer gewaarschuwd, geinformeerd en ontmoedigd, maar ze trekt zich nergens wat van aan. Door acties zoals deze zal zij de volgende keer zeker niets aantrekken van ontmoedigingen, want er zijn toch wel mensen die de zorg van haar dieren op zich nemen :)

Ik heb zeker haar topic's wel gevolgd...ben wel eens hele nachten aan het lezen geweest.

Maar kon mij zo niet voor de geest halen of er daadwerkelijk iemand hier op bokt is die haar kent in het "echte" leven.