marise83 schreef:Laten we er hier aub niet zon topic als bij Nicky van maken...
Misschien kan er eens nagedacht worden waarom er bepaalde reacties komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Fijn, meerdere mensen die begrijpen wat ik bedoel, met name NoaC, sluit ik me compleet bij aan
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit topic met recht om te kotsen
Lekker aandacht geven aan het hele Lonneke-issue, dat is precies wat ze wil. Negatieve aandacht is ook aandacht, snap uberhaupt net wat ze hier nog te zoeken heeft.
Quellian schreef:Fijn, meerdere mensen die begrijpen wat ik bedoel, met name NoaC, sluit ik me compleet bij aan
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit topic met recht om te kotsen
Lekker aandacht geven aan het hele Lonneke-issue, dat is precies wat ze wil. Negatieve aandacht is ook aandacht, snap uberhaupt net wat ze hier nog te zoeken heeft.
Bramasole schreef:Quellian, de reddingsactie was voor het hondje. Je zit toch op een forum waar dieren voor veel mensen belangrijk zijn. Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.
Citaat:Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.
smokey17 schreef:smokey17 schreef:Is hier eigenlijk iemand die lonneke kent in real life??
Cayenne schreef:Lonneke belde net in paniek huilend op.
Haar huisbaas heeft haar hondje (kruising chihuahua) buiten in de tuin vastgebonden met een bak water en wil de hond niet meer naar binnen doen omdat hij geen tijd heeft het diertje uit te laten e.d.
Cayenne schreef:en een hondje aan een hek buiten binden is imo van de gekken
Sterre schreef:Citaat:Het idee van een hondje 's avonds laat aan een paal, is nou niet echt prettig.
Klein vraagje van deze kant: zat het hondje echt buiten aan een paal en was de "noodactie-van-hondje-´s nachts-ophalen" echt nodig?
Van wat ik zo begrepen heb was de verhuurder best een aardige man die alleen de tijd niet had om volledig voor het hondje te zorgen ...
Quellian schreef:Ja.
Marise, misschien eens alle topics van Lonneke lezen?
Dit gaat verder dan enkel Borderline, dat weten de die hard bokkers, Lonneke zet ALLES op bokt(en niet alleen op bokt).
Siets, ze mag van mij alle aandacht hebben hoor, maar lees mijn posts eens wat beter. Het gaat erom dat Lonneke keer op keer op keer weer dieren aanschaft en de dieren altijd de dupe zijn. Ze is tig keer gewaarschuwd, geinformeerd en ontmoedigd, maar ze trekt zich nergens wat van aan. Door acties zoals deze zal zij de volgende keer zeker niets aantrekken van ontmoedigingen, want er zijn toch wel mensen die de zorg van haar dieren op zich nemen