Morgen gelijk even een belletje eraan wagen.
Natuurlijk wel eerst het goeie nummer zoeken, 1 van de 80 of zo...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Martine__ schreef:Ik heb vandaag een nieuwe poging gedaan en nu staat er wel wat op. In de haast zag ik alleen 'week' staan, terwijl het een weekendabonnement moet zijn. Nu heb ik ergens gelezen dat je op de site van ovchipkaart.nl kunt zien wat voor een product erop staat. Alleen als ik op kaartinformatie klik geeft 'ie alleen m'n kaartnummer weer en verder niks. Is er misschien nog een andere manier op te checken wat er nu echt op je kaart staat?
__Martine__ schreef:Maar ik ben bang dat het nog weer fout is gegaan en ik straks een boete aan mijn kont heb hangen als ik in het weekend met m'n kaart reis.
Jans schreef:Haha ik wens je succes met bellen.. ze kunnen over vergoedingen niets voor je betekenen bij de studenten ovchip.. die verwijzen je door naar de gewone OV chip.. die verwijzen je door naar de IBgroep welke je vervolgens weer terugverwijst naar studenten OVchip.
astriidj schreef:Ik kom er net achter dat ik ben vergeten om uit te checken, heeft dat nog gevolgen voor mij? Ik heb een studenten OV.